Reklama

Wiceminister Romańczuk popiera kandydaturę Wojciecha Wiśniewskiego na Wójta Gminy Zambrów [foto]

04/10/2018 22:48

Na zaproszenie Wojciecha Wiśniewskiego, kandydata na Wójta Gminy Zambrów w nadchodzących wyborach samorządowych, mieszkańców gminy Zambrów odwiedził dzisiaj Wiceminister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Tadeusz Romańczuk.

 

Wojciech Wiśniewski – kandydat na Wójta Gminy Zambrów w nadchodzących wyborach samorządowych, zaprosił dziś do Zambrowa Tadeusza Romańczuka, Wiceministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Na początku gość w kilku zdaniach opowiedział o swojej pracy w ministerstwie, gdzie m.in. nadzoruje działania Departamentu Gospodarki Ziemią oraz Departamentu Rynków Rolnych. Podczas swojej wypowiedzi skupił się m.in. na skutkach suszy w naszym regionie oraz problemie afrykańskiego pomoru świń.

 

- „Jak nigdy dotąd udało się zgromadzić taką kwotę na skutki usuwania suszy, czyli prawie półtora miliarda złotych. Wnioski, jak Państwo doskonale się orientujecie, spływają. Mamy w tej chwili około 120 tysięcy wniosków po weryfikacji. Rozpoczęta została już wypłata należnych pieniędzy – to już jest około 100 mln złotych. (…) Systematycznie zostaną te skutki suszy, poprzez wypłacanie należnych  rolnikom pieniędzy, usuwane.” – mówił na wstępie sekretarz stanu w MRIRW Tadeusz Romańczuk.

 

Poza tym zachęcał do włączania się we wspólne propozycje na rozwiązywanie problemów dzisiejszego rolnictwa. Starał się wyczerpująco odpowiedzieć na liczne pytania przybyłych rolników z terenu gminy Zambrów.

 

Wiceminister Rolnictwa i Rozwoju Wsi wyraził swoje poparcie dla kandydatury Wojciecha Wiśniewskiego na Wójta Gminy Zambrów. 

 

Prezentacja kandydata Prawa i Sprawiedliwości na Wójta Gminy Zambrów – Wojciecha Wiśniewskiego była ważnym punktem dzisiejszego spotkania. Od grudnia zeszłego roku jest on kierownikiem w Powiatowym Zespole Doradztwa Rolniczego w Zambrowie, gdzie poznał problemy i potrzeby lokalnych rolników.

 

- „Chciałbym, aby Urząd Gminy był otwarty na wszystkich mieszkańców, aby każdy mieszkaniec mógł przyjść, podzielić się swoją opinią, a także poprosić o pomoc w problemach, które nawet nie są w zakresie obowiązków urzędu. (…) Najważniejszymi zadaniami, jakie chciałbym poruszyć będąc wójtem, przy współpracy z lokalnymi samorządami, z sejmikiem wojewódzkim, a także przy udziale rządu, to jest przygotowanie miejsc na budowę domów dla młodych małżeństw, poprzez opracowywanie nowych planów zagospodarowania przestrzennego. Chciałbym również przy pomocy rządu i samorządu zagospodarować miejsca, w którym można by postawić Mieszkanie Plus, także dla mieszkańców gminy Zambrów.” – mówił podczas swojego wystąpienia  Wojciech Wiśniewski.

 

Kolejnymi rzeczami, którymi należałoby się zająć według kandydata na Wójta Gminy Zambrów, są poprawa konkurencyjności szkół podstawowych, utworzenie przyszkolnych świetlic dla dzieci, domu seniora, budowa przedszkola gminnego oraz szybszy dostęp do lekarzy specjalistów. Poza tym Wiśniewski chciałby podnieść znaczenie kół gospodyń wiejskich, które odgrywają istotną rolę w społeczeństwie – dbają o tradycje i zdrową żywność. W ten sposób mogłaby wzrosnąć też rozpoznawalność Gminy Zambrów, np. poprzez wytwarzanie lokalnych produktów.

 

Ponadto Wojciech Wiśniewski podkreślił dobrą lokalizację gminy Zambrów do pozyskiwania nowych inwestorów – bliskość drogi krajowej nr 8 i infrastruktury kolejowej – co mogłoby się łączyć z nowymi miejscami pracy. Możliwość finansowania wymienionych propozycji oraz innych poprawiających warunki życia mieszkańców gminy Zambrów, kandydat na wójta widzi w pozyskiwaniu funduszy unijnych.

 

Dzisiejsze spotkanie było również okazją do przedstawienia kandydatów na Radnych Gminy Zambrów:

  • Mrówka Sebastian – okręg nr 2
  • Jankowski Sławomir Marcin – okręg nr 3
  • Modzelewska Małgorzata – okręg nr 5
  • Godlewski Adrian – okręg nr 8
  • Szyszka Agata Barbara – okręg nr 9
  • Kowalewski Adam – okręg nr 10
  • Grzymała Janina – okręg nr 12

 

Na zakończenie debaty wiceminister Tadeusz Romańczuk, kandydat na wójta Wojciech Wiśniewski i szef zambrowskich struktur PiS Sebastian Orłowski apelowali do wszystkich, aby wzięli udział w tegorocznych wyborach samorządowych. Podkreślali ważność każdego głosu i możliwość wyboru samorządu na najbliższe 5 lat.

Aplikacja zambrow.org

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 07:19:27

    Gdzie taki człowiek nadaje się na Wójta ludziskapamietajta się, zero kompetencji zero doświadczenia zawodowego. Obejrzyjcie sesję rady gminy szumowo ten Pan nawet nie potrafi wyjaśnić podstawowych spraw związanych z funkcjonowaniem ODR a jako kierownik powinien spoewajaco znać informacje na temat pomocy dla.rolników. Wstyd wstyd wstyd !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 07:37:25

    Popieram kandydaturę P. Wiśniewskiego, oby więcej młodych ludzi kandydowało w wyborach samorządowych, zwłaszcza takich które mają pojęcie. Miałem okazję poznać P. Wiśniewskiego na szkoleniu organizowanym przez PODR, zdecydowanie odpowiedna osoba na stanowisko wójta, mimo młodego wieku podejście do spraw rolnictwa i samych rolników na wysokim poziomie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obywatel - niezalogowany 2018-10-05 07:40:25

    Jak ten się nie nadaje to który lepszy ? Obecny ? Sami ludzie oceńcie. Zdecydowanie czas na zmiany , a jakim jest kandydatem czas pokaże. Jest kilkoro kandydatów, z czego dwoch mialo juz dawno okazje się wykazać....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Politikopolo - niezalogowany 2018-10-05 07:47:01

    ,,Gdzie taki człowiek nadaje się na Wójta ludziskapamietajta się, zero kompetencji zero doświadczenia zawodowego. Obejrzyjcie sesję rady gminy szumowo ten Pan nawet nie potrafi wyjaśnić podstawowych spraw związanych z funkcjonowaniem ODR a jako kierownik powinien spoewajaco znać informacje na temat pomocy dla.rolników. Wstyd wstyd wstyd !!! ,, OD RAZU WIDAĆ ŻE KONKURENCJA NIE ŚPI. NARAZIE NIE JESTEM ZA ŻADNYM ALE ZACZYNAM SIĘ PRZEKONYWAĆ KU PANU WIŚNIEWSKIEMU. PO CZYNACH POZNASZ CZŁOWIEKA.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 08:09:57

    Ludzie nie piszcie że zna się na rolnictwie. Tatuś wsadził bo na kierownika odr. Chodził chodził i udało się. Poprzedni kierownik Piotr Tyszka został ż dnia na dzień przez PiS usunięty. Osoba kompetentna i zbshaca się na rolnictwie. Kto to zna to wie. Trzeba bylo zrobić miejsce dla Wojciecha. A teraz przed wyborami słowo kierownik brzmi dobrze. Tylko jak on kieruje. Jest arogancki i wszystkie rozumu pozjadal . On nawet nie ma wykształceni a rolniczego. Idźcie do Odru po poradę to się przekonacie. Cyrk na ziemi. Tatuś tylko lata i cgce synka do urzędu wrzucić. Szybko chłopak awansuje....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 08:24:32

    Do oderu też pomógł obecny wójt także podziękujmy obu panom.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 08:36:19

    Mieszkam w gminie Zambrów i nie znam ani jednego ani drugiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 09:00:51

    Cytuję - ,,Ludzie nie piszcie że zna się na rolnictwie. Tatuś wsadził bo na kierownika odr. " - a co ma wspólnego instytucja ODR z wyborami samorządowymi.... i kto może znać daną sytuację ? Jedynie osoba ze środowiska ODR.... i już wiadomo kto pod kim dołki kopie, nie ładnie, bardzo nie ładnie. Myślałem, że osoba pisząca ten komentarz ma więcej taktu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 09:06:33

    A ile nowych działaczy PIS na zdjęciach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 09:22:51

    Wisniewski - skąd on się wziął i ten drugi pokazuje się przed wyborami. A ten jego program porażka. Obiecuje gruszki na wierzbie. Szybszy dostęp do lekarza! Co załatwi przesunięcie kolejki u okulisty z 2020. Dom seniora już widzę jak moja babcia zapitala gdzieś na drugi kraniec gminy hehe i kolejny obiecuje przedszkole

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 09:40:16

    Cienko mają kandydaci PIS. Ciągle szukają poparcia. Fachowiec nie potrzebuje żadnego poparcia. On wie co ma robić i jak wygrać wybory. Niestety tak ta partia działa. Ciągle ktoś kogoś popiera, pomaga, lokuje na stołkach. Czy o to chodzi? Szukanie poparcia świadczy o mierności tego pacjenta. Krótko mówiąc. Nie ma te persona nic do zaproponowania oprócz oblatanych frazesów. Przyjedzie ministerzyna i swoim blaskiem oświetli kandydata. A może by tak sam spróbował i pokazał co jest wart.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 09:56:01

    Bardzo dobry kandydat na Wójta. Czas przeciąć układy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 10:00:59

    Najlepszy kandydat z listy startujących. Poznałem go gdy był kierownikiem Spólki wodnej..SUPER KANDYDAT.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 10:07:13

    Napewno będę głosowała na Wiśniewskiego

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 10:18:25

    he he naprawde super kandydat?? Czym on się wykazał?????? Choc jedna zasługa????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 10:19:37

    Tatuś lata do kontrkandydata i namawia na pomoc Wojtkowi :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 10:22:17

    Rozumiem, że rozboje układ i już nigdy więcej żadnych układów nie będzie Buahahahaha! A skąd on niby jest? Z układu PIS dostał stołek i będzie usadzał swoich na etatach. Argument słaby. Proszę o inne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 10:23:15

    Rozumiem, że rozbije układ i już nigdy więcej żadnych układów nie będzie Buahahahaha! A skąd on niby jest? Z układu PIS dostał stołek i będzie usadzał swoich na etatach. Argument słaby. Proszę o inne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 12:16:48

    Poza ukladem co wy gadacie. Najpierw spolka wodna podobno potem byl w elewarze teraz kirownik odr i to jest poza ukladem? Tak jak i pis bez kolesistwa. Nie widac nigdzie jak się wypowiada , na konwencji pis tez nic nie powiedział. Wystraszony . I to kandydat bleee

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 12:20:04

    UKŁADY Z PIS ? TO DLACZEGO NIE MA ZDJĘĆ Z JURGIELEM MIPDUSZEWSKIM RYKACZEWSKIM I TYM PODOBNYMI .TO JEST UKŁAD..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 12:21:55

    He he niemowa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 12:35:07

    Jak nie ma z nimi zdjec cofnij sie parę artykułów wstecz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 12:41:41

    A ja nie będę głosowała na tego pana, i jak zwykle na takich spotkaniach widać kto kolejny dostał "ciepły stołeczek", teraz trzeba robić za "frekwencje", cóż, takie jest to podłe życie z polityką:(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 13:10:11

    Minister za niego sie wypowiedział, to co miał jeszcze gadać? Że Tata kazał kandydować?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 14:01:44

    Tata nie tata.Mniejsza z tym i tak kest NAJLEPSZY. MŁODY PRZYSTOJNY . Jest *SUPER*

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 14:06:00

    Racja. A Kos maleństwo no ten jego niebieściutki garniturek. Z czym do ludzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 14:23:09

    Ale żonę ma światową "w Barcelonie była".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 14:31:59

    To Ona powinna kandydowac. Prezencja pierwsza klasa.Na Barcelonę to bym głosował,ale na jej męża kosa NIGDY. Obiecanki Cacanki tak jak ulica w Woli Joli.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 15:16:58

    "A ja nie będę głosowała na tego pana, i jak zwykle na takich spotkaniach widać kto kolejny dostał "ciepły stołeczek", teraz trzeba robić za "frekwencje", cóż, takie jest to podłe życie z polityką:(" Jak PIS już nie będzie rządził to i frekwencja na zebraniach zmaleje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 15:29:04

    A Ja wręcz przeciwnie.Będę głosowała na kandydata z PIS . PO i PSL. brało wszystko dla siebie tak jak wyszło dzisiaj na jaw (ARIMR) sobie tylko. PIS robi też coś dla Nas.My też mamy trochę z tego tortu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 15:33:19

    widzę że psy od innych kandydatów na wójtów ujadają, tyle jadu na chłopa wylewają a w niedzielę do kościoła pójdą i będą się modlić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 16:33:49

    Pi S nawet porzadnego kandydata nie ma!Nie było żadnych zasłużonych ludzi???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 17:11:17

    A kto to ten Romanczuk i kto to ten Wisniewski? Tak po chłopsku co oni sami zrobili dobrego dla rolników z gminy Zambrów. Wójt to gospodarz a nie model że ma ładnie wyglądać on ma zapier...no wiecie. Do roboty się brać a nie obiecywać który kolwiek wygra .... A może tak która?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 17:41:51

    Masz rację Wójt ma [wulgaryzm usunięty].Kos [wulgaryzm usunięty] już od początku września ( z wioski do wioski). Ten to ma werwę.jak On wytrzyma .Przez cztery lata nie trenował a tetaz tak wyrwał.Mistrzostwo świata w ogłupianiu wyborców. Mistrzostwo w obietnicach . Pyta co chwilę- co mogę jeszcze dla was zrobić. Mówcie -wybory są jeszcze przed nami . Dxisiaj wszystko zrobię.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 19:04:15

    Powodzenia Wojtek! Nie ma lepszego kandydata.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 19:18:29

    Wojtek jestem z Tobą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 19:49:57

    Ja glosuje ns PIS To dobra partia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 19:52:24

    Tez mysle ze zaglosije na Pana Wojtka, nie ma innych sesnych kandydatow, choc kazdy dobry byle nie obecny wojt

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 19:52:44

    Tez mysle ze zaglosije na Pana Wojtka, nie ma innych sesnych kandydatow, choc kazdy dobry byle nie obecny wojt

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 20:27:08

    Atatusia weżmie do biura bo ma rzucać gospodarzenie,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 20:39:22

    Coś ci padło na mózg.ha ha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 21:12:53

    Ja również oddam swój głos na Wojciecha. Nasówa mi sie przy okazji pewna myśl: "Pokora i opanowanie nie jest cechą ludzi słabych lecz MOCNYCH, którzy nie potrzebują źle traktować innych aby być ważnymi" - to ostatnie obecnemu Wójtowi bardzo się udało, podczas tych czterech lat, a tego pierwszego niestety brakowało. Powodzenia Wojtku!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-05 22:24:45

    Ciekawe czy droga pod wiaduktem będzie bezpieczna na co jego tata zbierał podpisy,Może wyprostuje zakręt,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 22:40:02

    Kandydat na wójta z niego żaden tak samo jak kierownik ODR. Zero kompetencji i doświadczenia. Marionetka i tyle . Ale czego mozna sie spodziewać? Dobrego kierownika odwołali, który znał się na swoje pracy a wzięli tę sierotkę . Co nawet wysłowić się nie umie :( :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 22:51:18

    A Jolanta to już chyba sama nie wie czy z pisu czy skąd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 22:55:03

    Tak czy inaczej ludziom ze wsi to całkiem się w głowach popier..ło. Wszystko im się należy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 23:38:30

    Co wy z tym tatusiem? Kim on jest prezydentem a może premierem że tyle może?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-05 23:47:56

    Nikt Ci tyle nie zbuduje co Ci Kos naobiecuje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-06 08:34:45

    A ja zagłosuje na Wiśniewskiego. Kos już swoją szansę miał i jej nie wykorzystał

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-06 08:45:52

    Kontrkandydaci nie mają przeciw Wojtkowi żadnych konkretnych zażutów na nie. Dlatego wytykają pomoc w kampanii wyborczej ze strony ojca. Znam Wiśniewskich od lat i wiem że są uczciwi a pomoc w rodzinie jest żeczą naturalną.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-06 09:50:20

    No pomoc najważniejsza. tatuś chce żeby synek miał lepiej. Więc teraz podlizuje się komu się da. Oba Wiśniewiaki siebie warte. Tatuś liczy, ze jak syn przegra to może chociaż wicewójtem zostanie. Po pierwszej turze kontrkandydaci będą bili się o poparcie pisu (bo raczej nie ma szanse na drugą turę). Więc już teraz tatuś lata po innych kandydatach i się uśmiecha :P Ludzie nie są głupi. Zresztą sami ludzie z pisu mówią, żę WW nie ma szans.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gośćm65 - niezalogowany 2018-10-06 12:10:00

    Pasaty na lawety!.Stop pasatyzacji Polski!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-06 12:36:00

    Panie Wojtku. trzymam za pana kciuki Jest Pan NAJLEPSZY.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość. Zorro - niezalogowany 2018-10-06 12:47:46

    Łyse to wredne są.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-06 13:21:56

    Ten wyjątkkowo łysy i wredny :P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-06 13:54:00

    I m bardziej wartościowy człowiek tym bardxiej po Nim jadą..Oczywiście przeciwnicy w wyborach. Wyłączając Panią Jowitę bo Piotr i Jarosław są zdolni do takich komentarzy nie wspominając juz o żonie Kosa. Piszę to bo znam was wszystkich. Trochę kultury.Jak tacy mogą być wójtami. Burmisttzami. Mam nadzieję ż to to Pan Wojtek iPani Jowita spotkają się w następnej turze. Pokażcie im klasę. Piotr wieloletni działacz PSL. Wstydzi się swojej partii.Kandyduje jako niezależny a PSLnie wystawiłp swojego kandydata .Ciekawe czemu ? Kos. i PSL iPO nawet PIS w ostatnich wyborach.. Brak słów aby komentować poglądy Kosa .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-06 14:32:09

    Panie Jarku boli Pana to że Wiśniewski może się z kimś dogadać? Pewnie, że Pana boli... Bardzo boli bo z Panem nikt nawet nie będzie chciał rozmawiać bo już Pan wszystkich do okoła zdążył wyrolować. Nawet sam się Pan wyrolował po drodze bo myślał Pan, że PiS Pana poprze. A tu zonk!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-06 19:16:40

    Te peany o panu Wojtku to chyba mocno przesadzone. Co on moze potrafić skoro dostaje intratne posady kierownicze i tak naprawdę na żadnej pracy się nie zna?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-06 19:43:44

    A możesz mi wytłumaczyć na czym powinien się znać dobry kierownik? Czy akurat w tej sytuacji dobry wójt? W mojej ocenie dobry kierownik to osoba, która potrafi zarządzać, gospodarowac, kierować podległymi pracownikami itp. Albo masz te umiejętności albo nie. I wcale nie trzeba jakoś mocno mieć wiedzy o danej branży. Czy myślisz że przykładowo właściciel firmy McDonalds musi wiedzieć jak smażyć frytki? Albo jak zrobić hamburgera? No chyba nie musi. Z tego co wiem ten młody chłopak bardzo dobrze zarządzał spółką wodną, w ODR chyba też nikt nie narzeka więc ufam, że na stanowisku wójta też sobie poradzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-06 20:06:12

    No właśnie te ostatnie komentarze są merytoryczne.To Mi się podoba.Argument na argument. Nareszcie wypowiadają się normalni ludzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-06 20:26:22

    Panie Wojtku Powodzenia !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 02:10:49

    Właśnie pracownicy odr na niego narzekają...i klienci też.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 07:55:15

    Jak widać konkurencja nie śpi!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 10:57:09

    A PSL to ma kandydatów na radnych czy wilki przebrały się za baranów?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 12:07:18

    Cały PSL z Gminy mamy jako bezpartyjny kww Piotra Tyszki

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2018-10-07 13:16:50

    A radna z dlugoborza to kogo wspiera??? Plakat na płocie mówi sam za siebie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 13:39:41

    To że Pan Wojciech był kierownikiem i tu i tu to dobrze o nim nie świadczy. Widocznie dłużej nie umiał utrzymać posadki. Co kilka miesięcy emigrował...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-07 14:04:47

    A co to za różnica kto u niej na płocie wisi jak to układzik

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 18:32:51

    Każdy może zmieniać pracę kiedy mu się podoba. To nie komuna, że w jednym zakładzie pracowało się całe życie. Przyczep się do czegoś konkretnego a nie do takich pierdół.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 19:16:46

    To mogę się przyczepić do tego -wiśniewski nic w życiu nie osiągnął. Nie ma czym się pochwalić na rzecz gminy ani lokalnej społeczności. Oprócz tego że popiera go partia to nie ma nic. Chłopiec z nikad. Nawet nie byl radnym. Pojecia nie ma o gminie tak jak i o rolnictwie. Reszta kandydatów chociaż na jakiekolwiek styczności z gminą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 19:18:05

    Taki ktoś zostanie wójtem i co dalej???muszą od razu ściągnąć kogoś z doświadczeniem do gminy ,żeby urząd nie upadł.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 19:19:13

    Panie Wojtku.Konkurenci boją się Pana , a nie mają przeciw Panu nic konkretnego .Dlatego czepiają się głupot .Idzie to przeciw Nim. Cała trójka jest obecnie przy władzy w gminie .Każda decyzja i dobra i ta zła jest ich wszystkich decyzją. Niech Pan wygra i pokaze jak może rozwijać się gmina. POWODZENIA.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-07 19:24:15

    Uważam, iż Pan Wojciech Wiśniewski ma bardzo duże szanse na wygranie, Pan Kos jest spalony szczególnie u ludzi mniej zamożnych, a swoją drogą świeże powietrze w cuchnącym magazynie nikomu nie zaszkodzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 19:37:02

    Ha ha ha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 20:18:07

    Jak można mieć coś konkretnego przeciwko komuś kto o niczym nie ma pojęcia,nigdzie się nie udziela,nic nie mówi,W ogóle nie zrobił ani nie robi nic

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 20:20:41

    A co Ty osiągnąłeś w życiu? Skoro jesteś taki super to podpisz się własnym nazwiskiem to wszyscy będą mieli szansę ocenić Ciebie. Szczekać zza monitora pewnie tylko potrafisz!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 20:29:52

    WISNIEWSKI NIE MA PODOBNO SZANS NA WYGRANĄ A JEDNAK KTOŚ ZADAJE SOBIE SPORO TRUDU ŻEBY GO OCZERNIC. PO CO W TAKIM RAZIE MARNUJECIE SWÓJ CZAS PISZĄC KOMENTARZE?? PRZECIEŻ WEDŁUG WAS I TAK NIE WYGRA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 20:33:41

    Ten co pisze o osiągnięciach jak urodziłsię to już miał40lat iosiągnięcia na polu gminy .A tak naprawdę ma te swoje lata ale rozum dziecka skoro pisze takie głupoty .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-07 20:40:18

    Do kolegi hejtera Przeczytaj uważnie artykuł z linka i zastanów się nad swoim życiem zanim kolejny raz coś napiszesz:) Link: https://wojciechbizub.pl/2015/08/12/5-powodow-dla-ktorych-ludzie-hejtuja-portret-hejtera/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-07 21:29:28

    Skąd on jest? Jakie szkoły skończył? Życie rodzinne ma jakies? Najważniejszą rzecz podał - kierownik PODR od grudnia i mowi ze poznał potrzeby i problemy rolnikow? :D Ludzie....a gdzie był wczesniej, gdzie pracował, dlaczego skakał z kwiatka na kwiatek ? Co się w ELEWARZE nie udało ze po pół roku wielki powrót tata mu zrobił ? Nie ma szans na wójta, każdy inny nie on. Najpierw załatwiał pracę przez obecną wladze, teraz chce ją wygrysc, jaki to trzeba mieć charakter i wstyd.Idzmy na wybory, nie głosujmy na partię tylko na ludzi - na ludzi doswiadczonych a nie kierowników.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 05:52:56

    Oj boją się Ciebie Panie Wojtku. Bardzo się boją .Kos to już nawet po proboszczach lata i koś cioły odwiedza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 06:13:06

    Widzę że typek nie przeczytał uważnie artykuł z linku... Albo go nie zrozumiał Hehe

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 06:15:00

    Ale to nie jest jej To jest prawda na jego temat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 07:41:21

    panie Kos .Może powie pan wyborcom w jaki sposób został pan dyrektorem szkoły ? W jaki sposób pracę w Gminie Zambrów dostała żona..? ........ A potem kopnął pan Dmochowskiego . Taki trzeba mieć honor. Tylko że pan nie ma honoru.(pan z małej litery bo jaki honor taki pan)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-08 07:47:52

    Wiśniewski dobrze zna problemy rolników bo sam wychował się się na wsi. Jak ma lepiej poznać te problemy według Ciebie? A to, że się zmienia pracę jest rzeczą normalną. Z tego co wiem pracę w elewarze zakończył z powodów rodzinnych. I druga sprawa. Nie mów nic o wstydzie. Rodzina Kosa o wstydzie może pisać książki! Hejterze idź być fajny i mądry gdzie indziej. Głosuj na kogo chcesz - masz do tego prawo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-08 07:50:54

    Ale na mszy w Tabędzu był i się modlił o wygraną .tylko że za póżno, niech zwolni żone i zastępce wtedy udowodni brak układów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 09:23:31

    To że ktoś wychował się na wsi to za mało żeby zostać wójtem ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-08 09:56:09

    Ale już się okazuje, że wiedzę o rolnictwie ma. Przestań pisać nieprawdziwe informacje!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 15:04:00

    Ludziska, toc podzial jest prosty PSL - na Piotrka Ci co wieszaja psy na Kosie - na Pania Jowite PiS - na Wojtka To kto na Kosa? Ta fala hejtu na Wojtka to sprerzyna barcelony, wystarczy krotka analiza doboru slow :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 15:15:11

    O! To tylko z Jowitą nie jesteś na Ty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 15:21:04

    Mloda kobita:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 15:30:50

    ZGADZA SIĘ DOBÓR SŁÓW EWIDĘTNY. TO DOROTKA. A NA KOGO ONA GŁOSUJE ? TOŻ CHYBA NIE NA MĘŻA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-08 16:14:11

    Może być że Pani Dorota. Jak Kosiuk nie zostanie wójtem to może się okazać że oboje bez pracy zostaną więc boją się o swoje tyłki. I dobrze. Zero szacunku do ludzi i podwładnych. Karma wraca Pani Doroto i Panie wójcie:) :) :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-09 23:15:29

    kos magister od piłki nie od rolnictwa i polityki zajmij sie pan fikołki robic

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-09 23:20:07

    Odnośnie Wisniewiaka, myśle podobnie jak powyżej wypowiadający sie. Miałam okazje doświadczyć stosunku co do beneficjentów odwiedzających ODR. Myśle, ze nie jest to praca dla pana, w każdym bądź razie na stanowisku kierownika. A co do kandydatury na wójta, myśle ze sprawa jest powiązana i jednoznaczna, zero kompetencji w kierunku chęci bycia wójtem gminy, wypowiadania sie i ogólnej wiedzy odnośnie stanu lokalnych zapotrzebowan i problemów społeczności

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Djjj - niezalogowany 2018-10-09 23:27:48

    Panie Kos myśle, ze nawet wystawienie kandydatury było kolejnym krokiem ku upadkowi. Wszyscy pana znają, nie ociepli pan już swojego wizerunku bo 4lata na stanowisku wójta to dużo czasu , możliwości i pomysłów które można by zrealizować , brak chęci pozyskania funduszy z Unii Europejskiej , w plakacie wyborczym podpisuje sie pan jako otwarty dla ludzi I skuteczny w działaniu , jestm ciekawa z jakiej strony , chyba otwarty i skuteczny dla tych i dla ich spraw a nie dla przeciętnych obywateli lokalnej społeczności, ludize nie dajny sie zmanipulować bie bądźmy naiwni nie pozwólmy władować sie drugi raz w to samo co zafundowała nam polityka prowadzona przez ówczesnego wójta, co prawda 1kadwncja ale czasu wystarczająco na to by chociaż mieć co przedstawienia cos konkretnego z pożytkiem dla wszystkich mieszkańców

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    . - niezalogowany 2018-10-09 23:35:06

    prawie w każdej wsi płace zabaw dla dzieci, dobrze, doceniamy ale z głowa, tymczasem obiekty stoją zaniedbane i zarośnięte, psy srają i kopią nory potem dzieciaki mają sie bawić w piachu i tych gownach? Co to za rozrywka. Rozmiemy ze jest kolejna inwestycja troszkę nie trafiona ale liczy sie sztuka co by tu dopisać odnośnie swoich dokonan na stanowsku o jako o dobrze zrealizowanej inwestycji ale czy napewno dobrze zrealizowana i czy na pewno dobrze wykorzystane gminne pieniądze?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-10 06:02:26

    Najlepiej wykorzystane pieniądze przez Kosa to asfalt do działek swojego zastępcy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-10 08:48:59

    Ojciec kazał startować to kandyduje. A teraz tatuś szuka poparcia wśród innych kandydatów. Pi S w ogole nie jest za Wiśniewskim. Pisiory latają po innych kandydatach i ich wspierają. Paranoja. Wstydu nie mają. Mają swojego Kandydata a przymilaja się do innych. Kto zna tych największych pisiorow to wie. W Zambrowie jest kilka pisów. A w dupie ż takimi wyborami. A najwięksi debile to Ci kandydaci co się ustawiają. Ż reszta po wyborach wszystko się okaże

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-10 11:57:24

    To i Amerykę odkryłeś. Już dawno każdy wie, że w Zambrowie są dwa obozy PISu. I to jest jedyny fakt, który napisałeś, A reszta to jakieś domysły i brednie. Panie Kosie boli Pana pewna część ciała, że PIS nie popiera Pana kandydatury, więc kłapiecie z żoną jezykami na prawo i lewo rozgłaszając jakieś dziwne informacje o innych kandydatach. Trochę opanowania i kultury.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-10 14:18:03

    zalosne iż kos musi walczyc o glosy wyborców na forach internetowych piszac obelgi na swoich przeciwnikow. A mial cala kadencje zeby udowodnic ze jest dobrym wojtem i wtedy wygrana mialby z marszu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-10 18:25:35

    Więcej Pisu w samorządzie!!! Będzie na pewno weselej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-10 21:21:13

    To że pisiory latają po innych kandydatach szukając ukladów a nie z Wiśniewskim to akurat atut Wojtka. Wiśniewski po prostu nie ma układów. A już napewno w zambrowskim PIS

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-10 21:22:02

    Hehe a może Pani Jowitka? Myśle ze w gimnie sprawy bedą zalawiatnie równie skutecznie jak w palcówce przedszkola miejsckiejgo gdzie pani kandydatka dała sie poznać jako radykalna obrończyni swojej racji

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-10 21:27:35

    ja głosuje na niezależnego Piotrka dał sie poznać jako człowiek uczciwy godnie reprezentujący od tylu lat pełnione funkcje, myśle ze jest do godny kandydat jemu sie należy jak psu buda, zna sie na rzeczy , nie raz dał sie poznać jako osoba zdeterminowana w pomocy innym na przykładzie odr ale i nie tylko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-10 21:28:35

    Ludzie kto to [usunięte] jest Wiśniewski skąd to sie wzięło takie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ALEJAJA - niezalogowany 2018-10-10 21:32:02

    Napewno nie zagłosuje na kosa nic nam nie dał i nie da a co sie da to [usunięte] sprzeda

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xd - niezalogowany 2018-10-10 21:34:56

    Ciekawy jestem skąd kos wziął ogromne pieniądze na tegoroczne wydarzenie w porytym skoro w kasie pusto , czy palce maczał w tym Pan Elewar Mioduch

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ZbyszkozBogdanca - niezalogowany 2018-10-10 21:50:44

    skrajna arogancja i niekompetencja ze strony Pana Wojtka szczególnie dostrzeżona w jego zachowaniu. w pracy na stanowsku wójta wymagana jest komunikatywność i otwarcie do ludzi. Nie należy kierować sie wyglądem przy Wyborze moi drodzy wyborcy. Jak tu patrzę w te komentarze i Dostrzegam opinie osób wypowiadających sie o panu w samych superlatywach jestem ciekaw czym kierują sie osoby określające pana w ten sposób

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bbbbb - niezalogowany 2018-10-10 21:56:25

    zbliżające sie wybory samorządowe to czas do refleksji nie tylko ze strony głosujących ale i kandydatów, myśle ze co poniektórzy powinni poważnie przemyśleć gdzie sie pcha taki bez kwalfikacji i nie posiadający elementarnej wiedzy co do zarządzania sprawami gminy, uderzyć sie w pierś otworzyc oczy i zadać sobie pytanie z czym do ludzi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-11 05:36:32

    Ten młody człowiek ma więcej kompetęcji niż Piotr i Jarek razem wzięci. Obaj doskonale go znają i wiedzą o tym. Obaj pokazali swoją kompeyęcję w prowadzeniu Gminy. Czym Oni mogą pochwalić się z tej kadencji?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-11 07:47:17

    Jak Jaruś sprzedawał szkołę w Mroczkach za pół darmo to jakoś przewodniczący rady gminy Piotr nawet nie zareagował. Gdzie wtedy był? Obaj Panowie siebie warci. Obaj mają kompetencje, żeby mienie gminy sprzedawać za śmieszne pieniądze. A jak już gmina coś kupuje to wtedy idą kwoty bardzo odpowiednie. Szkoda tylko że z naszych podatków.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-11 10:36:50

    Kos bez zgody Tyszki nie mógł zbyt dużo zrobić.Większość inwestycji musiał podpisać i Wójt i Przewodniczący.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-11 12:53:48

    Ten młody człowiek ma więcej kompetęcji niż Piotr i Jarek razem wzięci. Obaj doskonale go znają i wiedzą o tym. Obaj pokazali swoją kompeyęcję w prowadzeniu Gminy. Czym Oni mogą pochwalić się z tej kadencji? O tak, te kompetęcje zadecydujom.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-11 15:55:48

    Uważam ze tszeba głosować na Kosa. Tylko on może uwolnić nas od PSL radnych.. Tylko on walczy z PSL. Pozostali układajo sie z nimi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-11 16:17:42

    No kos z nikim się nie ułoży bo z nikim nie potrafi się dogadać :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janek - niezalogowany 2018-10-11 22:44:53

    Widać właśnie jakiego pokroju wyborcy bedą głosować na kosa, tacy którzy nawet nie potrafią poprawnie po polsku sie wypowiedzieć. Widza w nim cudotwórcę a podsumowując jego dokonania zadajmy sobie pytanie czy zrobił on cos konkretnego dla naszej gminy? Ja nic nie dostrzegam oprócz kumulacji pustych słów i obietnic rzucanych na wiatr, ciagle tylko obietnice, gdzie konkrety???? nie wiem gdzie trzeba mieć oczy aby ponownie zagłosować na tą personę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-12 07:24:54

    Wiśniewskiego atut to tylko tatuś co lata jak opętany żeby synuś się dostał do gminy. Wstydu obaj nie maj. Jakie on ma kompetencje?straszny kierownik odr co nawet doradca rolnym nie jest. Ale zakatwiono mu po raz kolejny posadke. Ciekawe gdzie będzie kolejny szczebel.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-12 13:02:30

    He he racja. Zero kompetencji,prewencji i obycia. Do Piotra się przymilaja ż tatusiem żeby w razie czego do urzędu wejść. He he. Mają zmysły. Wstydu nie mają a wcześniej go wywalili z kierownika. Jakos tata o tym nie pamięta. Niech ida do kosa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-12 14:14:21

    A co wy tego ojca wiśniewskiego śledzicie ?? heh nie macie innych zajęc?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-12 14:27:09

    Wiśniewski Tyszki nie wywalił. Tyszka tak czy siak by poleciał bo jest z PSL a teraz PIS obsadza stanowiska swoimi ludzmi. Nie gadajcie, że młody Wiśniewski wywalił Tyszke... Nie macie pojecia o pewnych sprawach więc nie rozumiem po co piszecie te farmazony

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    booooki - niezalogowany 2018-10-12 18:26:30

    Wiśniewski nie ma nic do powiedzenia, odczuwam to, ze on sam nawet nie czuje sie do konca na siłach co do piastowania tego stanowiska

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2018-10-12 18:28:11

    Wojtus chłopek roztropek gdzie ty sie sieroto nadajesz gdzie sie pchasz, pytanko czy poradzisz se chyba ze ojciec na zastępcę i wtedy będziesz miał z główki problem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-12 18:49:02

    Poradzi sobie chłopak. Nie bójcie się o to? Lepiej mniej mówić niż obiecywać tyle co Kos

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-12 20:42:12

    Poradzi napewno i fundusze z poza gminy też zdobędzie zwłaszcza że już to robił .w gminie Zambrów też. Spokojna twoja rozczochrana.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zamb - niezalogowany 2018-10-12 21:53:11

    A Wiśniewski to co nie obiecuje? Tez nieźle naobiecywał, chyba nie zapoznałeś sie z programem Ktory tez z kosmosu wyrwany, chodzi o to, ze jest cicha niepozorna myszą a tak naprawde jak ma okazje to tez niezle w tym programie nawymyślał cuda na kiju, rzeczy ro zrealizowania za nie wiadomo ile i nie wiadomo w jakim czasie, taki sam gagatek jak kos a może i lepszy bo nie ma doświadczenia, nie wie jak działa ta machina polityczna, wójtem nie jest a już obiecuje. Hit

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    g o s c - niezalogowany 2018-10-12 21:55:08

    Poradzi sobie? Chyba stary za niego sprawy będzie załatwiał i publiczne przemówienia wygłaszał,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mrozmic - niezalogowany 2018-10-12 21:58:47

    Panie Wojtku Pana przykład jest idealny co do prowadzenia samorządowej wojny politycznej. Wiśniewski został wprowadzony w świat polityki i innych pełnionych przez niego funkcji z racji PISU , który przejął dominację w samorządzie. Ludzie maja rozum, widzą gdzie, co i jak. A w wyborach zagłosują na człowieka a nie na partie! Weź to do serca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    plk - niezalogowany 2018-10-12 22:10:00

    Idealnym ujęciem osobowości Wisniewiaka jest określenie jako Marionetka PISOwcow każda Jego interakcja ze światem politycznym jest powiązana z PISEM:) czy już naprawę nie mieli kogo wystawić? Rozumiemy, ze osoba nowa, młoda, ale większość wyborców nie jest do niego przekonana, nie budzi zaufania osoba która nic nie mówi, nie wypowiada sie w istotnych sprawach nawet w tak ważnej konwencji wyborczej, (z innych źródeł trudno to wywnioskować, ponieważ jego zaplecze polityczne jest dość ubogie) i z tego wniosek czy taka osoba ma cos do powiedzenia, zaoferowania? Czy naprawde czuje potrzebę zmiany gminy na lepsze, jak ujmuje to w swoim wyborczym programie? Kolejny goloslowny? Z nie własnymi słowami wciskający kiełbasę wyborcza;ppp. Wyborca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-13 09:00:02

    Proponuję debatę taką jak kandydatów na burmistrza. Niech niemowa pokaże co ma do powiedzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-13 09:55:41

    I TAK CIĘ TO NIE INTERESUJE CO MA DO POWIEDZENIA BO JUŻ WIDAĆ ŻE JESTEŚ NA NIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-13 14:39:09

    Kto dużo mówi ten mało robi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-13 14:47:11

    Wisniewski to porzadny gosc ja go znam iwiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-13 18:05:59

    Konkurencja dobrze wie że Wiśniewski mimo młodego wieku jest inteligentny, uczciwy i pracowity i właśnie dlatego się go boją. Wypisują głupoty że niby arogancki itp a kto Wiśniewskiego zna ten wie że to nie prawda.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Zambrow.org




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do