Reklama

Kazimierz Dąbrowski - Twoim kandydatem na burmistrza! [video]

17/10/2018 14:50

Już w najbliższą niedzielę, 21 października wybierzemy swojego burmistrza!

Zobacz spot wyborczy kandydata na Burmistrza Miasta Zambrów Kazimierza Dąbrowskiego:

 

Dynamiczny rozwój miasta, nowe miejsca pracy, ulgi podatkowe dla firm, ponad 80 mln zł funduszy unijnych pozyskanych na rozwój miasta – program Kazimierza Dąbrowskiego działa!

 

               ZAMBRÓW PRZYJAZNY MIESZKAŃCOM

 

Aplikacja zambrow.org

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 17:46:28

    Król jest jeden tylko Kazimierz Dąbrowski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-16 18:24:30

    Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 18:49:30

    Żenada dzindeks na burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 18:49:31

    A dlaczego ma zejść skoro dobrze wychodzi mu bycie burmistrzem?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Młoda mieszkanka Zambrowa - niezalogowany 2018-10-16 18:50:37

    Mój głos Pan ma - wierze w doświadczenie i wiedzę w ktora Pan ma

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-16 19:02:44

    Tylko nie mój kandydat. Prędzej zagłosuję na PIS. Stare dziadki powinny wiedzieć, że nie są niezastąpieni i zejść ze sceny ustępując miejsca ludziom młodym. Dość kilkudziesięcioletnich rządów Dąbrowskiego , Jacha, Gniazdowskiego - ludzi, którzy przyspawali się w Zambrowie do koryta prawie 30 lat temu. Dąbrowski kupuje głosy "ciemnego luda" fundując kilka razy do roku bilety na rozrywkowe imprezy, czasem bardzo niskiego -poziomu, Dla miasta, dla stworzenia nowych miejsc pracy, nie zrobił prawie nic. Popatrzecie, gdzie są młodzi zambrowiacy. Ano, pracują w Wielkiej Brytanii, w Niemczech, w Warszawie i Białymstoku. Miasto od lat się wyludnia, bo nie ma perspektyw dla młodych. Burmistrz całe swoje życie pracował w budźetówce i nie wie, skąd się biorą pieniądze, dlatego jedyne, co potrafił robić przez 24 lata swoich rządów, to przeszkadzanie i tępienie lokalnych przedsiębiorców, tworzących miejsca pracy. Była przed laty w Zambrowie firma Pref - Bud - prawie 100 miejsc pracy - kiedy potrzebowała pomocy, burmistrz nie tylko nie pomagał ale skutecznie przeszkadzał. Firma zwinęła się z Zambrowa. Pamiętacie jak burmistrz sądził się latami z szewcem panem G. A to jedyny tego rodzaju rzemieśnik w mieście, świadczący bardzo potrzebne usługi. Wreszcie Galeria Bem i pan P. Osobiście uważam, że to kawał ch..., ale stworzył kilkadziesiąt miejsc pracy, gwarantując ludziom zatrudnienie, a miastu podatki. A co na to wasz pan burmistrz? Ano sądził się latami, robiąc wszystko, żeby nie dopuścić do otwarcia galerii. Dąbrowski nie działa i nigdy nie działał w interesie miasta, tylko wg swoich własnych interesów. Czy macie świadomość, że ten siedemdziesięciolatek jest najdrożej opłacanym samorządowcem w całym województwie podlaskim. Nie wiem jak jest dziś, ale kilka lat temu zarabiał więcej nawet niż prezydent Białegostoku, miasta kilkanaście razy większego od Zambrowa. Dość tych rządów - czas na zmiany.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 19:06:26

    Moja cała Rodzina głosuje na Pana!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 19:17:53

    Ja także zagłosuję na Pana

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 19:35:53

    Słyszałem że bardzo chory jest. Ostatnio ktoś to widział w Białymstoku na ul.Ogrodowej.Wiec po co kandydować ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-16 19:39:58

    https://wspolczesna.pl/podlaskie-zarobki-burmistrzow-zadluzeni-wlasciciele-domow-jezdza-starymi-autami-ale-sa-wyjatki/ar/12116656 polecam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 19:40:16

    Ktoś widział..ha K**wa to czlowiekowi już do lekarza nie można iść? Od razu, że ciężko chory..parodia normalnie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 20:30:44

    spot 46 sekundowy haha a ciemnota i tak na dziadka zagłosuje bo cała młodzież albo patola z pod bloku co nie potrafi postawić X a co mądrzejszy wyjechał z Zambrowa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-16 21:10:12

    BARDZO FAJNY SPOCIK. Szybki, dynamiczny, krótkie ujęcia (w stylu teledysków) i na temat, bez zbędnej gadki i nawijki. Ciekawi mnie kto to wyreżyserował i nakręcił.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-16 22:07:04

    Niestety, ale Zambrow jest miastem emerytow. Im nie przeszkadza kto bedzie rzadzil bo emeryturke maja i nie musza sie przejmowac czy praca w miesice jest czy nie ma. Dabrowski nic dla Zambrowa nie zrobil oprocz bazy rekreacyjnej. Najwazniejsza jest praca a jej brak w Zambrowie. Ludzie w wieku Dabrowskiego wypoczywaja i ciesza sie zyciem a nie pracuje. Chyba za malo ma pieniedzy skoro musi jeszcze tyrac.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 22:20:28

    I czym tu się chwalić, ja nie widzę czym . I będą uciekać młodzi coraz więcej z tego miasta ,tu nie mam pracy normalnej. Olałeś osiedle, dla dzieci nie zrobiłeś placu zabaw ,bo k... parkingu ci się zachciało. Napewno u mnie nie masz głosu, bo nic nie robisz dla młodych ludzi,tyle lat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-16 22:22:44

    Niejednokrotnie głosowałem na pana Dąbrowskiego i niewątpliwie ma On wielki udział w rozwoju miasta. Prawda jest też taka, że nie było na kogo głosować. Kampania jaką zafundował Mioduszewski pokazuje dynamizm w działaniu, kreatywność i determinację. Kampania obecnego burmistrza robiona jest na starych banerach, przynajmniej ich grafika nic nie wnosi i podobnie jest z pomysłami, które oferuje. Ok, basen jest. Trzeba do niego dokładać ale jest potrzebny. Remiza zarządzana przez panią Konopka jest. Być może nie trzeba dokładać ale jest remizą ze względu na artystów tam występujących. Stadion jest. Dokładamy. Siłownie pod chmurką są. Za trzy lata tężec od samego patrzenia na rdzę bo są niezadaszone. I tu właśnie wychodzi rozrzutność a nie gospodarność. Czy widział ktoś kombajn do kukurydzy nie zabezpieczony przed deszczem. Mądry rolnik se na to nie pozwoli, kupił go za swoje. Nie wspomnę o tegorocznych upałach i emerytach na siłowniach w pełnym słońcu ale pal licho. Pan Dąbrowski spełnił swoją misję i zadbał o rzeczy oczywiste, które są w innych miastach i chwała mu za to, czas jednak postarać się o więcej i wiem, jestem pewien, że potrzebujemy zmiany. Mioduszewski i tyle.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-16 22:47:16

    nawet nie można się starać o mieszkanie komunalne bo nie ma się meldunku to jak maja zatrzymać ludzi jak tylko swojm pomagają

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-16 22:49:52

    Ulgi podatkowe dla firm - czy to też dotyczy nieruchomości przy ul. S ? Kontrola NIK wykazała, że w latach 2015-17 w zaniżonych kwotach pobierano podatek czego skutkiem było zaniżenie dochodów o 186 221 zł. z tytułu podatku od nieruchomości Miasta. Te informacje są ogólnodostępne na stronie NIK.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-16 23:09:14

    ot ciekawostka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 02:04:09

    Kazimierz chce budować mieszkania komunalne wiedząc że większość ludzi młodych wynajmujących mieszkania nie ma w mieście meldunku a do wciągnięcia na listę potrzebny jest meldunek i co z tym zrobi dalej każe ludziom wynajmować mieszkania za niewiadomo jakie pieniądze bo w Zambrowie właściciele mieszkań nie wiedzą jakie pieniądze już mają od tych biedniejszych ludzi co nie mają mieszkań brać. Także Kaziu jak chcesz zatrzymać młodych ludzi w Zambrowie? Pomyśl nad swoim postępowaniem bo jak na razie to utrudniając im tylko życie. Nie wspominając już o przedszkolach dla dzieci. Po co ludzie mają prowadzać dzieci do przedszkola gdzie mają bliżej jak mogą na drugi koniec miasta bo nie mają zameldowania. Pamiętasz Kaziu bo ludzie pamiętają jak ty rządzisz!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 03:34:40

    Panie burmistrzu!!! Więcej wyrozumiałości dla młodych ludzi i rodzin bo nawet w debacie nie za dobrze z tej strony się pan pokazał!!!!! Czas zmienić front jeśli chce pan zatrzymać młodych w Zambrowie!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 04:53:07

    Młodzi!!! Nie spodziewajcie się że obecny burmistrz jeśli wygra wybory na kolejną kadencję to wybuduje wam mieszkania!!! Przez dwadzieścia lat swoich rządów wybudował jeden blok komunalny z kilkoma mieszkaniami to co raptem przez 5 lat wybuduje dla wszystkich młodych mieszkania???? Pomyślcie on po 5 latach nabije kasy i pójdzie na emeryturę i będzie się śmiał z was że idioci uwierzyli w jego bajkę o mieszkaniach!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 06:08:26

    A ciekawi mnie dlaczego nie ma w Zambrowie mieszkań z programu mieszkanie + . Panu już wystarczy panie Kazimierzu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 07:25:18

    Pewnie! Dać mieszkania za darmo, ludziom, którzy nie pracują, bardzo mądrze! Niech dalej nic nie robią i tylko wymagają

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 07:29:55

    Program Zielony Zambrow - P. burmistrza czas zakończyć. Już nie ma gdzie sadzic kwiatów, stawiać lawek, układać nowych chodników. Głosowałam na Dąbrowskiego 2x, jednak przyszedl czas na zmianę. Przykro mi to pisać, ale najwyższy czas na zasluzona emeryturę Panie Kazimierzu, wraz ze swoja spółka 65+ w urzędzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 08:04:36

    A może dlatego nie ma mieszkań w Zambrowie bo Pisiory program realizują przyznając tylko środki dla PISOwkich Burmistzów i Prezydentów miast. Niestety nie jesteś z Nami to jesteś przeciwko Nam i jesteś wrogiem. Szkoda tylko, że mieszkańcy Zambrowa cierpią z tego powodu i obrywa się Bogu Ducha winnemu Dąbrowskiemu. Dalej głosujcie na Pis.Mioduszewski wprowadzi takie zmiany, że nawet Kopernikowi się one nie śniły.Głosuję na Kazia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 08:08:50

    Niejednokrotnie głosowałem na pana Dąbrowskiego i niewątpliwie ma On wielki udział w rozwoju miasta. Prawda jest też taka, że nie było na kogo głosować. Kampania jaką zafundował Mioduszewski pokazuje dynamizm w działaniu, kreatywność i determinację. Kampania obecnego burmistrza robiona jest na starych banerach, przynajmniej ich grafika nic nie wnosi i podobnie jest z pomysłami, które oferuje. Ok, basen jest. Trzeba do niego dokładać ale jest potrzebny. Remiza zarządzana przez panią Konopka jest. Być może nie trzeba dokładać ale jest remizą ze względu na artystów tam występujących. Stadion jest. Dokładamy. Siłownie pod chmurką są. Za trzy lata tężec od samego patrzenia na rdzę bo są niezadaszone. I tu właśnie wychodzi rozrzutność a nie gospodarność. Czy widział ktoś kombajn do kukurydzy nie zabezpieczony przed deszczem. Mądry rolnik se na to nie pozwoli, kupił go za swoje. Nie wspomnę o tegorocznych upałach i emerytach na siłowniach w pełnym słońcu ale pal licho. Pan Dąbrowski spełnił swoją misję i zadbał o rzeczy oczywiste, które są w innych miastach i chwała mu za to, czas jednak postarać się o więcej i wiem, jestem pewien, że potrzebujemy zmiany. Mioduszewski i tyle. A czy cię przekonał Mioduszewski. Pączkami czy miodem-na tym ma polegać jego dynamizm???. Jeśli naród jest tak przeupny, że za pączka czy słoiczek rozrabianego miodu się sprzeda tak jak ludzie za 500 plus to gratuuje samopoczucia. Ja w takim razie wyprowadzam się z Zambrowa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 08:12:28

    Stabilny rozwój miasta gwarantuje nam mieszkańcom obecny i przyszły burmistrz Kazimierz Dąbrowski. Prawdziwa cnota krytyk się nie boi.Stabilny sprawdzony samorządowiec powinien wygrać już w pierwszej turze wyborow,czego sobie i jemu życzę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 08:50:36

    "Pewnie! Dać mieszkania za darmo, ludziom, którzy nie pracują, bardzo mądrze! Niech dalej nic nie robią i tylko wymagają" Tak piszę osoba która dostała mieszkanie w spadku od rodziców!!!! Chyba nie żyje w tych czasach albo urwała się z choinki!!!! No ja akurat pracuję od ukończenia szkoły to już będzie z 18 lat i nie mam jeszcze mieszkania i wątpię żebym sam się jego dorobił w naszym kraju tym bardziej w Zambrowie gdzie są warszawskie ceny mieszkań a w niektórych przypadkach nawet droższe. Także jeśli już człowieku dostałeś mieszkanie lub Ci ktoś je kupił to może byś powstrzymał się od takich komentarzy. Jeśli ktoś nie ma mieszkania to nie znaczy że nie pracuje!!!!! Trochę pokory i szacunku dla innych bo moim zdaniem ta wypowiedź jest trochę nie na miejscu!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 08:57:51

    Tak. Tu komentuje całe mnóstwo poustawianych cwaniaków, którzy oderwani od rzeczywistości innych traktują jak bydło. Czas to zmienić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 09:00:26

    Swoją drogą faktycznie to władzom zawdzięczamy potężne ceny mieszkań i wynajmów ponieważ jest tego zbyt mało. To są właśnie owoce ich wieloletniej "pracy". Dość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 09:34:50

    Chodzi tylko o kase. Kto w takim wieku 70 lat moze sobie pozwolic na dorobienie takich pieniedzy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Abdul - niezalogowany 2018-10-17 10:07:17

    Król jest jeden tylko Kazimierz Dąbrowski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 11:08:41

    Mioduszewski i tyle :) Młody człowiek z Zambrowa :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 11:54:59

    Dąbrowskiemu do króla jest bardzo daleko ale starym cwaniakiem na emeryturze już jest.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 11:57:05

    Analiza Państwowej Akademii Nauk z 2017 wyraźnie pokazała jak się ma propaganda do rzeczywistości. Zambrów jest w głębokiej zapaści społeczno- gospodarczej. Gorzej w Podlaskim plasuje się jedynie Hajnówka. Wszystkim zachwycającym się rozwojem miasta za czasów obecnego burmistrza polecam zapoznać się z tą analizą. Wszystko jest w internecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 12:30:31

    Mioduszewski NIE STANOWCZO

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 13:22:17

    Dajcie szansę innym. Trzyma CIĘ rękę na wszystkim czas czas i pora na nowe twarze. Panie Kazimierzu na Pana też. Dziękuję

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 13:47:09

    Już ktoś wcześniej napisał, że trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść, panie burmistrzu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    taki - niezalogowany 2018-10-17 14:58:52

    sejm ograniczył kadencje wótem, burmistrzom i prezydentom nie ograniczył ich wieku Pytam - dlaczego miały zejść ze sceny Chyba przestajemy żyć w wolnym i demokratycznym państwie, skoro ten czy drugi pisz - powinien A jakie wy macie prawo tego żądać - nie macie A jeśli chcielibyśmy żeby starsi i na emeryturach siedzieli po domach - to dlaczego posłowei nie zaczną od siebie prezes, ojciec premiera, prawie cały senat - zacznijcie od siebie - a nie ludziom w głowach mieszać że powinien Może, ma chęć to startuje Idźcie na wybory i zagłosujcie - niech wygra ten kto ma większe popaprcie społeczne A jak ktoś o mnie napisze, że mafia - układ czy coś takiego - od razu odpowiadam - nie należałem i nie należę do układów, ani takich tam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    taki - niezalogowany 2018-10-17 15:05:18

    "gość 2018-10-17 11:57:05 Analiza Państwowej Akademii Nauk z 2017 wyraźnie pokazała jak się ma propaganda do rzeczywistości. Zambrów jest w głębokiej zapaści społeczno- gospodarczej. Gorzej w Podlaskim plasuje się jedynie Hajnówka. Wszystkim zachwycającym się rozwojem miasta za czasów obecnego burmistrza polecam zapoznać się z tą analizą. Wszystko jest w internecie." a co z tą wiedzą obecny rząd zrobił - ja wiem - nic Powiem więcej - nic nie zrobi, bo miasto nie jest zadłużone, deficyt tegoroczny był koniecznością - za długo by pisać - kontrkandydaci obecnego burmistrza i tak tego nie pojmą - deficyt a zadłużenie Fakt jest taki, że burmistrz nie zadłużył miasta - nie musi skomleć w bankach o kredyty, żeby rolować wcześnej wzięte

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 16:33:40

    Głosujmy na osoby których zasługi znamy. Nie głosujmy na ulotki, pączki czy miodki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 18:20:03

    Głosuje na Dąbrowskiego! Jego zasługi widać jak na dłoni. Wystarczy się przejść po Zambrowie. A "POPiS" nie spier...ją na drzewo ze swoimi obiecankami!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 19:41:47

    to jest właśnie ten poziom. brak klasy, a raczej sześc klas, tylko sześć. Mioduszewski ma jednak kulturę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 19:42:23

    a i jeszcze sławomirem gość pojechał.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-17 20:53:18

    Mioduszewski to pięknie zaciąga. Prawdziwy chłopak z Podlasia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 22:41:36

    Ten co tak pisze o przyspawaniu sam sie chce przyspawać Kazimierz zrobił z Zambrowa piękne miasto aż się serce raduje, Mioduszewski robi karierę w spółkach i na popegerowskich polach i niech tak zostanie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-17 23:02:41

    A ja nie mogę uwierzyć, że burmistrz ukradł hasło jednej z kandydatek do rady miasta na Koszarach. Ulotki już mam od ubiegłego tygodnia (od wtorku) , a teraz słyszę to hasło w spocie wyborczym. Nieładnie Panie jeszcze burmistrzu. Słychać było, ze Pan już nie miał pomysłów, posługiwał się Pan pomysłami innych. Ale, żeby popełniać plagiat wyborczy? Dyskredytuje to Pana nie tylko u mnie, ale również wśród innych osób, z którymi rozmawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-18 08:01:53

    To sobie dalej rozmawiaj z innymi ludźmi. Kij to kogo obchodzi jak i tak wygra Pan Kazimierz. Elooooo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-18 08:02:06

    JEDYNY słuszny kandydat, niestety nie ma lepszych, Mioduszewski sie ostro promuje za hajs z Pisu, 13 lat w Zambrowie i 8 lat radny z czego pewnie nic nie zrobił tylko pieniądze brał, już ja dłużej tu żyje, jak taki człowiek może być burmistrzem Zambrowa...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-18 08:20:35

    Hasło " bliżej ludzi " też jest przecież hasłem PO i Nowoczesnej a i kandydaci też startowali wcześniej z list PO więc bym tak raczej był ostrożny z tą ich bezpartyjnością

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-18 08:24:48

    Zgadzam się, chwytają się każdego sposobu, aby omamić, podpiąć się pod innych. sami nie maja ciekawych pomysłów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zzk2 2018-10-18 10:44:15

    Ja na pis nie zagłosuje Oszukali niepełnosprawnych dają nierobom kasy multum oszukują i se pobrali nielegalnie narody za miliony

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-18 11:34:56

    To sa wybory lokalne, a piszesz o polityce centralnej. Nie patrz na tamte sprawy a wybieraj mądrze, ludzi, którzy chce coś zrobić dla miasta , słuchać mieszkańców. Dostałeś wyróżnienie, wiec musisz teraz być wdzięczny opcji rządzącej?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-18 14:58:56

    Osobiście nie mam nic do stracenia. Cze czerpię z koryta, przcuję sam ma siebie i zagłosuję na Mioduszewskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-10-18 22:26:21

    Jak można wybrać na burmistrza miasta przedstawiciela partii, która rujnuje reputację Polski, jej budżet, sądownictwo i ustawodawstwo? Ryba psuje się od głowy. Nie glosujesz na człowieka tylko na partię w tym konkretnym przypadku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2018-10-19 11:57:06

    Napisze krótko....jak na 20 lat mamy tylko upiększone miasto. Nie mamy ani takiego rozwoju jak pokazuje film, ani inwestorów, ani tego wszystkiego jak jest pokazane. Program wyborczy Pana Kazimierza to ten sam program z przed lat. Wystarczy pogrzebać. Rażące jest to jak Ludzie szybko daja się omamić za każdym razem gdy widzą piękne spoty czy wystąpienia, nie wiedząc co się dzieje w ich własnym mieście. Program wyborczy, podejście osobiste do ludzi i to jakimi sa na co dzień! Tym się trzeba kierować. Dlatego Stawiam na Karola Kossakowskiego. Skromny facet znający życie a nie wieczny urzędnik co zza stołu mówi do ludzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do