Reklama

Dziecko przewiezione do szpitala po zderzeniu dwóch osobówek na AWP [foto]

26/11/2019 17:08

Dwa samochody osobowe zderzyły się przed przejściem dla pieszych. Podróżujące w jednym z nich 11-letnie dziecko zostało przewiezione do DSK.

 

Do zderzenia dwóch samochodów osobowych doszło dziś tuż po godzinie 16:00 przed przejściem dla pieszych, nieopodal Zespołu Szkół nr 1 przy alei Wojska Polskiego w Zambrowie. 

 

40-letni kierowca jadąc suzuki vitarą od strony centrum w kierunku Długoborza, zatrzymał pojazd przed przejściem dla pieszych, aby ustąpić przechodzącym na drugą stronę ulicy. Jadąca za nim audi 78-letnia mieszkanka naszego miasta niestety nie zachowała należytej ostrożności i wjechała w tył suzuki.

11-letnie dziecko podróżujące suzuki vitarą zostało przetransportowane do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku. Pozostałym osobom, biorącym udział w zdarzeniu, nic się nie stało.

 

Jak poinformowała nas oficer prasowa KPP w Zambrowie mł asp. Agnieszka Predko, kierowcy w momencie zdarzenia byli trzeźwi.

 

Ruch w miejscu wypadku przez ponad godzinę odbywał się wahadłowo.

Apelujemy do kierowców o zachowanie szczególnej ostrożności na drogach. Niskie temperatury mogą sprzyjać powstawaniu śliskiej nawierzchni, a tym samym stwarzać niebezpieczne warunki na jezdniach.

Aplikacja zambrow.org

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 18:09:46

    W takim wieku jak 78 lat powinno być zabierane prawo jazdy i zakaz prowadzenia pojazdów!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 18:23:04

    Popieram .Ludzie ile jeszcze ucierpi ludzi dzieci i młodzieży żeby ludzie zaczęli rozumieć ze w tym wieku nie powinno się wsiadać za kierownicę Ludzie jeżdżą w tym wieku i stwarzają zagrożenie dla zdrowia i życia .A policja powinna sprawdzać wiek kierowcy . Kobieto gdzie ty miałaś oczy chyba ślepa byłaś bo napewno byłaś bo w tym wieku to napewno .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 18:28:41

    Ogarnijcie się. A jak by wjechał młody człowiek to "trudno, nie zauważył". Wiek nie powien decydować o odbieraniu PJ, ale dodatkowe testy jak najbardziej, chociażby na wzrok KONIECZNE!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 18:30:25

    Nie zrzucajcie winy na wiek kierowcy znam identyczne sytuacje z udziałem młodych kierowców to jest GAPIOSTWO, BRAK WYOBRAŹNI !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 18:43:27

    Na który złom zostało odwiezione Audi..? Potrzebuje kilka części

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 18:57:20

    Starsi ludzie często zachowują się jak święte krowy. Myślą ze jak ustępuje się im miejsca w autobusie i w kolejce to i na drodze też tak jest. Częsta sytuacja wpychania się z podporządkowanej przez staruszków.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 19:06:54

    Oświetlić dodatkowo przejścia dla pieszych!
    Rozumiem oszczędności i wymienianie świateł na LEDy, jednak te które zostały zamontowane na AWP powinno się wymienić na mocniejsze! Kiedyś droga była dobrze oświetlona a teraz, jest ciemno.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 19:19:05

    Z całym szacunkiem ale w tym wieku to juz chyba dawno prawko do oddania, no ale tez kierowcy badzcie czujni przed przejściem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 19:30:59

    1. Niezależnie od wieku kierowcy , powinna być taka zasada , że kierowca powyżej 60 , 65 czy 70 lat nie powinien prowadzić samchodu , czyli tak jak u dzieciaka poniżej 18 lat. 2. Krew mnie zalewa jak piesi najbardziej na Koszarach i w okolicach sygnalizacji na Alei zamiast przejść przez pasy , przechodzą gdzie popadnie ryzykując życie i zdrowie 3. A policja nic nie robi w przypadku pieszych co źle przechodzą , bo jedynie w głowie tylko kierowcy itp. 4. Oświetlenie słabe po remoncie , jakby siła żarówek w najgorszej sytuacji. 5. Gdyby pojawiła się tzw. dobra dusza co nagrywa filmiki o pieszych źle przechodzących (coś podobnego jak filmiki kierowców pokazują złe zachowanie kierowcy)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 19:39:44

    To nie tylko kwestia wieku kierowcy- jazda AWP po zmierzchu to teraz tragedia!!! Oświetlenie praktycznie nic nie daje- z obydwu stron są bloki mieszkalne wiec ludzie często przebiegają przez ulicę w niedozwolonych miejscach. Przy dozwolonej prędkości 50 km/ha nie sposób jest w takich warunkach w porę zareagować. Czy ktoś zwrócił uwagę, że na tej ulicy, szczególnie w porze nocnej wypadki i kolizje zdarzają się bardzo często? czy ktoś w końcu zareaguje i podejmie działania aby zwiększyć widoczność na tym odcinku- w szczególności w porze nocnej?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 19:48:14

    Nie wygłupiajmy się z tym nagrywaniem pieszych!!! niektórzy mają chore podejście do nagrywania wszystkiego i wszystkich!! Od karania i upominania jest policja. Można ew. zatrzymać się i zwrócić uwagę pieszemu (jeżeli nie zagraża to bezpieczeństwu). Tak jak każdemu z nas zdarzyło się zaparkować niekoniecznie w liniach, tak założę się, że każdy z tu komentujących ma na swoim koncie przejście przez jezdnię w niedozwolonym miejscu. To nie w pieszych tkwi problem ale w niedostatecznie doświetlonej ulicy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 20:02:04

    Zabrać prawo jazdy w 60 latach a pracować do 65 to jest rozwiązanie...………….

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 20:21:12

    Zambrów od dawna jest miastem, w którym główna ulica oświetlona jest z jednej strony, jak na wsi!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 20:30:04

    Zambrow jest duzą wsią. 50% to byli mieszkańcy wsi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 22:00:04

    Ciekawe czy jak będziecie po 60 czy oddacie prawo jazdy dobrowolnie.... Haha! Dobre! Znam wielu kierowców w tym wieku, którzy jeżdżą dużo lepiej niż ludzie młodzi, nie o wiek tu chodzi tylko o niezachowanie ostrożności na drodze - to zdarza się kierowcom w każdym wieku. Oby młody poszkodowany szybko wyzdrowiał. Pozdro!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 22:23:07

    Tiaaa zabrać prawo jazdy starszym. Super pomysł. A zastanawiało się któreś z was ile im daje prowadzenie auta? W wieku, w którym pokonanie pieszo 100m staje się problemem. Auto osobom starszym daje samodzielność, podobnie jak ludziom na wózku. Dajmy już spokój tej kobiecie. Zagapiła się i teraz ma za swoje. Mam nadzieję, że dziecko wydobrzeje i wszystko skończy się tylko na pogiętych blachach aut. Zastanawia mnie jednak dlaczego wyłącznie dziecko ucierpiało? Było przewożone w foteliku i w pasach? Bo coś podejrzewam, że mogło być nieco inaczej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-26 22:51:02

    tak jak nie którzy piszą ze powinno się zabierać prawka ,tak tym co piszą głupoty a tym bardziej obrażają innych powinno się zabierać komputery i dostęp do internetu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-26 23:21:33

    A jakiż to zator umysłowy u ludzi sprawia, że nie można tymi ledami podswietlić przejścia od dołu,tylko wiecznie trzeba świecić latarnią (i to wątpliwej jakości) z góry? Dwa świecące światłowody wpuszczone w ziemię, wodoszczelna oprawa z gumowego węża, koszt 250 zł. Świetlny pomysł? Ale to trzeba mieć mózg

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 07:00:51

    Powinno byc kazde przejscie oswietlone jak w lomzy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 07:35:22

    Starsi ludzie powinni być dodatkowo badani przez specjalistów A nie lekarz rodzinny wydaje zaświadczenie. W specjalnej przychodni w Białymstoku jak ci co stracili prawko tam jest grupa specjalistów i napewno dobrze by orzekali kto może jeździć. A druga sprawa to to że starsi ludzie uważają że mają pierwszeństwo wszędzie czy to na przejściu czy w urzędzie sklepie czy u lekarza i często tłumaczą jak się zwróci im się uwagę ja bez kolejki bo stary jestem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-27 07:38:40

    Za chwile będziesz stary więc nie pisz głupot

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zambrowiak - niezalogowany 2019-11-27 09:01:49

    Do 8kom.wyzej: Za krótko mieszkasz, żeby ocenić chamskie realia już nawed 80% to ludność wiejska z urzdowymi włącznie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-27 09:02:57

    to prawda oświetlenie przejść dla pieszych to jakiś koszmar...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 10:15:54

    A co ma oświetlenie do tego że kierowca się zatrzymał przed przejściem a ktoś w niego wjechał

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 10:38:28

    Zgadzam się to wina dziadka. I mam nadzieje, że mu prawko cofneli dożywotnio.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 10:41:31

    Babci, dziadka jeden h*!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 11:03:39

    Prawko po ukonczeniu 25 lat po badania ch toksykologicznych moczu i kandydat powinien posiadać co najmiej średnie wyksztalcenie i mamy ponad 40% zdarzeń drogowych mniej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 11:34:18

    Uwazam ze nie ma znaczenia w tej sytuacji ani oswietlenie ani wiek. Widzial światło hamowania z przodu z daleka juz noga z gazu. Dla mnie ewidentnie albo osoba korzystała z telefonu albo nie patrzyla przed siebie jadąc i nie widząc świateł hamowania samochodu z przodu. Jadąc ze szkoly co weekend boje się bo samochody jadą szybko wyprzedzają a jest ciemno plus remont drogi. Trochę rozwagi bo to ze wam życie nie miłe nie znaczy ze ja chce umrzeć i osierocic córkę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 14:53:45

    Popieram ludzie jeżdżą tak nie ostrożnie wyprzedzają na trasie Zambrów Łomża jest tak bardzo często ze wyprzedzają spieszą sie nie patrzą ze ktoś jedzie a tam jest remont dojeżdżam co dzień do pracy i często się zdarza ze szaleją na jezdni ale nie przeważnie młodzi ale starsi kierowcy tacy po 40 .Ostatnio pod górkę mijał mnie pan starszy po 40 to ze zwolniłam bo pewnie wyjechał by na czołówkę Głupota nie zna granic .A prawo jazdy to powinni zabierać po 70 bo to juz nie nie te lata i nie ten wiek .Żeby jeździć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-27 16:57:23

    To zgłoś odpowiednim organom zeby twojemu ojcu odebrali pozwolenie bo zbliża się do 60

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-27 17:01:29

    Ale jak badania pokazują to większość wypadków powodują młodzi kierowcy.
    Może by tak dawać prawka około 40 roku życia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 17:40:44

    Oświetlenia zambrowskich przejść dla pieszych to dla kierowców pomsta i nie ważne ile ma lat kierując pojazdem . Warto się temu przyjrzeć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MAzur - niezalogowany 2019-11-27 17:51:41

    Babcia Radia MA RYJA słuchała i RÓŻANIEC W RĘKU MIAŁA! W wieku prawie 80 lat to najlepszy środek transportu to Rodzina ewentualnie TAXI...........................

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-27 19:38:44

    Często jestem wieczorem w innych miastach. Są one bardzo ładnie oświetlone. Jak przyjadę do Zambrowa to ulice i przejścia dla pieszych widać że są słabe oświetlone. I tu jest problem do rozwiązania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-27 20:53:29

    Ciemnogród! To ludzie urodzeni na wsi nie mają prawa mieszkać w mieście? I co to ma wspólnego z powodowaniem wypadków drogowych?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-27 21:12:54

    Jeśli starszy człowiek chce jechać samochodem , a jest w wieku 70 lat to najlepsze rozwiązanie żeby on był pasażerem samochodu , a nie kierowcą. Ktoś wspominał o trasie Zambrów-Łomża co jest prawdą , ale koszmarem są okolice Czerwonego Boru - nikt (prawie) nie uważa na siebie przy torach kolejowych. Zamiast zatrzymać , spoglądać czy jedzie pociąg czy nie i ostrożnie wolniej jeździć to dawaj siebie wszystko co popadnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2019-11-28 16:32:33

    Pomoge w odszkodowaniu. 729965630

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2019-11-30 09:14:58

    Ja też jestem kierowco 60 + mam prawko 40 lat nie zapłaciłam żadnego mandatu nigdy nie dostałam punktu karnego jeżdżę codziennie nie problem w wieku ale w samym kierowcy wyobraźni to bardziej nie mają młodzi jeżdżąc po mieście 70 wyprzedzając na ciągłej i klaksonem poganiajac tym to pwinno się zabierać prawko i egzaminy co pół Ale muszę przyznać ze po 60 powinno się badać czy jestem w stanie prowadzić co sama czynie co rok

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Zambrow.org




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do