:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



edukacja, Uwaga uczniowie Nauczyciele przerywają protest - zdjęcie, fotografia
Portal zambrow.org 11/04/2019 17:01

Pomimo trwającego strajku, nauczyciele LO z uwagi na dobro uczniów kończących klasę trzecią liceum przerywają akcję protestacyjną.

 

W związku ze zbliżającym się końcem roku szkolnego uczniów trzecich klas liceum nauczyciele Zespołu Szkół Ogólnokształcących zawieszają strajk, umożliwiając przeprowadzenie klasyfikacji końcowej tegorocznych maturzystów.

 

Jak czytamy w opublikowanym ogłoszeniu, nauczyciele, którzy prowadzili protest, a uczą w klasach trzecich LO, jutro, 12 kwietnia w godzinach 12:30 – 14:00 będą obecni w miejscu pracy. Uczniowie zatem mogą zgłaszać się w sprawie ocen klasyfikacyjnych.

 

Ponadto mając na uwadze dobro uczniów kończących klasę trzecią liceum, nauczyciele, którzy biorą udział w strajku, postanowili od 15 kwietnia przerwać protest, co ma umożliwić wystawienie ocen rocznych i podjęcie przez radę pedagogiczną uchwały o ukończeniu szkoły przez uczniów klas trzecich LO w Zambrowie.

 

Poniżej przedstawiamy opublikowane dziś na stronie ZSO ogłoszenia.

 

Reklama

Uwaga uczniowie LO. Nauczyciele przerywają protest komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 17:39:28

    Ta szkoła jest zajebsta!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 17:46:39

    Oto prawdziwi pedagodzy, którym zależy na uczniach. Reszta powinna brać z nich przykład.

  • gość 2019-04-11 17:53:34

    Jeszcze żeby tak w ramach zadośćuczynienia za przeżyty stres każdemu maturzyście o jeden stopień w górę!

  • gość 2019-04-11 17:54:55

    o cho?

  • ojciec - niezalogowany 2019-04-11 17:57:53

    Nauczycielom powiem tylko tyle - jak moje dziecko, przez wasz konflikt z rządem nie otrzyma promocji, pomimo wyników w nauce ze średnią 4,56 - nie będę wam dobrze życzył i wolałbym nie zaczynać tych protestów i strajków. Jak wam się robota nie podoba to zaproszę do pracy w mojej firmie...tylko trzeba mieć jakiekolwiek kwalifikacje, a nie skończone pedagogiki w Ostrołęce. Gospodarka wolnorynkowa ma to do siebie, że pracownik pracuje tam gdzie chce i nikt go nie zmusza. Tylko trzeba mieć kwalifikacje do pracy. Moje dzieci ze szkoły przynoszą tylko zarazki i oczywiście informacje od nauczycieli, że jest możliwość korepetycji. Na szczęście ten cały program jest na tyle prosty, że rodzic może dzieciakowi sam to powtórzyć i wytłumaczyć lepiej niż nauczyciel w publicznej, przereklamowanej szkole. Strajk to sobie róbcie w sypialni...tak żeby nikt na was nie płacił i nikt nie patrzył na te krzywe i chytre [usunięte].

  • gość 2019-04-11 18:15:57

    Napisz jaką to masz firmę. Będę omijać z daleka!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 18:34:05

    Polać im dobrej whisky !!

  • gość 2019-04-11 18:34:16

    A od poniedziałku normalne lekcje?

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-11 18:43:46

    Drodzy nauczyciele szkół ZSA jak i ZS1 weźcie za przykład to co właśnie zrobiło ZSO i idźcie za tym, jak chcecie mieć dobre potem opinie o waszej szkole. Weźcie to pod uwagę i pozwólcie nam Maturzystom (jestem akurat maturzystą z jednej z tych szkół co wymieniłem) spokojnym krokiem zakończyć Edukacje w waszej szkole - nwm ale wyrażę się do was w imieniu Maturzystów którzy chcą podjeść do matury - i pójść na studia / prace / kursy. Weźcie do rozumu to są tylko 2 tygodnie do 26 już nie daleko a maturzyści normalnie cierpią przez ten strajk. Tyle z mojej strony mam nadzieje że to nauczyciele / dyrekcja czyta. Wielki szacunek dla ZSO. RESPECT!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 18:56:47

    Ale dzieciak ma ojca prymitywa.

  • Ziomek - niezalogowany 2019-04-11 19:00:32

    Uuuups sory

  • gość 2019-04-11 19:14:12

    Nie za często Ci się to zdarza :) ? Weź może Meteospasmyl i więcej ruchu na świeżym powietrzu.

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-11 19:18:02

    xDD nie no żartuje Chcemy strajku wolne od szkoły niech wystawią tylko oceny i dadzą immunitet bez pisania matury - bez kappy hah

  • gość 2019-04-11 19:27:04

    A w siwej walki

  • gość 2019-04-11 19:30:36

    Nie rozumiem na czym polega ten fenomen korepetycji, wystarczy w minimalnym stopniu skupić się na lekcji zamiast rozglądać się na prawo i lewo w poszukiwaniu rozrywki i potem przysiąść nad tym w domu, to jest na prawdę mały materiał w porównaniu do tego co czeka was na dobrych studiach. Może niektórych motywują te wydane pieniądze ale jak dla mnie to głupota ze strony uczniów i rodziców bo ten sam efekt da się osiągnąć przy odrobinie samodyscypliny

  • gość 2019-04-11 19:33:14

    To chyba miał Pan/ Pani styczność tylko z dobrymi nauczycielami którzy chcą uczyć i nie dadzą sobie wejść na głowę i nie siedzą zamknięci w sobie całą lekcje

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:34:42

    oni się porostu wystraszyli słów że za każdy dzień strajku nie będą mieli zapłacone.... ZADEN z tych nauczycieli w tej szkole nie był by taki dobroduszny

  • gość 2019-04-11 19:35:30

    Miałem różnych nauczycieli ale też dosyć zdyscyplinowaną klasę. Moim zdaniem w tym leży problem że część uczniów przychodzi na lekcje tylko dla rozrywki a potem płacze że nic nie rozumie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:36:02

    haha . też słyszałem w radiu że nauczyciel który protestuje w dzień roboczy nie będzie miał za niego zapłacone

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 19:54:43

    Apeluję do nauczycieli z ZS1 o podobny krok. Chcę jako tegoroczny maturzysta mieć okazję do jej napisania. Przecież jesteście też, w większości, rodzicami. Wyczucie się w nas i umożliwcie ukończenie szkoły średniej. Pomimo popierania Waszych postulatów nie możemy i nie chcemy być zakładnikami Waszych negocjacji z Rządem

  • gość 2019-04-11 19:59:47

    O wynagrodzeniu dla niepracujacego nauczyciela decyduje organ prowadzacy. U nas to jest gmina lub powiat. Osobiscie jako matka dwójki dzieci, uczących się w klasach maturalnych, zgłoszę do Regionalnej Izby Obrachunkowej do sparwdzenia czy samorządy zapłaciły nauczycilom za strajk . Jak ja sie powstrzymam od pracy przy oknach to wylecę od razu. Gwarantuję, że za ten cały cyrk nauczycielski, gdzie tylko dzieci cierpią, RIO w Zambrowie przeczesze te wypłaty nauczycielskie we wszystkich szkołach w tym mieście

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-11 20:00:24

    ^Potwierdzam jak "Gość" na górze. Postawcie oceny, dajcie wszystkim przejść i idźcie na strajk. Jest duże prawdopodobieństwo że matura się nie odbędzie. Już trwają negocjacje o zawieszeniu strajku od 22 kwietnia na okres świąt. Więc dajcie ludziom ze starszych klas przejść.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 20:18:38

    Ojciec, kim kolwiek jestes, [usunięte] sie lbem pustym w ściane. Najlepiej w swojej fimie, w której pewnie płacisz podstawę a resztę pod stołem. Widac, że za dużo szkół nie skończyłes.. Lepiej sie juz zamknij i nie odzywaj...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 20:20:31

    W LO widać łamistrajki... Pisiory i tyle! Widać jedność zawodu!

  • puls - niezalogowany 2019-04-11 20:23:08

    Niech strajkują i w święta i niech wtedy w szkole siedzą. Święconke niech zrobią i na strajk z powrotem. Nóż sie w kieszeni otwiera jak patrzy się na jakoś edukacji bez tzw. korepetycji płatnych oczywiście bez podatku. Oj będziemy do skarbówki zgłaszać tych cwaniaków co biorą pieniądze do rączki z pominięciem obowiązku ustawowego zapłaty podatku

  • gość 2019-04-11 20:25:58

    Fluffy Tail Zobaczymy co to powiesz jak będzie Ci brakowało paru złotych, do tego, aby godnie żyć :P

  • gość 2019-04-11 20:27:40

    Gość - niezalogowany 2019-04-11 20:18:38 - chyba potrzebne tobie są okulary bo widać że w czytaniu ze zrozumieniem jesteś drętwy, piszę "maturzysta" a ty w wjeżdżasz że to Ojciec; nie no pozdro może nie więcej niż Gimbaze ukończyłeś hah

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-11 20:36:36

    Nie potrzebuję godnie żyć (nawet o tym nie myślę), jestem tylko maturzystą - nie ważne czy zdam czy nie - chcę tylko dążyć do swojego celu. Jedyną opcją na dobre zarobki jest wyjechanie za granice - bo Polska zawsze opóźniona w rozwoju - gdzieś gdzie "PiS nie dotarł :D". Chcę tylko dla dobra Maturzystów, niech nauczyciele powstawiają oceny i zrobią tą Radę kwalifikacyjną, a potem to niech ich już ZNP prowadzi.

  • gość 2019-04-11 20:47:09

    Ktos tu wyżej napisał o zgłaszaniu spraw do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie wypłat dla nauczycieli za czas strajku i powstrzymania się od pracy. Proponuję nie robić takich rzeczy bo nikomu nie jest to potrzebne. Stwierdzenie przez RIO takiej sytuacji czyli wypłaty z budżetu gminy pieniędzy za pracę niewykonaną ma poważne konsekwencje prawne dla organów prowadzących. W skrócie mówiąc jest to naruszenie dyscypliny finansów publicznych a to już kończy się nieprzyjemnie u prokuratora. Proponuję ostudzić emocje bo niedługo o tym strajku nikt nie będzie pamiętał tak jak o tak niedawnym strajku policji na fałszywych L4.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:00:01

    Skoro gimnazjum ma egzaminy to czemu liceum by nie miało mieć matur. Proszę was

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:03:52

    Jest tylko jedne bardzo znaczące pytanie gdzie były te wszystkie śmieszne związki buntujące ludzi i ci nauczyciele gdy przez 8 lat panowało PO (i nie nie jestem zwolennikiem PiSu tylko stwierdzam fakt ) a z tego co wiem zarobki za czasów jednych czy drugich za dużo się nie zmieniły i pragnę zauważyć też jedną sprawę ten cały PiS nie jest święty oczywiście ale mamy coś takiego jak powracanie do pięknych przedwojennych staropolskich obyczajów i nie ma tego tępego parcia w stronę tonącej Europy a to że pieniążki z tych wszystkich 500+ i różnych innych programów lecą do ludzi czasem odpowiednich czasem nie no ale lecą jednak do ich kieszeni a nie polityków i samych ich rodzin tudzież innych Kulczyków .

  • gość 2019-04-11 21:06:10

    Szkoła i nauczyciele na medal ....a może dobry marketing ..który rozwieje wątpliwości przed wyborem szkoły przez gimnazjalistów ;) Fakt faktem ładnie z ich strony .

  • gość 2019-04-11 21:17:47

    lamusy bez honoru.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:19:00

    Nie zrobili tego ze względu na to, ze nie będą mieli płacone. Zawiesili tylko żeby dopuścic wszystkich do matury.

  • gość 2019-04-11 21:20:49

    Ależ tu masa pisowskiego smrodu, [usunięte] się chce

  • WSK - niezalogowany 2019-04-11 21:21:43

    Fatalna szkoła.W klasie maturalnej nie było przez trzy miesiące zajęć z wosu. Najgorszy ogólniak w Zambrowie.Omijać szerokim łukiem.

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-11 21:26:58

    WSK jak u ciebie WOS'u nie było trzy miesiące, to u mnie nie było aż 6 miesięcy słowo "WOS" nie istniało w planie lekcji, przez nie mądre zastępstwo

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:28:38

    A co jeśli kto ma wystwione oceny niedostateczne na koniec roku? To bedzie mial je czy bedzie porostu dopuszczony do tej matury i będzie mial dopuszczające?

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:29:20

    Tyle lat wpływów starosty z PIS zrobiło swoje. Poza tym niektórzy "profesorzy " to o spod siebie by zjedli takie chciwe na kasę.

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-11 21:32:18

    Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:28:38 Jedynym Ratunkiem który może poratować to Dyrektor szkoły, który będzie decydował zamiast Rady o ocenach i kwalifikacjach

  • Xyz - niezalogowany 2019-04-11 21:32:20

    Fałszywa moralność nauczycieli ZSO. Choć nie jestem za strajkiem, to żal mi tych pseudobelfrów z tej szkoły. Nawet strajkować porządnie nie potrafią.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:36:01

    Hahaha a nie mówiłem. V

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:44:01

    Odnosząc sie do jednej z wypowiedzi na temat zamykania sie w sobie nauczycieli, to najgorsza jest taka jedna nauczycielka nazywna vegetą. Siedzi cala lekcje wpatrzona w okno nic nie mowiac a potem wymaga niewiadomo czego.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:44:14

    Moim zdaniem nauczyciele nie powinni wogule strajkowac. Mają dużo wolnego wszystkie dni mają płatne, a po za ty dostają trzynastki i bonusy na święta

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:49:49

    Jakie zawieszanie strajku na święta !? Niech dalej siedzą jak [usunięte] w wejściu i na wszystkich krzywo się patrzą w święta też strajku nie należy łamać [usunięte]

  • Gość0000 - niezalogowany 2019-04-11 21:53:52

    Tak potwierdzam. Wiele nauczycieli nie zasługuje na dodatkowe pieniądze. Odgrywają się na uczniach, wyzywają upokarzają, serio slowa które kierują do uczniów to jakaś kpina. Jak można twierdzić ze przychodzi się do debili a rodzice to idioci? Słyszałam o tym , ze zdawać maturę z wosu nie mając wosu- mistrzostwo świata.

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-11 21:56:27

    Proponuję zrobić Strajk Maturzystów jak i dla tych co nie piszą matury i są w ostatniej klasie - Niech dadzą rekompensatę i Przepuszczą każdego Absolwenta + podniosą zachowanie do góry w ramach Strajku Nauczycieli - jesteśmy Okupowani przez sowietów (żartuje hah) . Kto jest Za tym aby zrobić tak i strajk i coś zyskać z niego. Już młodych z przedszkola nie pociągać - żeby zrobili protest o to żeby szkoła płaciła rodzicom za opiekuna kiedy są w pracy - nie no żartuje tyle tych komentarzy połowa noname'ów z niższych sfer .

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 21:58:37

    To jak nauczyciele traktują uczniów w czerwoniaku i kombinują we dwoje aby kogoś udupic szczyt chamstwa, obgadywanie uczniów to ich mocna strona

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:00:12

    Zgodzę się z gościem powyżej

  • gość 2019-04-11 22:01:28

    Jakby to przedstawić w wersji historycznej Trójprzymierze - Nauczyciele Trójporozumienie - 3 Szkoły Licealne Jeszcze okrągłego stołu brakuje i Elektryka z kablem

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:06:03

    Zsa najlepsza szkoła w Zambrowie

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:06:06

    Ojciec wyślij dziecko do prywatnej szkoły. Jak cie nie stać to zmień pracę. Istnieje jeszcze możliwość edukacji domowej. Pisałes, ze podstawa programowa jest prosta, wiec dasz radę ze wszystkimi przedmiotami. Masz przecież te.. no kwalifikacje. Panicz musi tylko raz w roku zdać egzamin państwowy z kazdego przedmiotu. Z taką średnią i ojcem omnibusem to formalność.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:09:12

    Czerwoniak najlepsza szkoła

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:11:19

    Człowieku z innej planety (nie chcę przeklinać ) ten ktoś napisał że jest maturzystą z jednej z Zambrowskich szkół a ty go już setny raz nazywasz ojcem krew mnie zalewa naucz się czytać ze zrozumieniem zanim coś napiszesz na czyjś temat

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:12:53

    Wielka pedagożka z ZSA uczy tylko EDB w klasach pierwszych których jest 3+1h wychowawcza to są 4h tygodniowo i ona chcę podwyżki za co ja się pytam za co? Ręce opadają powywalać [usunięte] dyscyplinarka i koniec

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-11 22:22:16

    Ja to wam coś ludzie powiem, wszystko fajnie się czyta lepiej niż lektury. Ale powiem jedno a żeby tak wszystko [usunięte] i pojechać w Bieszczady, podobno tam Strajki nie dochodzą haha

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 22:31:07

    "Człowieku z innej planety (nie chcę przeklinać ) ten ktoś napisał że jest maturzystą z jednej z Zambrowskich szkół a ty go już setny raz nazywasz ojcem krew mnie zalewa naucz się czytać ze zrozumieniem zanim coś napiszesz na czyjś temat" Odnoszę się do postu z nickiem ojciec. Nie po raz setny.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-11 23:00:43

    KOD wył i kwiczał pod szkołą gdzie egzamin pisali gimnazjaliści a nauczyciele wyszli i bili brawo w ramach podziękowań. Maski opadły. Nauczyciele to jednak zwykłe k...

  • gość 2019-04-11 23:01:33

    Mile wspominam każdą chwilę spędzoną w tej szkole,kiedyś i po latach. Szkoda,że nie mogę już Wszystkim podziękować... Państwu dziękuję absolwent/rodzic

  • gość 2019-04-11 23:23:36

    A kiedy ZSA i ZS1 zrozumieją że dobro uczniów jest najważniejsze? Panie Baran do roboty ........

  • gość 2019-04-11 23:24:44

    Dlaczego ten strajk tak dzieli? czy nie potrafimy normalnie dyskutować? Jeżeli edukacja jest tak ważna to nie protestujmy przeciwko podwyżkom. Jeżeli jest nie ważna to piszmy co uważamy, wyrażajmy opinie bo wolność słowa ale pamiętajmy żę Nasza Wolność kończy się tam gdzie zaczynasz ograniczać wolność osób nam towarzyszących lub ich obrażać - niezależnie czy przestrzeń jest realna czy wirtualna. Do redaktorów - a może miejscami jakaś cenzura?

  • gość 2019-04-11 23:32:12

    Podwyżki podwyżkami.................ale jakim prawem uczniowie są waszymi zakładnikami, typu nie wystawimy ocen - wystawimy, będą rady pedagogiczne - nie będą, będą egzaminy - nie będą .......................

  • Ojciec trójki - niezalogowany 2019-04-11 23:54:56

    Kasa się nauczycielom kończy to i strajk odwołują. Ż-E-N-A-D-A łapczywe gęby

  • Pedagog - niezalogowany 2019-04-11 23:57:34

    Gratulacje właśnie postępując w ten sposób rząd nic wam nie da w ZSO nawet protestować nie potrafią ŻAŁOSNE

  • gość 2019-04-12 00:01:38

    Strajkują - źle bo biedne skrzywdzone dzieci Nie strajkują - źle bo im się kasa kończy i chcą się nachapać --- Ogarnijcie się ludziska bo już nie macie jakim otworem jadu wylewać. Zawsze wam coś nie pasuje.

  • Ojciec trójki - niezalogowany 2019-04-12 00:08:06

    Źle bo narzekają że niby pieniędzy nie mają. Ha! guzik!!!! Jeżeli moje zarobki byłby w prost proporcjonalne do zarobków nauczycieli za to jaką pracę wykonują (siedzenie na lekcjach i czytanie żywcem tekstu z książki) to jeździłbym teraz bentleyem!!!!!!!!!!!!!

  • gość 2019-04-12 00:31:42

    Drodzy rolnicy,przedsiębiorcy..rodzice!!Kształcie swoje dzieci w dobrej szkole,takiej jak ta z tradycją,godnym patronem,dobrą kadrą i wspaniałą młodzieżą..Emocje zostawmy na boku.Pedagodzy mają doświadczenie i potrafią wybrnąć z tej sytuacji,uczniowie powinni im w tym pomóc.Zabrać się do nauki jak najszybciej i wykorzystać wolne dni na naukę w domu.Tu rola rodziców,aby zwrócić na to uwagę.Fajnie będzie kiedyś z uśmiechem na twarzy spotkać się wspólnie w szkole na ulicy lub tam gdzie nas przypadek,zrządzenie losu lub ... skieruje.Do zobaczenia

  • Łotry - niezalogowany 2019-04-12 00:48:30

    35 złoty renty za 500 lat pracy co to jest!? oszukali mnie bandazlodei

  • gość 2019-04-12 05:32:45

    Ciekawe jest to, na co rząd przeznaczy pieniądze, których nie wypłaci strajkującym nauczycielom? To będzie niezła suma...

  • gość 2019-04-12 05:48:42

    To nie są pieniądze rządu. Oszczędności będą miały samorządy.

  • gość 2019-04-12 07:21:44

    To teraz wszystko zależy od samorządu? Jeśli prawdą jest, że samorządy nie mają podstawy prawnej, aby wypłacić pieniądze za czas strajku, to pozostają dwie możliwości: albo nauczyciele odpracują te dni i otrzymają wynagrodzenie, albo nauczyciele nie otrzymają poborów, a uczniowie nie otrzymają promocji do następnych klas... Ja mam wrażenie, że szkolnictwo polskie zostało wplątane w jakąś machlojkę :( teraz samorządy powinny stanąć na wysokości zadania i doprowadzić do porządku cały ten bałagan.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 07:28:07

    Zachowanie nauczycieli ZSO jest skandaliczne.Brak jakiej kolejek etyki zawodowej i dążenie do krzywdy uczniów! Powinni wyłapać tych prowaderów i wyciągnąć należyte konsekwencje!

  • gość 2019-04-12 07:35:56

    Nie mam żadnego związku ze szkołą, moje dzieci już na szczęście dawno zakończyły edukację, a jednak jestem poruszona tym wszystkim... Szczególnie tym mętlikiem. Nie ma żadnych solidnych informacji, które uspokoiłyby niepokój. W sieci pojawiają się wypowiedzi, że nauczyciele byli celowo wprowadzani w błąd, że na niektórych wymuszano przystąpienie do strajku różnego rodzaju zagraniami nie fair, psychicznym szantażem... najwięcej złych emocji mam do PZN. Na starość niepotrzebne mi są złe emocje, powinnam wyłączyć wszystkie media i zająć się czymś pożytecznym. Życzę wszystkim pomyślnego zakończenia całej tej udręki.

  • gość 2019-04-12 07:39:05

    Ale co też to znaczy : "wyłapywać prowaderów" ?? i co? internować? puste łagry na powrót zapełniać? Torturować? Izolować? Nękać, prześladować, etc.... !! Ktoś się z komunizmu jeszcze nie ocknął? Pobudka - mamy XXI wiek, jesteśmy w Europie.

  • gość 2019-04-12 07:39:43

    Studniówki się odbyły a matury nie ?

  • gość 2019-04-12 07:44:40

    Boże, łapanki mi się z wojny przypomniały, znów nie zasnę!

  • gość 2019-04-12 07:51:29

    Wypowiedź Adama Michnika : "Polska staje się państwem pełzającego zamachu stanu. Jego finałem ma być system, który istniejące instytucje pozbawi substancji demokratycznej i uczyni fikcją.""Gazeta Wyborcza" z 30 lipca 2007... Zdaniem m.in H.G-W. ten pełzający zamach stanu nadal trwa.... Jak będzie wyglądał finał, ta zapowiadana niczym Apokalipsa - Fikcja??? Już w tej chwili nie wiadomo, kto jest człowiekiem, a kto zaprogramowanym osobnikiem...............

  • gość 2019-04-12 07:59:08

    Już dawno nauczyciele powinni znaleźć inną lepszą płatną pracę. Ale uzależnili się od pomagania dzieciom . Pomimo często braku szacunku od rodziców. Gdyby dużo zarabiali, rodzice by się im kłaniali a tak niech się cieszą że mają pracę.

  • gość 2019-04-12 08:06:43

    Ciekawe czy w ramach strajku nie biorą korepetycji , żeby polepszyć naukę w szkołach.

  • gość 2019-04-12 08:42:50

    Załamanie! teraz wychodzi na jaw, że szkoły te nie są polskimi szkołami, że to enklawy niemieckie - umożliwiające polskim dzieciom naukę z wykorzystaniem do tego torturowania polskiej młodzieży polskich nauczycieli, zupełnie jak niemiecki cukier z polskich buraków. A wszystko tak tłoczone w ukryciu! Potajemnie! Za pomocą terrorystycznych metod, wpięte w kleszcze niemieckiego rygoru!!! Może dobrze, że Pan Broniarz to zduszone i sterroryzowane piekło- enklawę rozpętał??? Teraz zacznie powoli wychodzić na jaw, co tam za murami naprawdę się dzieje, wszelkie koszmary szkolne jak z Puszki Pandory!! ! Dlaczego młodzież taka znerwicowana i taka chichocząca nerwowo? przed czym ta fala obronna w formie regresji??Dlaczego nauczyciele zamknięci w sobie i wpatrzeni w okno??? A na czyich usługach są media, które umożliwiają takie rozsiewanie zamętu? Jak ten strajk cały nie zakończy się moim zawałem serca - to cud będzie! Będę żyć długowiecznie, co też chyba na korzyść dla tego państwa nie będzie? I znów nie starczy na podwyżki dla nauczycieli! Mam już tego dość!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 08:47:18

    Jeszcze jakie stawki mają za godzine korepetycji

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 09:03:24

    Wiem ze za godzinę angielskiego nawet 100 zł

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 09:07:18

    A przedmioty ścisłe?

  • gość 2019-04-12 09:08:06

    Kiedyś było prościej, tata w futrze i wypchaną teczką przychodził do szkoły, a zaraz później synek zamiast jedynek miał czwórki :/ Jednak dzięki temu że korupcja została ukrócona i zamiast wręczania łapówek rodzice posyłają mniej zdolne pociechy albo ambitniejsze jednostki na korepetycje - to bez względu na poniesione przez nich koszty - sytuacja w kraju siłą rzeczy się poprawia...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 09:13:20

    Nie jestem zwolennikiem rządu PIS ale muszę im podziękować za to że dali radę to wszystko tak zorganizować że mimo tak ekstremalnych warunków egzaminy odbyły się bez żadnych problemów. Szacunek dla rządu i mimo że na was nigdy nie głosowałem to od dziś będę na was głosował tym bardziej że nauczyciele zdezerterowali i mają gdzieś nasze dzieci. Szacun dla PISu.

  • gość 2019-04-12 09:29:15

    nieroby szybko się przestraszyli braku wypłaty 180 dni pracy w roku

  • gość 2019-04-12 09:57:48

    Nauczyciele z LO widać zrozumieli że strajk strajkiem ale dobro uczniów klas maturalnych jest najważniejsze. Dziękuje Rodzic.

  • gość 2019-04-12 11:15:03

    nauczyciele dali się zastraszyć, ale nie dziwię się, przecież nasze miasto to PISowa kraina.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 11:20:20

    A w niedzielę w pierwszej ławce w kościele...

  • gość 2019-04-12 12:51:55

    Dojrzała decyzja. Podwyżka nauczycielom się należy, ale nie można zapomnieć om uczniu.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 14:39:23

    A co jeśli w jednej z klas jest 15 osob i do matury jest dopusczone 4 osoby czy to dobrze świadczy miedzy innymi o szkole ?

  • gość 2019-04-12 14:44:05

    Ojciec trójki - nie dziwię się klocu, że na Bentleya Cię nie stać skoro 'wprost' piszesz z odstępem. Z matmą też nie bardzo u Ciebie, bo widzę, że logika zawodzi: 'Jeżeli moje zarobki byłby w prost proporcjonalne do zarobków nauczycieli za to jaką pracę wykonują (siedzenie na lekcjach i czytanie żywcem tekstu z książki) to jeździłbym teraz bentleyem' - czyt. obwiniasz zbyt niskie zarobki nauczycieli za swoje niskie zarobki xD? Sam właśnie pokazałeś, że jakieś minimum trzeba sobą reprezentować jako nauczyciel, matmy ani polskiego już byś nie pouczył... Swoją drogą, jak myślisz, że praca nauczyciela to czytanie tekstu z książki to jesteś jeszcze większym gamoniem.

  • gość 2019-04-12 15:03:54

    Współczuję nauczycielem, że są bezradni wobec otaczającego ciemniactwa, które twierdzi, że nauczyciel zarabia 5tys netto za 18h pracy w tygodniu. Tym ludziom się nie da wytłumaczyć, że praca nie liczy się tylko wtedy, gdy jest wykonana przy tablicy. Takimi kwotami strzelają z czterech liter Ci, co mają klapki na oczach i nie znają realiów.

  • Nauczycielka - niezalogowany 2019-04-12 16:41:48

    Strajk aż do skutku, maturę napiszą w czerwcu

  • gość 2019-04-12 17:38:41

    Nie strasz z tym czerwcem nieudana nauczycielko, jak ci tak ciężko to do Laskowca tam na pewno więcej zarobisz.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 17:47:29

    Znow z laskowcem bananowce wyskakuja czy w zambrowie nie ma innych firm czy co?czy sami laskowiaki pisza tu teraz?hehe

  • ela - niezalogowany 2019-04-12 17:54:15

    Rozwiązanie jest banalnie proste.Należałoby zwolnić połowę nauczycieli.Pozostałym podnieść wynagrodzenie dwukrotnie.Ilość godzin też zwiększyć dwukrotnie.Przywileje tj.36godzin pracy, wolne ferie ,wakacje trzynastki urlopy zdrowotne zachować.Wszyscy będą zadowoleni.Zawód nauczyciela znów będzie prestiżowy ze względu na krótszy czas pracy wysokie wynagrodzenie i pozostałe przywileje.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 17:58:21

    Czyli uznali porazke wstyd nauczyciele Wstyd

  • gość 2019-04-12 18:08:50

    Popieram najlepiej zwiększyć liczbę godzin etatów do 36 godzin, najlepsi na pewno zostaną, większe zarobki itd. Wszyscy średniacy co mają kilka godzin tygodniowo a tak zaciekle walczą i strajkują, krzyki, obelgi zastraszanie uczni, nauczycieli..............no cóż dużo firm poszukuje chętnych do pracy od kierowców do układania kostki

  • gość 2019-04-12 18:21:42

    Biedni poszukujący .... tania siła robocza im czmychnęła ?

  • gość 2019-04-12 19:28:12

    Was chyba pogięło. 36h przy tablicy? Wy chyba nie wiecie ile czasu nauczyciele spędzają na robocie w domu

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 19:54:57

    Nauczyciele w porę zorientowali się o co tak naprawdę chodzi ZNP i nie chcą poświęcać swoich uczniów dla politycznych ambicji p. Broniarza.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 21:17:47

    Chciałbym dodać że ten cały strajk to jest [usunięte]. Wiele nauczycieli leci sobie w [usunięte] z całym materiałem i ma [usunięte] na wszystko. Taki np. Pan Kartofel z ZSA daję sprawdzian gdzie nawet tego nie było podczas lekcji. [usunięte]. Chciałbym również dodać ze ten strajk jest tylko i wyłącznie pod względem politycznym. Cała kadra nauczycieli z Zambrowa jest za tymi [usunięte] z PO.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 21:38:36

    A wygnać wszystkich do laskowca albo niech kostke układajo to zobaczo co to praca. Na dodatek piwa nie dać ani w pracy ani po. I do bedronky na kase. Ciekawe czy ogarną te wszystkie guziki. Albo do mnie do firmy na wyzysk. [usunięte].

  • gość 2019-04-12 21:53:20

    Zapytaj może nauczycieli etyki co o tym i o wpisach sądzą.Czy oni jak i pozostali zasługują na jakiekolwiek epitety'... Mała rada,mniej energetyków,więcej mleka i wszystko będzie O.K/

  • gość 2019-04-12 22:21:19

    W myśl treści art. 226 § 1 Kodeksu karnego, „kto znieważa funkcjonariusza publicznego albo osobę do pomocy mu przybraną podczas lub w związku z pełnieniem obowiązków służbowych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.” Proszę uważać, bo państwa wpisy szklalujące inne osoby z danymi osobowymi zostaną zapisane i przesłane do odpowiednich służb.

  • gość 2019-04-12 22:23:05

    Niektórzy zapomnieli, że w internecie nie są anonimowi :-)

  • Gość - niezalogowany 2019-04-12 22:43:00

    Drodzy Nauczyciele z ZSA nie krzywdzcie nas zakończcie już te idiotyczne strajki zacznijcie normalnie pracować. Chcemy być dokrztałczeni. Droga pani Ewo Zaniewska popraw nas z Historii daj nam szczęśliwie zakończyć te 3 lata nauki

  • gość 2019-04-12 23:03:05

    A dlaczego 36 godzin tygodniowo to jest dużo? Inni ludzie dłużej pracują. Należy zmienić system, mniej pisania planów prac ...........itp. Czy w Zambrowie szkoły ZSA i ZS1 nie powinne być połączone i tak mało uczniów tam jest, mniejsze koszty utrzymania, mniej dyrektorów, jedna księgowa itp. Są oszczędności jest kasa na podwyżki.

  • gość 2019-04-12 23:48:16

    Podwójcie nauczycielom godziny to zaczną strajkować uczniowie po 12h lekcji dziennie w szkole xDD

  • gość 2019-04-13 05:57:56

    Dobra! Podwoimy !! Co jeszcze mamy zrobić? Jesteśmy otwarci na propozycje i gotowi do działania 24 godz. na dobę. I to za free !!!!!

  • gość 2019-04-13 06:06:37

    Jestem całkowicie 100% za tym, aby nie znieważać nikogo! Jak również za tym, aby nikt nie znieważał się czyimiś słowami, różne są ich źródła: gorycz, żal, zaburzenia psychiczne, stany nietrzeźwe itp. ............. Ale jeśli już ktoś ma taką wrażliwą godność, to czy wspomniany paragraf art. 226 § 1 aktualny jest w czasie strajku ? Funkcjonariusz w czasie strajku nie pełni obowiązków służbowych - zatem w skali całego kraju - strajk tych funkcjonariuszy - jest jedyną okazją, by powstrzymywana w czasie służby czara goryczy z uciśnionych się wylewała!

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-13 06:36:13

    Ludzie opamiętajta się już z tymi nauczycielami, bo jest RODO, administrarorze Zambrow.org zacznij cenzurować te komentarze, bo to robi się niby śmieszne ale niebezpieczne, bo nigdy nic w internecie nie ginie. Niedługo wejdą ACTA 2 to z tych komentarzy nawet w NASA będą się śmiali. Proszę róbcie to z umiarem

  • gość 2019-04-13 08:07:36

    To prawda, nic w internecie nie ginie i może zaszkodzić w najmniej oczekiwamym momencie. Niejeden może się zdziwi, kiedy odkryje, kto próbował pozostać anonimowy pisząc te paszkwile.

  • gość 2019-04-13 08:23:46

    Akurat nauczyciele strajkując działają zgodnie z prawem, a decydując się na strajk ponoszą tego konsekwencje, bo nie otrzymują wynagrodzenia. Co więcej, pozostają na ternie szkoły. Zaś osoby, które ich obrażają mogą tłumaczyć się jedynie gniewem wywołanym strajkiem. Dalej popełniają jednak przestępstwo pisząc na ich temat obraźliwe teksty i nie mając odwagi, aby się pod nimi podpisać. Życzę miłego dnia i więcej spokoju obu stronom, nauczycielom i rodzicom. Myślę, że czas zakończyć tę polsko-polską wojnę i wspólnie działać, aby warunki nauki i pracy się poprawiły.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 08:34:21

    Nauczyciele to powinni mniej gadać a więcej robic. Obciąć wynagrodzenia o połowę i zwiększyć liczbę godzin o 100 %.

  • gość 2019-04-13 08:39:53

    W ogóle w Polsce powinno nie być Internetu! To nie jest kraj ludzi wolnych Tu nie wolno pisać, ani myśleć, ani czuć inaczej niż ten , który uważa , że wszyscy powinni uważać tak samo jak on. Skasować Internet i tyle! I wszystkie media! I cichosza!!!! Ani mru mru! Porozwiązywać wszystkie szkoły! Sami niech się uczą, kto chce!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 08:44:59

    Nauczyciele jesteście PERSONA NON GRATA !

  • gość 2019-04-13 08:51:29

    Więc jednak to enklawa!!!????

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 09:03:39

    Scenariusz będzie taki: Egzaminy się odbędą, Broniarz zostawi nauczycieli z tym gównem i się ulotni a nauczyciele zostaną z ręką w nocniku i dobrze bo na to zasłużyliście.

  • gość 2019-04-13 09:14:59

    Wszystkie pretensje skierujcie do RZĄDU. To on krzyczy o powołaniu, pracy dla idei i moralnym obowiązku nauczania a sam ma Was w d...

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 09:25:45

    Broniarz jak Ty mnie zaimponowałeś w tej chwili.

  • gość 2019-04-13 09:44:09

    Pisowcy niech nie myślą, że młodzież jest głupia i nie widzi jak Pis manipuluje społeczeństwem Kupują głosy przed wyborami, skłócają społeczeństwo, nastawiają jednych przeciw drugim. Wystarczyłoby spełnic postulaty nauczycieli, a strajk skończyłby sie w jednym momencie. Ale PiS chce pokazać, że nikt mu sie nie może przeciwstawić, zupełnie jak za komuny. Jeśli nie mają pieniędzy w tym roku niech rozłoża podwyżki na przyszły rok.

  • gość 2019-04-13 09:46:19

    Właśnie, nauczyciele nie walczą z uczniami, tylko z aparatem państwowym. Przecież maja pracować dla idei.

  • gość 2019-04-13 09:52:35

    Drogi Gościu Kochany! Dziękuję za komplement!!! Ale ja nie jestem Broniarzem :)))) !!!!

  • gość 2019-04-13 09:57:21

    No dobrze!!!!! Jestem przedstawicielem nauczycieli! Powiedzmy - upadłych nauczycieli!!!! (emerytowany!) Wprawdzie od wych. fiz. , ale proszę nie bagatelizować tego WYCHOWANIA!!!! Jest jednym z najistotniejszych! Piszcie - Ludzie, co macie na sercu, jakie ciężary was gniotą, jakie spędzają sen z powiek! Przyjmuję wszystko na swoje bary ! Śmiało!!!!!

  • gość 2019-04-13 09:59:42

    Nie zrzucajmy winy na rzad, to nie zasługa rządu, że strajk nauczycieli stał się taką poruszającą siłą narodową!

  • gość 2019-04-13 10:02:21

    Prezes PZN nazwał reżimem funkcjonowanie placówek szkolnych. Precz z reżimem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gość 2019-04-13 10:10:07

    ""Powstań, Polsko, zrzuć kajdany!" Nie dajmy zamieniać szkól w zakłady karne, gdzie dyscyplina marksistowska - polegająca na podporządkowywaniu podległych za pomocą stosowanego systemu nagród i kar - triumfowała! Dość tego przymusu. Dość tego opiniowania nauczycieli przez każdego!!!!!!! Poprawcie się panie taki a taki, bo wylecicie !!!!!!!!!!!!!!!!!Dość tej komunistycznej pełzającej dyktatury!!!!!! w ciemnogrodach i zaściankach jaśnieniepańskich!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Powstań szkoło - dziś Twój triumf albo ....... niestety ....... koniec polskiej oświaty , upadek będzie całkowity!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Polska oświata zamieni się w ni be ni me ni kukuryku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Prócz bluzgów i hejtu - żadnych innych owoców nie doczekamy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2019-04-13 10:37:51

    To jest strajk polityczny i każdy nawet mało rozgarnięty doskonale o tym wie. Pseudo nauczyciele możecie pisać, wyć i szczekać ale prawda jest prawdą, fakty faktami. Jeśli lubicie śpiewać to KOD prowadzi nabór w całej Polsce.

  • gość 2019-04-13 10:45:48

    Wzajemnie pseudo polityku możesz się zapchać tym pseudowaniem innych, a sam jesteś jakiś pseudo homo nie wiadomo!!!!! Precz z reżimem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Precz z dyktaturą!

  • gość 2019-04-13 10:48:05

    Ujawnij się!!! Podejdź no płota!!!!

  • gość 2019-04-13 11:03:31

    Co za pseudo mania. Ospokojcie sie! nawet spokojnie bałakać nic nie można, tylko wyskakoją obrazki!!! Piszcie cwajkiepeły , fafrajcie.. Ta joj!

  • gość 2019-04-13 11:15:37

    A nie ma nauczycieli którzy obrażają innych ludzi? Wam można? Co do propozycji zwiększenia liczby godzin jaką miałby przepracować dany nauczyciel oraz zniesienie niektórych przywilejów tej grupy zawodowej uważam za słuszne, zwiększą się wam zarobki na pewno i to dwukrotnie, lecz liczba etatów na pewno się zmniejszy.

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-13 11:41:59

    Usuńcie ten artykuł bo przez te komentarze aż się śmiać chcę. Albo Administracjia niech tutaj zajży do tej Clown Fiesty. Pozdrowienia tam z góry. Jak się to czyta to aż memy można z niektórych komentarzy robić.

  • gość 2019-04-13 12:21:10

    Nie lubisz się śmiać ??

  • gość 2019-04-13 12:31:33

    Super artykuł - dużo emocji więc liczba odwiedzin wzrasta, co wpływa na ceny reklam. Przemyślana decyzja z opcją komentarzy...

  • Fluffy Tail - niezalogowany 2019-04-13 13:09:22

    Ależ uwielbiam się śmiać, tylko że trochę tu osobom wymykają się komentarze spod kontrolu (co przyznam sie jest zabawne) zabawniejsze będzie jak komuś smurfy pod dom podjadą

  • gość 2019-04-13 13:19:55

    Wyznam Ci, że mieszkam na takim pustkowiu i bezludziu, pełnym coraz podkradających się jakichś dziwnych typów! że właściwie - jedynie mile widzianymi tu w okolicy gośćmi są właśnie Smurfy! Ale masz rację, dość tej fiesty. Dziś sobota, strajku nie ma, niepotrzebnie wyskoczyłam z tymi hasłami o reżimie :/

  • gość 2019-04-13 13:41:23

    O zgrozo! I powiało strachem z tymi smerfami. Nikt nie słyszał takiego hasła............Wolność słowa.....KONSTYTUCJA

  • gość 2019-04-13 13:49:09

    Też zaczynam się bać..// Wprawdzie niczego złego nie napisałam, ale wiadomo? Może ktoś się do mnie podłącza?

  • gość 2019-04-13 16:44:35

    https://www.deon.pl/spolecznosc/blogerzy-deonpl/art,238,spoleczenstwo-nadrabia-zaleglosci-6-lekcji-plynacych-dla-nas-wszystkich-ze-strajku-nauczycieli.html

  • gość 2019-04-13 16:49:45

    Gość - niezalogowany 2019-04-12 21:17:47 Chciałbym dodać że ten cały strajk to jest [usunięte]. Wiele nauczycieli leci sobie [usunięte] z całym materiałem i ma [usunięte] na wszystko. Taki np. Pan Kartofel z ZSA daję sprawdzian gdzie nawet tego nie było podczas lekcji. [usunięte]. Chciałbym również dodać ze ten strajk jest tylko i wyłącznie pod względem politycznym. Cała kadra nauczycieli z Zambrowa jest za tymi [usunięte] z PO. Admin jesteś na grilu?????????

  • gość 2019-04-13 17:12:51

    gość 2019-04-13 16:49:45 Najlepsze systemu edukacji na świecie nie polegają na nauczycielach jako tłokach, które mają wsadzać wiedzę do łba ucznia. Podręczniki od czegoś są i wypada chociaż do nich zajrzeć. Sama się wkurzałam kiedy coś takiego się trafiało, a potem okazywało się, że ten materiał był na 1 stronie tematu w podręczniku, a że nie zajrzałam to już mój błąd.

  • gość 2019-04-13 17:23:43

    To na czym polega praca nauczyciela? Na zmuszeniu ucznia, by sobie sam wiedzę wtłoczył do głowy i sprawdzeniu , czy rzeczywiście wtłoczył? Wtedy po co nauczycielom te wszystkie studia? Każdy bez żadnego wykształcenia potrafiłby wskazać uczniowi w podręczniku - naucz się stąd dotąd i go przepytać stad dotąd oraz wystawić ocenę....

  • gość 2019-04-13 17:30:14

    To jest strajk nauczycieli , nie rodziców. To nauczyciele mają dość ciężkiej pracy za niewielkie pieniądze z uczniami, z którymi, jak wynika z różnych wypowiedzi, nawet rodzice sobie nie radzą. Jednostkowe jakieś urazy przekładają się na wszystkich. Ja wspieram strajk nauczycieli, współczuję im, życzę cierpliwości i wierzę, że - przynajmniej tutaj - w Zambrowie - nie skrzywdzą ani uczniów, ani rodziców.

  • gość 2019-04-13 17:45:19

    Dodam, że mam wielki szacunek do Pana Dyrektora SP nr 4 za podejście do problemu, jaki się mu zgłasza.

  • gość 2019-04-13 18:00:57

    To artykuł o LO, Czwórka jest naprzeciwko!

  • gość 2019-04-13 21:09:24

    gość 2019-04-13 17:23:43 Systemy edukacji lepsze niż nasz stawiają na to, aby uczniów nauczyć zdobywać wiedzę, a nie im ją wciskać. I przyznajmy - to jest dużo bardzo uniwersalna umiejętność. Program programem, ale poza tym szkoła rzadko uczy skutecznych metod samodzielnej nauki, researchu itp. - a to są rzeczy, którzy w życiu będzie się używało co chwila. Nauczyciel daje solidną bazę wiedzy, ale uczy też jak ją samodzielnie rozbudować. W innych państwach to działa, ale u nas jak widać nie ma szansy bo taki Ty będziesz kręcił nochem, że to nie praca i za to pieniądze się nie należą :) Tymczasem poza tym naszym polskim bąblem działa to bardzo dobrze, a nauczyciele strajkować wciąż nie muszą.

  • gość 2019-04-14 06:50:14

    W związku ze zbliżającą się maturą przejrzałam motyw nauczyciela w literaturze... Nie za wiele w niej tego rodzaju postaci. A we współczesnym pisarstwie - jak na lekarstwo. Jedynie głośniejszą bohaterką jest pani Duszejko Olgi Tokarczuk! Już same nazwisko mówi za siebie! Emerytowana. Bezwzględnie rozprawia się ze swoimi winowajcami. I jest postacią sympatyczną, bierze WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI we własne ręce, tłukąc i pana, i plebana!i każdego drania! Ja osobiście z ogromną satysfakcją czytałam ten Prowadź swój pług przez kości umarłych! , wiedząc, że sama nie rozprawię się z wszystkimi gadami-swoimi - winowajcami, odetchnęłam z ulga, że chociaż FIKCYJNIE! udało się to Fikcyjnej postaci! Każdy z nas doświadcza podłości ze strony innych, ale i wielu z nas tą podłością się posługuje, by wśród podłych nie zginąć, nie dać się zepchnąć przez nich. Po hejcie , jaki polał się na autorkę PRAWDY o nas, pisarka zamilkła, ucichła.Nie daruję tego tym ohydnym hejterom szkopskim. Tak więc jako pani Duszejko!!! w pierwszej kolejności bym wyłapała tych wszystkich hejterów i wszystkich uciszających, niedających się wypowiedzieć, wynoszących się swą pogardą nad innymi - wyłapała i wsadziła do jednego akwarium, do jednej puszki - siedźcie tam, gnieźdźcie się ze sobą w milczeniu i pogardzie ! I jeszcze po mickiewiczowsku rzuciłabym im węża do panowania nad nimi! A tu, w oczyszczonej z tych syczących i pełnych jadu gadów i pijawek byśmy sobie nareszcie mieli wolność i niepodległość. szklane domy z Przedwiośnia do szczęśliwego życia bowiem nie wystarczą!

  • gość 2019-04-14 07:59:41

    Tak... tylko że TU nikt by chyba nie został...

  • gość 2019-04-14 22:29:15

    Napiszę sobie list, może do wszystkich, może do nikogo. Napiszę o kabarecie jakim jest szkoła. Jako mąż, syn i zięć nauczycielek uważam, że mam do tego prawo. Świadomie nie poruszę tutaj kwestii wynagrodzeń. To ja od 19 lat utrzymuję swoją rodzinę, pracując na dwa, czasem prawie 3 etaty. W czasach gdy żona nie pracowała, miałem na utrzymaniu żonę, dwójkę dzieci i psa, dzisiaj mam na utrzymaniu nauczycielkę, dwoje dzieci i psa, a dodatkowo partycypuję w kosztach edukacji czyichś dzieci. Chcę żeby moja żona pracowała od 7 do 15, żeby jej pracodawca stworzył jej w szkole wyposażone stanowisko pracy i zapewnił wszystkie niezbędne narzędzia i materiały do wykonywania pracy, z ubiorem służbowym włącznie. Praca w mundurku nie hańbi, wiem coś o tym. W czasie pracy moja żona ma wykonać wszystkie czynności, które posiada w zakresie swoich obowiązków (uczenie dzieci, udział w wywiadówkach, radach pedagogicznych, komisjach socjalnych), niech sprawdzi sobie sprawdziany, przygotuje gazetki szkolne, dekoracje na teatrzyki i przygotuje się do lekcji. Na udział w wycieczkach szkolnych nie wyrażam zgody, gdyż nie życzę sobie aby moja żona brała na siebie odpowiedzialność za zdrowie i życie czyichś dzieci, bo jak nie daj Boże coś się stanie grozi jej za to odpowiedzialność karna i finansowa, a to negatywnie odbije się na życiu naszej rodziny. Nie wyrażam zgody na dalsze wykorzystywanie przez szkołę mojej prywatnej przestrzeni życiowej poprzez zajęcie półek i szuflad w moich prywatnych meblach. Mam dość korzystania przez szkołę z mojej prywatnej drukarki, zwłaszcza, że to ja w pełni ponoszę koszty jej utrzymania, a tuszu idzie jak w małej agencji reklamowej. Zabraniam wykorzystywania prywatnego laptopa do celów służbowych. To samo dotyczy telefonu. Do dziś zastanawiam się po co mi w domu laminarka. Informuję, że nie będę zaopatrywał mojej żony w długopisy, zeszyty, wycinanki, naklejki, kleje i inne wszelkiej maści materiały biurowe. Nie będę również opłacał żonie dostępu do portali nauczycielskich a także finansował jej szkoleń. Za moje w 100 procentach płaci mój pracodawca, z uwzględnieniem dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia. Nie będę więcej zdobywał od znajomych i przywoził z targów materiałów reklamowych typu kubki, breloczki, smycze czy inne długopisy. Narzędzia do wykonywania pracy powinien zapewnić pracodawca. Wiem, wiem może zmienić pracę. Owszem proponowałem, namawiałem, były jakieś pomysły. Niestety wiem, ze moja żona nie była by wtedy szczęśliwa. Wciąż cieszy się sukcesami „swoich” dzieci, tymi dużymi i tymi małymi. Pełne skrzywienie zawodowe. Nawet na zwykłych zakupach słyszę: „Weźmy te jogurty, są w takich fajnych słoiczkach, zrobię z nich z dziećmi stroiki na święta”. I nie kupujcie żonie kwiatów z okazji dnia nauczyciela i końca roku skoro jest to dla was takie uwłaczające. Stać mnie jeszcze i na to pomimo poniesionych powyżej kosztów. Kupuję często, bez powodu, bo lubię jak świeże kwiaty stoją na stole w salonie. Co do samego strajku. Strajk, żeby był skuteczny musi być uciążliwy, lekarze nie leczą, pracownicy przerywają produkcję. Rolnicy i górnicy przy okazji spalą pół Warszawy. Nie wszyscy mogą zorganizować strajk, który uderzy bezpośrednio w rząd i nie wpłynie negatywnie na funkcjonowanie społeczeństwa. To udało się tylko służbom mundurowym, a w zasadzie Policji. Martwicie się o los dzieci, wziętych na zakładników przez terrorystów nauczycieli, a nie dostrzegacie, że te same dzieci zapłacą za wszystkie programy +, które tak chętnie wszyscy przygarniają. Moje dzieci też w tym roku piszą egzaminy, jedno maturę drugie gimnazjalny.

  • gość 2019-04-14 23:29:42

    gość 2019-04-14 22:29:15 ^^^^ AMEN! W punkt.

  • Gość - niezalogowany 2019-04-14 23:51:05

    Słowem w sedno. Ludzie spoza naszego środowiska nie potrafią zrozumieć problemu. Widzą wierzchołek góry lodowej w pracy nauczyciela. Ten wpis powinien być drukowany na plakatach i ulotkach strajkowych.

  • gość 2019-04-15 00:26:11

    Po części się zgodzę z przedmówco. Niskie zarobki, problemy z materiałami biurowymi ...........itd. Każdy ma prawo do wyższych zarobków. Ale niestety sposób przeprowadzenia strajku jest zły, nie można uczniów brać za zakładników, typu nie będzi ocen, nie będzie egzaminów, tak nie można!. Proponuje przełożyć akcję protestacyjną na wrzesień, nie rozpoczęty rok szkolny, okupacja szkół 24h , budynków kuratoriów oświaty, może głodówka itd. Milionów rodziców nie porwiecie jak co niektórzy z Was straszą że ich pociechy mogą nie mieć ocen czy pisać egzaminów.

  • gość 2019-04-15 05:14:45

    Nie wiem dlaczego, ale Pana List przeraził mnie. Wyłoniła się z niego postać Pana Żony - jako osoby zupełnie ubezwłasnowolnionej. Zarobki owszem są niskie, a wydatki zw. z pracą zawodową wysokie, zaangażowanie w pracę całą duszą też bywa przesadne, a dom zamienia się w miejsce pracy. Tylko chodzi o to - że napisał o tym PAN, że to jest Pana ból! Bo chciałby Pan puścić Żonę do szkoły na standardowe 8 godzin, po których Żona wróciłaby do domu i finito - zero szkoły, zero pracy w domu, zero czegokolwiek, co byłoby ze szkołą w jakikolwiek sposób związane. Rozumiem to, gdyby tak chciał nauczyciel - być takim pracownikiem jak inni - wyjść z pracy i mieć ją za sobą, być sobą i mieć czas dla siebie, ale to napisał Pan. Rozumiem też jeśli Żona chciałaby tego samego, a Pan tylko w Jej imieniu napisał.... Ale nie zrozumiałabym takiej sytuacji, jeśli Żona chciałaby mieć pracę i pasję w jednym, żyć cały czas jako Nauczyciel, nie tylko do piętnastej? Po prostu poświęcać się i pracować ponad godziny, wydawać swoje pieniądze na potrzeby związane z pracą-pasją? Bywać zmęczoną, narzekać, ale dalej i głębiej poświęcać się tej - w sumie wymagającej jednak i zamiłowania i poświęcenia pracy...................... Nie jest to moje mieszanie się w czyjeś sprawy osobiste, rodzinne i jestem przekonana, że Pańska Żona podziela Pański osąd napisany w liście. Mnie jednak poruszyło to wszystko - takie odniosłam wrażenie, że napisał Pan o córce, którą rodzic musi utrzymywać, a nie o Żonie. Dlaczego?

  • gość 2019-04-15 06:25:25

    Już na samym początku, przy samych zapowiedziach strajku nauczycieli były ostrzeżenia, że strajk ten zostanie upolityczniony. I - jak widać na każdym kroku - jest. Politycy kombinują, w jaki sposób skorzystać z tej masowej akcji dla dobra swojego interesu politycznego. Rząd już się chwali, że w sytuacji kryzysowej sprawnie zapewnił dzieciom przebieg egzaminów. Wcześniej szef gabinetu Prezydenta podpowiadał nauczycielom, że "nauczyciele nie mają obowiązku życia w celibacie" - czyli mogą po prostu dorobić sobie na rodzeniu większej ilości dzieci albo na zawieraniu korzystnych małżeństw. Opinia publiczna szaleje, wypowiadają się wszyscy, dzieci nauczycieli i ich współmałżonkowie także - komuś czytającemu to wszystko tworzy się obraz jakiegoś zgiełku, szarpaniny rzucającej się sobie do oczu, do gardeł sfory............. Czytającemu - ponieważ w rzeczywistości tak nie jest, wszystko odbywa się mniej emocjonalnie niż przedstawione to jest za pomocą środków masowego przekazu. Ja mam niedaleko obok siebie szkołę i nawet nie wiem, czy tam strajkują czy nie. Mało kogo to obchodzi.

  • gość 2019-04-15 18:01:30

    Ludzie o czym mowa ... nauczyciel nie jest jedyny w tym kraju, który pracę do domu wynosi. Pracownicy samorządowi, jedyni w tym kraju nie doceniani bo bez prawa do strajku. CHODZ NAUCZYCIELU DO PRACY W SAMORZĄDZIE !!!! BARANIE, KTÓRY TAK SIE SKARŻYSY STRASZNIE !!! DOSTANIESZ 1600 na rękę ! Nauczyciele do gnoju !!!! TYLKO CZUBEK NOSA WIDZICIE A KOREPETYCJE ZA KASE DO RĄCZKI !!! Pokończyli gówniane studnia i uważają się za nie wiadomo kogo a nawet dzień dobry nie umieją dla ucznia odpowiedzieć

  • gość 2019-04-15 18:19:40

    Do jakiego gnoju, człowieku???? gdzie masz ten gnój?

  • gość 2019-04-15 18:22:22

    jest mi wstyd, za tych nauczycieli. A gdzie nauczycielska solidarność.

  • gość 2019-04-15 18:24:13

    Gnoju już nie ma, są szamba! A jeśli myślisz , że operator szambonurka, ktory nota bene też jest po studiach, odpowie Ci dzień dobry - to się mylisz. Chyba że trafi sie jakiś kulturalny, ale to mało kiedy!

  • gość 2019-04-15 18:27:08

    Korepetycje to się dopiero zaczną w r. szk. 2019/2010. "Minister" Zalewska załatwiła nauczycielom i uczniom taka podstawę programową, tak przeładowany program, ze nauczyciel będzie "biegł" na lekcji z materiałem, by zdążyć wszystko zrealizować, nie mając czasu pochylić się nad uczniem słabszym, wolniejszym, czy słabym. Sajgon drodzy Rodzice dopiero się zacznie. Pozdrawiam Jeszcze nauczyciel

  • gość 2019-04-15 22:40:51

    To, ile godzin tygodniowo pracuje nauczyciel, a szczególnie przedmiotu ścisłego na poziomie rozszerzonym w liceum, wie tylko rodzina tegoż nauczyciela.

  • gość 2019-04-15 22:41:57

    Treść komentarza...

  • gość 2019-04-15 22:57:30

    Znam wiele ludzi dobrze wykształconych, którzy pracują po 40h/tydzień i pomimo, że nie są nauczycielami udzielają korepetycji z angielskiego, matematyki czy fizyki..., bardziej dla pasji niż dla kasy bo zarabiają ... (dużo), także jeżeli ktoś coś umie to może sobie się w to bawić, jeżeli natomiast nie to może pisać komentarze o 18:01:30... Apel do nauczycieli: solidarnie kasy fiskalne i cena za korki plus podatek - ba teraz nawet łatwo można terminal sobie wstawić i płatność kartą i te sprawy...

  • gość 2019-04-15 23:04:37

    Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 11 ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne, zryczałtowany podatek dochodowy w formie karty podatkowej mogą płacić podatnicy prowadzący działalność w zakresie usług edukacyjnych polegającą na udzielaniu lekcji na godziny. Przy czym za udzielanie lekcji na godziny uważa się pomoc w nauce polegającą głównie na odrabianiu z uczniem zadanych lekcji. Podatek zaś zależny jest od liczby godzin i wynosi: - do 48 godzin: 4,90 zł za każdą godzinę, - od 48 do 96 godzin: 235,20 zł + 10,20 zł za każdą godzinę ponad 48, - powyżej 96 godzin: 724,80 zł. W związku z powyższym przychody z korepetycji na godziny mogą być rozliczane w formie karty podatkowej. Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-przychody-z-korepetycji-a-forma-rozliczania-sie-z-urzedem

  • gość 2019-04-16 05:47:57

    Wielu nauczycieli wyraża swój ból, że czują się upodleni ... Dopiero przejrzeliście na oczy? Gdzie byliście, gdy na tych Waszych oczach upodlano innych? "Krowy i świnie" - tematyka równolegle przeplatająca się z motywem nauczyciela! Wśród nauczycieli jest tyle jednostek , które w sposób chamski i bezceremonialny upokarzają, upodlają i uczniów, i ich rodziców, i w ogóle wszystkich innych Dla tych czujących się wręcz nadludźmi nauczycieli określenia : krowa czy świnia stosowane przez upodlonych i upokorzonych - to jedne z najłagodniejszych. Padają, niekiedy wprost - ty k. pi. , ty ch. sk. ---- ktoś, kto o tym nie wie - ma szczęście! Pytanie więc do tych nauczycieli wrażliwych, którym teraz dopiero oczy się otworzyły - gdzie jesteście, gdy tyle razy na Waszych oczach jakaś taka KROWA z Waszego grona upokarza dziecko czy inną bezbronną osobę? Kto z Was stanie w obronie tego bezradnego, upokarzanego? NIKT!!! I wychowujecie całe pokolenia również takich nieczułych na krzywdę człowieka manekinów!

  • gość 2019-04-16 05:56:54

    (dodam , że mój powyższy komentarz o określeniach nauczycieli dotyczy ogólnie całego środowiska , nie tego w tym czy innym mieście. Wulgarne i ohydne określenia, jakie na własne uszy słyszałam - padają z ust np. radnego, pracownicy sanepidu, samej nauczycielki itp. Patologia - a z taką mam również do czynienia - raczej takich określeń nie używa i ma więcej szacunku do nauczyciela niż te wymienione przeze mnie gatunki!)(o kryminalistach nie wspomnę - dla nich tylko jedno w głowie, bez względu czy to nauczyciel, czy ktokolwiek - wydoić! i wywalić!)

  • gość 2019-04-16 06:41:47

    Odpowiem jako matka i nauczycielka. Zdarzenie miało miejsce dawno temu, w pewnej niewielkiej szkole, w której pracowałam. Trzy takie "krowy" temperowały niesfornego uczniaka - z zerówki. Poprosiły mnie te "krowy", bym wyszła z pokoju nauczycielskiego. Normalnie nie wyszłabym, nie dałabym im się pastwić nad bezbronnym dzieckiem. Ale to było moje dziecko! Wyszłam! Wiedziałam, ze dla jego dobra lepiej będzie, jeśli wyjdę, inaczej - w tym chlewie - w tej szczujni - zamęczą i mnie , i moje dziecko - bezwzględnie. Nie mam do nich żalu - one takie były i są, i to jest ich sprawa. Ale jeśli zostaną kiedyś przez silniejszych od siebie potraktowane w taki sam sposób, jak traktują słabszych i bezbronnych - powiem sobie w duchu - dobrze WAM tak. Amen.

  • gość 2019-04-16 08:36:20

    Szkoda, szkoda tego strajku. Prawda jest taka, że nawet jeśli egzaminy jakimś cudem się odbędą, to pytanie kto je będzie sprawdzał? I kto przeprowadzi egzaminy ustne (językowe) w całej Polsce? Chyba nie katecheci i strażacy. Nie mówmy tutaj o dobrze dzieci, bo tego się słuchać nie da. Kij ma dwa końce. Równie dobrze można byłoby powiedzieć, że dobro nauczycieli też jest w "głębokim" poważaniu wszystkich (zarówno rządu, rodziców itd.) Miejmy w sobie trochę empatii, ja wiem, że w oczy kole, że ktoś ubiega się o podwyżkę i lepsze warunki pracy. To wszytko dzieje się nie bez przyczyny! Godziny pracy nauczycieli to jedno, ale czy Wy też : przygotowujecie wszystko na swoim sprzęcie w domu? Czy notorycznie drukujecie, nosicie papier do ksero do pracy? Czy jeśli zostajecie w pracy to Wam za to płacą? A może odbieracie nadgodziny? I jeśli ktoś chciałby wspomnieć o ilości godzin, to darujcie sobie, 40h tygodniowo to pikuś!

  • gość 2019-04-16 08:52:01

    Uczniowie nie są winni temu, ile zarabiają nauczyciele, a jednak uczniowie będą pokrzywdzeni. Stali się zakładnikami. Czyimi? Minister Edukacji jasno wypowiedziała się, że odpowiedzialność za tych uczniów spada na dyrektorów szkół. Oni mają jasno sformułowane procedury działania i kompetencje. Nie strajkują. Teraz niech staną na wysokości zadania i umożliwią uczniom bezpiecznie przejść przez to, co im zgotowano!

  • gość 2019-04-16 10:05:41

    Pewnie, że nie są winni. Pani Minister sama zgotowała taki los "swoim" uczniom. Łatwo jest nakazać wszystkim, że mają sobie poradzić i umyć rączki, a może warto pomyśleć o zamianie, ale tam na górze! Zrobić reformę to nie sztuka!

  • gość 2019-04-16 10:53:29

    Pewnie, że każdemu "na górze" łatwiej byłoby, gdyby nie dochodziło do sytuacji kryzysowych! Ale dochodzi, jak widać i to do tak drastycznych. Za darmo rządzący na każdym szczeblu wysokich wynagrodzeń nie otrzymują - muszą podołać obowiązkom i trudnym wyzwaniom oraz umieć sobie poradzić w czasie zamętu! Dyrektor Zambrowskiego LO poradził sobie świetnie! Inne szkoły, jak słychać, idą w ślad za liceum.... Z mojej strony i gratulacje, i radość, że jednak chociaż w Zambrowie młodzież nie zostanie skrzywdzona!

  • gość 2019-04-16 17:40:29

    Wszyscy zapomnieli o reformie wprowadzajacej te patologiczne gimnazia. A teraz te nauczycielki z tamtych właśnie patologicznych gimnazjow są już na rynku pracy po studniach pedagogicznych na Ciepłej lub gdzieś tam po Ostrołekach i innych Olsztynach. Zapytaj jedną i drugą merytorycznie na temat jej studiów to się zesra nawet w stringi. W dupach im sie przewraca a ze szpilek nauczycielskich dalej ta słoma wystaje. Stosunek do ucznia jest na poziomie urągającym człowieczeństwu.

  • gość 2019-04-16 19:32:31

    Teraz już wszystko się naprawi.

  • gość 2019-04-17 06:18:49

    Proszę , jeśli łaska, Szanownego Gościa piszącego o słomie i stringach - o więcej komentarzy. Pomagają mi one wydostać się z ciasnoty własnej gynofobii.... horror feminae!!

  • gość 2019-04-17 06:56:12

    Chcę też merytorycznie zauważyć, że elita Podlasia - czyli rolnicy - odchodzą od stosowania słomy jako podłoża w legowisku dla krów! Najczęściej stosowaną ściółką jest obecnie piasek, a w zaawansowanych gospodarstwach maty gumowe. Czas więc odświeżyć także frazeologizmy, rozbić zaskorupione w czerepach stereotypy - już nie tylko słoma, a piasek i nie z worka, ale z butów się sypie! //////// Idzie Grześ Przez miasto, Piasek w butach niesie, A przez dziurkę Piasek ciurkiem Sypie się za Grzesiem. "Piasku mniej - Chodzić lżej!" Cieszy się głuptasek. Do dom wrócił, Buty zrzucił; Ale gdzie ten piasek? Wiatr go wzbija, w górę niesie, wieje wciąż za Grzesiem, sypie, dmucha, świszczy gwiżdże .... tumani, przestrasza... łaje i potrąca..... Nie na Lachy te słomiane z buta strachy! ktoś się tutaj komuś nie podoba???? Nie chcecie jadła, napoju - zostawcież nas w spokoju! A kysz, a kysz!!!! ... jasno wszędzie!

  • gość 2019-04-17 18:38:36

    Na wielu portalach pojawiają się wyrazy szacunku i podziękowań za taką postawę, jaką wykazali się nauczyciele LO w Zambrowie, zawieszając strajk ze względu na dobro swoich uczniów. Oto niektóre : pirat2 **I to są nauczyciele, dbający o swoich uczniów. **Krzysztofl5r8 **To działanie uważam za prawidłowe.Chcą być ze swoimi uczniami w trudnych chwilach.Szacunek dla Państwa.** (http://www.tvn24.pl) Przedstawiciele Kuratoriów i Samorządów także wypowiadają słowa uznania. Minister Oświaty (ja również) nie dopuszcza takiej myśli, że z powodu strajku w jakiejkolwiek szkole w Polsce nie odbędą się matury. To byłoby czymś tak okrutnym wobec maturzystów, na co zabrakłoby słów. Wspaniale, że w Zambrowie uczniowie zostali uratowani.

Dodajesz jako: |

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

WĘGIEL BRYKIET PELLET

Skład opału w Wiśniewie k/Zambrowa oferuje: * WĘGIEL KOSTKA, ORZECH * BRYKIET DRZEWNY KOSTKA, WAŁEK * PELLET DRZEWNY DIN PLUS A1 * PELLET DRZEWNY..


Zobacz ogłoszenie

Działka Wola Zambrowska

Sprzedam działkę z warunkami zabudowy o powierzchni 1000m2 ( 25x40) w Woli Zambrowskiej bezpośrednio położona przy drodze asfaltowej. Teren suchy i..


Zobacz ogłoszenie

Super dyskretny zarobek!

Hej popatrz, niby dlaczego nie miałabyś zarobić swoich Pieniędzy w lekki, miły i przyjemny sposób w całkowitej tajemnicy przed całym światem? Na..


Zobacz ogłoszenie

SERWIS KOMPUTEROWY SPEEDCOMP

Zajmujemy się profesjonalnym serwisem: - KOMPUTERÓW - TELEWIZORÓW - TELEFONÓW - oraz wielu innych URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH Instalacja i..


Zobacz ogłoszenie

Ozonowanie klimatyzacji,

Zapraszam do skorzystania z usługi odgrzybiania klimatyzacji samochodowej. Odgrzybianie metodą ozonowania. Metoda bardzo skuteczna. Koszt od 40 zł...


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam dwie atrakcyjne

Sprzedam dwie atrakcyjne działki położone we wsi Nowe Wierzbowo (ok. 5 km od Zambrowa) o powierzchni 3000m2 i 1500 m2. Wydana decyzja o warunkach..


Zobacz ogłoszenie

Montaż klimatyzacji w domach,

Nasza firma klimapodlasie.pl oferuje montaż klimatyzacji odpowiedniej do metrażu Twojego pomieszczenia. Szybka realizacja. Do 10 lat gwarancji...


Zobacz ogłoszenie

MIESZKANIE 3 POKOJE UL.

Przedstawiam na sprzedaż mieszkanie w Zambrowie na ul. Pułaskiego (nowe osiedle) na trzecim pietrze o powierzchni 54,5m2. w skład którego wchodzą..


Zobacz ogłoszenie

Specjalista ds. obsługi

Do naszej fabryki okien w Starym Laskowcu poszukujemy kandydatów do pracy jako: Specjalista ds. obsługi klienta: Do głównych zadań osoby..


Zobacz ogłoszenie

Profesjonalny Serwis Sprzętu

Zapraszamy Do Serwisu Mieszczącego się na ul.Aleja Wojska Polskiego 11(wejście od szczytu). Oferujemy Profesjonalne Naprawy W Przystępnych Cenach :..


Zobacz ogłoszenie

Naprawa komputerów i laptopów,

Zajmujemy się profesjonalnie: - naprawą komputerów - naprawą laptopów - naprawą telefonów - naprawą tabletów - naprawą nawigacji - naprawą..


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam nowe dwupokojowe

Mam do sprzedania idealne, nowe, wykończone pod klucz 2-pokojowe mieszkanie w Zambrowie przy ul. Pułaskiego, na drugim piętrze. Główne atuty..


Zobacz ogłoszenie

KLIMATYZACJA napełnianie,

Oferujemy usługę nabijania oraz odgrzybiania klimatyzacji samochodowych. Bardzo atrakcyjne ceny! Odgrzybianie (bardzo skuteczne) już od 40 zł...


Zobacz ogłoszenie

FOLIA, SIATKA, Maszyny, części

Zapraszamy do sklepu rolniczego „ROLNIK”.. Sklep znajduje się przy ul. Białostockiej 38 w Zambrowie (posesja ze stawem; wjazd od ulicy Wiśniowej -..


Zobacz ogłoszenie

PRACOWNIK PRODUKCJI

Firma MONOLIT poszukuje aktualnie pracownika na stanowisko PRACOWNIK DZIAŁU PRODUKCJI Zakres obowiązków: - praca fizyczna w dziale produkcji..


Zobacz ogłoszenie

IDEALNA DZIAŁKA POD INWESTYCJE

Sprzedam działkę o powierzchni 0,67 ha, która znajduje się przy węźle Kołaki Kościelne. Idealna pod inwestycje, utwardzony wjazd, linia elektryczna..


Zobacz ogłoszenie

Rozbiórka wyburzenie budynku w

Świadczymy kompleksowe usługi rozbiórek i wyburzeń domu, obory, budynku gospodarczego, użytkowego i innych obiektów. Działamy w tych miastach: -..


Zobacz ogłoszenie

Mieszkanie 71,66m2, ul.

City-Biuro Nieruchomości posiada w ofercie sprzedaży: Mieszkanie o powierzchni 71,66 m2 położone na VI piętrze w bloku z windą przy ul. Papieża Jana..


Zobacz ogłoszenie

Drukarnia opakowań poszukuje

Drukarnia opakowań poszukuje pracownika na stanowisko operatora drukarki fleksograficznej. Wymagane wykształcenie minimum średnie, najlepiej..


Zobacz ogłoszenie

PIASEK ŻWIR CZARNOZIEM

Sprzedajemy piasek, żwir, czarnoziem, kruszywo drogowe i inne kruszywa. Sprawna obsługa i szybka dostawa to nasze priorytety. Zadzwoń: tel...


Zobacz ogłoszenie

SPRZEDAM GOLFA GOAL

rok produkcji - 2006 pojemność - 1,4 benzyna ******* WERSJA GOAL ******** /////////////// 2 KOMPLETY KÓŁ //////////////// //// FELGI Z..


Zobacz ogłoszenie

Działka 6000 m2 Wdziękoń

City-Biuro Nieruchomości posiada w ofercie sprzedaży: Działka o powierzchni 6000m2 położona w miejscowości Wdziękoń Pierwszy, gm. Zambrów...


Zobacz ogłoszenie

FOLIA, SIATKA , SZNUREK DO

SKLEP HAPROL ZAPRASZA W NASZEJ OFERCIE M.IN -FOLIA DO SIANA I SŁOMY- BIAŁA, ZIELONA, CZARNA I PRZEZROCZYSTA STRETCH, 500 LUB 750 -SZNUREK DO PRAS I..


Zobacz ogłoszenie

Opieka nad starszą panią 2

Praca dla miłej i uczciwej pani z podstawową znajomością języka niemieckiego lub angielskiego. Praca w okolicach Stuttgartu polegająca na opiece nad..


Zobacz ogłoszenie

Działka 7315m2, Jabłoń

City-Biuro Nieruchomości posiada w ofercie sprzedaży: Działka o powierzchni 7315m2 położona w miejscowości Jabłoń Kościelna, gmina Nowe Piekuty,..


Zobacz ogłoszenie

Korepetycje, nauka języka

Oferuję pomoc w nauce oraz naukę języka francuskiego


Zobacz ogłoszenie

FOLIA POWER STRETCH - ROLNIK

W OFERCIE FOLIA: POWER STRETCH 750 POWER STRETCH 500 ENSIBAL 750 ENSIBAL 500 I WIELE INNYCH FOLIA I SIATKA NA PRYZMĘ - WSZYSTKIE WYMIARY WORKI..


Zobacz ogłoszenie

Ekogroszek Extra transport hds

Zapraszamy do zakupu węgla EKOGROSZKU EXTRA. Parametry ekogroszku: -zawartość popiołu 5,5% - wartość opałowa 25-27 MJ/kg Węgiel suchy magazynowany..


Zobacz ogłoszenie

Sprzedam działkę

Sprzedam atrakcyjną działkę położoną we wsi Nowe Wierzbowo (ok. 5 km od Zambrowa) o powierzchni 3000m2. Wydana decyzja o warunkach zabudowy na..


Zobacz ogłoszenie

Okazja ! Dom 123m2 w pełni

Sprzedam ładny w pełni wyposazony dom na ulicy Polnej w Wygodzie link..


Zobacz ogłoszenie

Usługi maszynami budowlanymi

Świadczy usługi maszynami budowlanymi, tj. koparki, koparko-ładowarki, wywrotki. Posiadamy w swojej ofercie na sprzedaż materiały budowlane tj...


Zobacz ogłoszenie

Mieszkanie 56,20m2, ul. 71

City-Biuro Nieruchomości posiada w ofercie sprzedaży: Mieszkanie o powierzchni 56,20m2 położone na III piętrze w bloku przy ulicy 71 Pułu Piechoty w..


Zobacz ogłoszenie

Wakacje w Augustowie

Do wynajęcia nowoczesny apartament w Augustowie w ośrodku wczasowym Marina Borki nad jeziorem Necko. 2 sypialnie (4 pojedyncze łóżka z możliwością..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez zambrow.org, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MARKOMP z siedzibą w Zambrów 18-300 , Bema 2B

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"