Reklama

Interpelacja radnego w sprawie zwolnień w Starostwie Powiatowym w Zambrowie - odpowiedź przewodniczącego Rady Powiatu - kontrowersje i spór na linii Starosta vs Przewodniczący - artykuł na zambrow.org

02/08/2024 07:15

„W swoich wypowiedziach w sposób publiczny i nieuprawniony insynuuje Pan moje rzekome nieetyczne i bezprawne działania, co pozostaje w pełnej sprzeczności z prawdą oraz w sposób wyraźny godzi w moje dobre imię. Przedmiotowe działanie uznaje wyłącznie za atak o charakterze politycznym, mający wpłynąć negatywnie na przeprowadzane przeze mnie uzasadnione zmiany w Starostwie” – napisała  Starosta Zambrowska Edyta Marchelska-Groszfeld.

Radny Powiatu Zambrowskiego Rafał Pomazański złożył do starosty interpelację, w której poprosił o wyjaśnienie sytuacji dotyczącej rozwiązania stosunków pracy z pracownikami Starostwa Powiatowego w Zambrowie, jakie miały miejsce w ostatnim czasie - link do artykułu: https://zambrow.org/artykul/zwolnienia-pracownikow-n1602206.

Radny zapytał między innymi o przyczyny rozwiązywania stosunków pracy, o podpisaną umowę z prawnikiem, który wręcza rozwiązania umów z pracownikami, ile osób planuje starosta zwolnić i dlaczego oraz czy w przyszłości planowane są podobne zwolnienia w jednostkach podległych powiatowi. O odniesienie się do pytań poprosił także Przewodniczącego Rady Powiatu Zambrowskiego Jacka Murawskiego.

W odpowiedzi Przewodniczący Rady Powiatu Zambrowskiego Jacek Murawski poinformował, że o zaistniałej sytuacji w Starostwie Powiatowym w Zambrowie dowiedział się w godzinach popołudniowych 18 lipca, po złożeniu przez jedną ze zwolnionych pracownic oświadczenia o uchyleniu od skutków oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu. Następnego dnia przewodniczący uczestniczył w posiedzeniu Zarządu Powiatu Zambrowskiego i zapoznał członków zarządu z interpelacją oraz oświadczeniem zwolnionej pracownicy - link do artykułu: https://zambrow.org/artykul/przewodniczacyjacek-n1605063.

- „Pani Starosta oświadczyła, że odniesie się do zadanych pytań wyłącznie na piśmie. Dodatkowo po zadaniu pytania przez członka zarządu z ramienia PSL, czy będą kolejne zwolnienia pracowników, zadeklarowała, że nie będzie więcej zwolnień, co jak już wiemy, nie jest prawdą. W związku z powyższym absolutnie nie popieram działań Pani Edyty Marchelskiej-Groszfeld - Starosty Zambrowskiej, które uważam za nieetyczne i bezprawne. Swoimi poczynaniami wprowadza atmosferę strachu i paraliżuje pracę urzędu. Wyrażam też zaniepokojenie działaniami Starosty, ponieważ powodują one dezorganizację pracy, a także generują zbędne wydatki finansowych obciążające budżet powiatu” – napisał Przewodniczący Rady Powiatu Zambrowskiego Jacek Norbert Murawski.

Na słowa Przewodniczącego Rady Powiatu Zambrowskiego Jacka Norberta Murawskiego zareagowała Starosta Zambrowska Edyta Marchelska-Groszfeld, która wezwała przewodniczącego do niezwłocznego zaniechania działań naruszających jej dobra osobiste.

- „W swoich wypowiedziach w sposób publiczny i nieuprawniony insynuuje Pan moje rzekome nieetyczne i bezprawne działania, co pozostaje w pełnej sprzeczności z prawdą oraz w sposób wyraźny godzi w moje dobre imię. Przedmiotowe działanie uznaje wyłącznie za atak o charakterze politycznym, mający wpłynąć negatywnie na przeprowadzane przeze mnie uzasadnione zmiany w Starostwie” – napisała  Starosta Zambrowska Edyta Marchelska-Groszfeld.

Starosta żąda od przewodniczącego niezwłocznych przeprosin i usunięcia dotychczasowych wypowiedzi z przestrzeni medialnej, a także zaprzestania naruszeń dóbr osobistych w przyszłości.

Poniżej oraz w załączniku przedstawiamy pismo Starosty Zambrowskiej Edyty Marchelskiej-Groszfeld.

 

Załączniki

Aplikacja zambrow.org

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 02/08/2024 07:43
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gerald 2024-08-02 07:55:41

    Praca, pokora, umiar... A w rzeczywistości ta uśmiechnięta pani z bilbordu to buta, arogancja i pycha.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    biba52 2024-08-02 08:08:52

    A czego tu oczekiwać od pisowskiego nominata. Przecież u nich jeden wódz, jedna partia i na stanowiskach tylko bolszewiki. A jak się nie podoba to morda w kubeł i rurki pa szwam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trzeci bliźniak 2024-08-02 10:11:09

    Obecna starosta ujawnia najgorsze oblicze PiSlamskiej mafii POlitycznej. Już sam styl jej grożącego przewodniczącemu PiSma POkazuje jakie braki w wykształceniu, a tym samym i kompetencyjne ma ta persona POpełniając kuriozalne gafy językowe w stylu: "działając imieniem własnym" (nowy Kaszpirowski?!). POnadto, żeby bronić tzw. dobre imię trzeba je najpierw mieć, a czystki robione w POdległym urzędzie z POmocą specjalnie do tego zatrudnionego prawnika z zewnątrz o tymże nie świadczą. Gdy jedna z pracownic odmówiła zgody na zwolnienie za POrozumieniem stron od razu otrzymała wcześniej przygotowane wyPOwiedzenie dyscyplinarne. Zatem akcja jest zaplanowana i obliczona na skuteczne czystki. W chwili kiedy na zwolnione miejsca zostaną zatrudnieni kolesie partyjni ujawnią się prawdziwe intencje owych czystek personalnych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    markiza 2024-08-02 10:39:50

    A składki w sierpniu od przedsiębiorców w ZUS w G Ó R Ę!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-02 12:28:03

    Jacek przeproś

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • jarek.o123 2024-08-02 14:01:30

    Za co? Żeby żądać przeprosin o "swoje dobre imię" to trzeba najpierw je mieć

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    carex 2024-08-02 12:33:11

    Mam nadzieję, że dobra osobiste, w postaci 20 tys. zł miesięcznie, zostaną jej niedługo przez radę odebrane.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    foliko6014 2024-08-02 13:34:07

    od początku było wiadomo, że stary układ się będzie bronił rękami i nogami. Jak 40 lat żyje takiego kwiku odrywanych od koryta anonimowych prosiaków to jeszcze nie słyszałem. Ciągle walczycie o obronę tego zbędnego etatu w starostwie czy już nie? Banda załganych hipokrytów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trzeci bliźniak 2024-08-02 13:41:19

    Ale odszkodowania zasądzone przez Sądy Pracy będą płacić POdatnicy...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-02 14:24:02

    Stary układ kwiczy, a "młode" wilczki z psl-u zwęszyły okazję, żeby trochę poujadać. Z demokracją nie wygracie. Masz skargę - pisz // [email protected]. Edyta dla przykładu powinna Jacusia bez wzywania do zaprzestania przeciągnąć przez salkę zambrowskiej bogini zemsty to by się nauczył rozumu. On i inne primavery i biby

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    RodowityZambrowianin 2024-08-02 14:42:41

    Hehe uderz w stół, a nożyce się odezwa. Dobrze Pani, myślała, że jak wskoczy na stołek to wszystko bezkarnie będzie robiła.. Nie ma tak, ludzie widzą, a uśmieszek jest bardzo sztuczny. Nie daj się Jacek, nie przepraszaj Pani! Twoje przeprosiny sprawia, że będzie jeszcze bardziej konsekwentna w swoich wyimaginowanych, prostackich i chamskich decyzjach,bie mających na celu nic, a już napewno nie dobro człowieka czy miasta..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaraji7357 2024-08-02 14:48:44

    No nie daj Boże zwolnić zatrudnioną po znajomości koleżankę, kuzynkę kochankę czy tam bratową ( cholera wie). Kto wtedy będzie donosił co się dzieje w urzędzie? I jak wtedy dołki pod starostą kopać? No nie da się bez szpionów, nie da się. A z drugiej strony te nowe konta zakładane tylko na potrzeby tego tematu - ferma troli dotarła dol Zambrowa?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • RodowityZambrowianin 2024-08-02 14:56:11

    No tak, bo wszyscy zwalniani to tylko żony, kochanki i kuzynki, którzy donoszą, wszyscy są rodzina, zatrudniona do szpiegowania Pani Starosty, jakie debilne myślenie mają niektórzy :D Ty na szczęście jesteś podpisany imieniem i nazwiskiem, nie masz fejkowego konta założonego na potrzeby tematu, tematów..

    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-02 18:38:36

    Nie można zwalniać pracownika tylko dlatego, że jest jakoś POwiązany z POprzednią ekipą. W takim niedużym mieście niemal każdy ma jakieś POwiązania, czy inne skoligacenia rodzinne, czy POlityczne. Wręczanie dyscyplinarki bez istotnego POwodu, który został spreparowany tylko na tę okoliczność to nie tylko naruszenia praw pracowniczych, ale zachowanie urągające zwykłej, ludzkiej przyzwoitości. Umowa o pracę to rzecz niemal święta, tylko urzędników POwołanych można zmieniać wg innych zasad.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaraji7357 2024-08-02 15:16:56

    ale Ty głupia jesteś dziewczyno. Nie zabieraj głosu w tematach, o których nie masz pojęcia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gerald 2024-08-02 16:31:12

    Zwolni pani jeszcze ze 12 osób to zrobi się pani tak dobrze, że przeprosiny będą niepotrzebne. Poza tym cały PSL panią wspiera, to co tam jeden pan Jacek. Kolezanki przecież czekają na stanowiska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leser133 2024-08-02 17:56:14

    Dobrze, niech Pani Edyta wyciągnie konsekwencje wobec wszystkich ujadaczy. Bo to już przechodzi ludzkie pojęcie że niszczy się bezkarnie człowieka. Jak można się tak wypowiadać o kimś nie znając chociaż cząstki faktów. Polacy to już taki naród niestety że rzucisz hasło a resztę każdy po trochu dopowie. Skoro wszyscy zwolnieni są tacy bez winy i czują sie pokrzywdzeni to niech idą do sądu a tam wyjdzie kto miał rację. Teraz przecież mamy w Polsce praworządność której nigdy nie było. A od wydawania wyroków i zarzucania bezkarnych działań jest prokuratura i sąd a nie przewodniczący i przeciwnicy polityczni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • kostarykanczyk 2024-08-02 18:04:31

    Kiedy będą przyjmować ? To co na 9.00 w kościele . Psychiatryk . Hahaha

    • Zgłoś wpis
  • Gerald 2024-08-02 18:23:48

    Tak! Tak! Do sądów wszystkich, którzy krytykują! „Nie przeszkadzać”!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Makumba 2024-08-02 19:03:00

    Żryjcie się, kłóćcie, wyzywajcie, obrażajcie, oskarżajcie między sobą. To temat zastępczy, na ulicach coraz więcej ciemnoskórych. Jesteście jak barany i nic więcej, kilku prowokatorów nakręca tematy a wy jazgoczecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kostarykanczyk 2024-08-02 21:00:24

    Ciepło w lecie jest tak samo nienormalne jak przeziębienia jesienią zima . Tylko baba z ch…m jest normalna. O ile się nie przeziębi. Psychiatryk . Gawiedź zambrowska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kostarykanczyk 2024-08-02 21:00:24

    Ciepło w lecie jest tak samo nienormalne jak przeziębienia jesienią zima . Tylko baba z ch…m jest normalna. O ile się nie przeziębi. Psychiatryk . Gawiedź zambrowska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kostarykanczyk 2024-08-02 21:00:24

    Ciepło w lecie jest tak samo nienormalne jak przeziębienia jesienią zima . Tylko baba z ch…m jest normalna. O ile się nie przeziębi. Psychiatryk . Gawiedź zambrowska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kostarykanczyk 2024-08-02 21:10:14

    Już po odprawie w kolakach na lotnisku teraz tylko Skrzydła w KFC to się nie dzieje haha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gerald 2024-08-02 22:34:50

    Przychodzisz do pracy, wykonujesz swoje obowiązki, a tu wchodzi taki Kowaleczko od Sasina, zwalnia ciebie i każe natychmiast opuścić pracę. Z dnia na dzień tracisz źródło utrzymania, znajomych z pracy, poczucie bezpieczeństwa. Czujecie to? To wszystko po to, „byśmy mogli skutecznie zrealizować program” (cyt. z Marchelskiej). Zapewne to jest autorski program „kolesie na swoim”.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    biba52 2024-08-02 22:46:47

    W bolszewickiej partii jednostka zerem, jednostka bzdurą, liczy się partyjny kolektyw i wyselekcjonowane kadry pod kontrolą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-03 09:08:01

    Gerald jesteś pewny, że o tej zwolnionej dziewczynie? Bo mam wrażenie, że o Panu Sebastianie piszesz cały czas. Zakończcie już te gorzkie żale. Jest starosta, który odpowiada za decyzje kadrowe i nic wam do tego ujadacze. Wygracie kolejne wybory to będziecie obsadzać kadry jak wam się podoba. Nie podnoście łap na demokracje bo wam łapy uschną. Mi jako podatnikowi bardzo nie pasował przerost zatrudnienia za czasu poprzedników. Sam bym chętnie połowę zwolnił gdybym tylko wygrał wybory. Uważam też, że nie powinno być wice-wójtów, wi-ce starostów i wice-burmistrzów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gerald 2024-08-03 10:00:23

    Posłuchaj gamoniu, to że jesteś tak wpatrzony w tę personę jak szpak w gnat, to nie oznacza, że możesz bredzić o „władzy absolutnej nadanej z wyboru”. Ta władza nie jest absolutna, a my, wyborcy, możemy ją krytykować do woli. Zwolnienia to nie jest żadne działanie usprawniające pracę starostwa, bo już są znane nazwiska osób, które niebawem będą zatrudnione w te miejsce. Ta zabawa na tym właśnie polega. Bo zwolnienie sekretarki nie oznacza, że zlikwidowano w starostwie te stanowisko. Tylko tyle chcę ci powiedzieć i aż tyle. Czasy pt. „nie przeszkadzać” już słusznie minęły.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-03 11:16:27

    Posłuchaj, gamoniu : to, że jesteś zawiedziony wynikami wyborów nie oznacza, że będziesz szczuł i publicznie próbował wpłynąć na kompetencje jednego czy drugiego kierownika urzędu. Uzurpujesz sobie prawo do decydowania kto ma być czyją sekretarką? Może do Pana Pskieta też mordę otwórz, że zastępcę wójta zmienił? Jesteś żałosnym ujadaczem. Nawet jeżeli miałby nastać nowe układy w powiecie to wolę nowe niż stare

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-03 20:25:34

    Nikt, nawet szef urzędu wyłoniony w wyborach nie ma nieograniczonych kompetencji, a szczególnie do łamania Kodeksu Pracy o zwykłej ludzkiej przyzwoitości, nawet przez litość nie wsPOmnę. Żadnej placówki państwowej, ani urzędu nie wolno traktować jako łupu wyborczego w celu rozdania stanowisk PO kumotersku i przez nePOtyzm.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-03 11:32:47

    banda zambrowskich urzędaso-celebrytów. Myśleli, że dożywotnio im dupy do stołków poprzyrastały i będą całemu miastu życie układać.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leser133 2024-08-03 23:22:45

    Nowe władzę właśnie w Krusie zwolniły 2 osoby. Gdzie są ich obrońcy??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kaczor ruski troll 2024-08-04 12:58:57

    PIS odwoływał ze stanowisk kierowniczych zdecydowanie szybciej. Mam zal, że obecna władza robi to tak wolno.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leser133 2024-08-03 23:24:58

    A nowy stary dyrektor GDDKiA ? Gdzie są obrońcy poprzednika ? Nowy dyrektor przecież startował do sejmiku z List PSL i to nie jest zmiana polityczna ? Jakoś nikt nie płacze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Leser133 2024-08-03 23:35:27

    Czyli Panie przewodniczący, polubił Pan to na Fb. Że Pan Borzuchowski został dyrektorem. Rozumiem że jest to działanie w pełni prawne, i odwołanie poprzedniego dyrektora Pan w 100 % popiera. I nie jest to żadna sprawa polityczna, jak Pan to ujmuje w przypadku Starosty. Wy możecie ale Pis Nie. Czyli mamy standardy co można Wojewodzie to nie tobie smrodzie ? Czy tak ??? Może się Pan wypowie w tej kwestii. Ale w sumie co tu się wypowiadać jak Pan sam stanowisko objął dzięki swojej Partii. Tylko szkoda że popiera Pan Wasze standardy ale co już PiS zrobi to już jest sprawa polityczna Istna Komuna. Nic dodać nic ująć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-04 09:23:35

    Odwoływanie i POwoływanie osób na stanowiskach kierowniczych to zupełnie inna sprawa jak zwalnianie szeregowych urzędników bez merytorycznego POwodu i w procedurze z udziałem zewnętrznego prawnika. WyPOwiedzenie POwinien wręczać kierownik danej jednostki lub kadrowa. No to bezczelne uzasadnienie o źle ulokowanych sympatiach POlitycznych... Dyrektor pracuje na zasadzie POwołania, a szeregowy urzędnik na chronioną Kodeksem umowę o pracę.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gerald 2024-08-04 11:31:03

    Bliźniak, pislamiści tego nie „rozumiejom”. A pan Borzuchowski to niedoścignione marzenie kadrowe wszystkich pislamistów razem wziętych. Wiedza, kompetencje, kultura osobista. Żal im dupę ściska, że nie reprezentuje on pis.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trzeci bliźniak 2024-08-04 19:49:10

    W PiSlamskiej mafii nie są cenne kompetencje i walory osobiste tylko ślepa wierność i naiwna wiara...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    teTete 2024-08-04 22:58:44

    1. Urząd - to nie prywatna firma p. s, każdy starosta do tej pory musiał zmierzyć się z pracą z ludźmi zatrudnionymi przez inne partie. Dało się - oczywiście. Inni potrafili. Nie rozumiem dlaczego i po co jest wymiana pracowników i to w tak okrutny i stresujący sposób. Okrutny i bezczelny też jak piszą na forach. 2. Pytanie czy owa zwolniona pani co miała zastępować kadrowa miała takie uprawnienia i czy rzeczywiście miała takie obowiązki do tej pory? 3. A tak i śmiechem i żartem. Jak się nie da inaczej to taczka i do przodu jak mówią na mieście. Słyszałem, że chętni są, że wielu taką taczkę by chęnie popchało. Stefan nie milcz tylko pożycz ludziom taczkę. 4. A może zwóćcie się do senatora, bardzo wydaje się wrażliwy i religijny człowiek, i zresztą chyba prawnik. Często mijam go w kościele. Małżonka jego dotrwala do emerytury. Nikt jej tak nie potraktował. Na pewno pomoże. Z szacunkiem wszystkiem ludziom dzień dobry mówi. Może przemówi p. M do rozsądku. Sami go wybraliśmy na senatora. Przecież to my mieszkańcy go wybraliśmy .... W nim ostatnia nadzieja, no chyba, że Stefan taczkę pożyczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gerald 2024-08-05 11:15:51

    Te dyskusje nic nie dadzą. Zobacz jaki syf jest teraz w radzie miasta. Póki Komorowska była zależna od burmistrza, to radni PIS jakoś potrafili nie zgadzać się, ale jednak współpracować. Wiedzieli na czym polega rola radnego. Teraz, kierowani przez spółkę Baran&Marchelska robią wszystko, żeby miasto stało w miejscu, a radni byli skłóceni.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefann 2024-08-05 10:49:20

    Panie Murawski od kiedy Pan walczy o pracowników zatrudnionych przez poprzednika Starostę. No chyba że się ma za doradcę Panią radną w partii, która chyba bardziej jest radna , ale Jacha , gratulacje!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • primavera 2024-08-05 16:47:48

    Działająca imieniem własnym nie ma nawet promila wiedzy o administracji publicznej jaką posiada pan Jach .

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefann 2024-08-05 10:57:17

    A propos , Starosta dobrze robi bo kto by chciał pracować z ludźmi którzy byli po poprzednikach, szczególnie sekretarka, która odbiera różną korespondencję. Z kad ma pewność,że nie informuje innych o tym co się dzieje w bliskim otoczeniu Starosty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-05 14:13:33

    A co ma do ukrycia szef publicznego, samorządowego urzędu..?, jakieś machlojki..? W urzędzie miasta sekretarką była jedna osoba przez kilkadziesiąt lat, POsługiwała pewnie kilkunastu burmistrzom z różnych opcji i nikomu to nie wadziło. Zmienia się osoby z kierownictwa, a nie szeregowych, aPOlitycznych urzędników.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    biba52 2024-08-05 20:30:32

    Edyta weźnie se sekretarza zamiast sekretarki i nikomu nic do tego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    urodzony_zambrowiak 2024-08-05 20:38:54

    Jach mógł zatrudniać i zwalniać to i ona może wg swojego rozumu to robić i nic wam do tego. 3/4 urzędu zatrudnione po plecach i znajomościach - myśleli, że te posadki do końca życia będą mieli? Pani Edyto - do PISu mi daleko ale proszę robić swoje, byleby z pożytkiem dla Zambrowa. Psy szczekają karawana jedzie dalej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-06 06:45:50

    "PO swojemu" czyli wedle patologicznych zasad PiSlamskiej mafii jakie stosowane były w czasie ostatnich 8 lat: wykorzystywanie władzy do zagarniania wszystkiego co się da i nie liczenie się z ludźmi, zasadami przyzwoitości, a także przePiSami prawa jak np. Kodeks Pracy. Jakie korzyści dla Zambrowa miałyby nastąpić przez zamianę jednych urzędników drugimi? Będą raczej wymierne straty kiedy urząd będzie musiał wypłacać odszkodowania zasądzone przez Sąd pracy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    biba52 2024-08-05 22:52:13

    To znaczy co robić po swojemu i na kogo szczekają psy bo nie kumam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • urodzony_zambrowiak 2024-08-06 10:28:31

    Wcale się nie dziwie, że nie kumasz. Do tego potrzeba trochę oleju w głowie. A już gadka o zagarnianiu przez PIS tak jakby PO nie zagarniała teraz stanowisku z spolkach i spółeczkach ale dla takich debili jak Wy wystarczy reportażyk w TVN, TVP i łykacie wszystko jak młode pelikany.

    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-06 10:45:42

    To ty nie masz oleju w głowie tylko PiSlamską papkę propagandową. Wymiana zarządów spółek nijak się ma do jednostronnego rozwiązywania umów o pracę zawartych na czas nieokreślony z szeregowymi urzędnikami. Wynajęty w tym celu za POkaźne wynagrodzenie prawnik z zewnątrz i styl wskazuje na czystki w celu opróżnienia stanowisk dl swojaków bez liczenia się ze etyczno-moralnymi standardami, którymi to PiSlamiści mają wypełnione gęby w kampaniach wyborczy i publicznych deklaracjach. Tak m wyglądać owa etyka chrześcijańska, o którą POnoć niestrudzenie walczą..?

    • Zgłoś wpis
  • urodzony_zambrowiak 2024-08-06 12:28:27

    Jak widzę te hasła: pislamska itd. to już widzę, że mam doczynienia z debilem, więc szkoda dyskusji. Partia jak partia. Skoro prawnik stwierdził, że można te umowy o pracę rozwiązać to wie co robi. Przyspawane tyłki do stołków w urzędzie reszty urzędników zrozumieją, że łaska pańska na pstrym koniu jeździ i może w końcu wezmą się za robotę. Szczególnie Ci co nigdy w życiu u prywaciarza nie pracowali i nie znają pojęcia pracy tylko wegetację w urzędzie. Zatrudni nowych, może bardziej obrotnych. Każdemu trzeba dać swoje 5 minut. Trzymanie kogoś tylko dlatego, że się zasiedział a nie ma z niego żadnego pożytku to idiotyzm. W korporacjach to normalne ale dla zambrowiaków ciężkie do zrozumienia.

    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-06 13:05:27

    Ten twój prawnik zdradził jakie są rzeczywiste POwody czystek: źle ulokowane sympatie POlityczne i to, że zatrudnienie nastąpiło za POprzedniego układu władzy. Przecież to rozbój w biały dzień. Żadna szanująca się korporacja nie POzwoli sobie na procedury niezgodne z Kodeksem, ale PiSlamiści POkazali już dawno, że mają tam, gdzie Rydzykowi słońce nie dochodzi, prawo i sprawiedliwość o takiej dupereli jak zwykła, ludzka przyzwoitość nawet nie wsPOmnę. Świętojebliwe japy pełne frazesów o wartościach chrześcijańskich, a na co dzień czynią ludziom realne krzywdy traktując objęte urzędy jak prywatny folwark olewając wszystko co stoi im na przeszkodzie w realizacji partykularnych interesów swojej POlitycznej mafii.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zloty Kojot 2024-08-06 16:23:52

    Przecież to normalne, że starostka chce pracować z ludzmi, z ktorymi bedzie sie jej dobrze wspolpracowalo. Co zlego w tym, że wydaliła tych, z ktorymi nie chciala wspolpracowac? Wazne, zeby powiat byl dobrze zarządzany.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-06 18:01:49

    Złe jest to, że wygląda jak czystki kadrowe dokonywane na szeregowych urzędnikach mające charakter nePOtyzmu i kumoterstwa. Starosta ma prawo dokonywać zmian w celu kształtowania zaufanej sobie ekipy na stanowiskach kierowniczych, które obsadzane są na zasadzie POwołania. Szeregowi zaś pracownicy przed czystkami, czyli zwolnieniem bez innego POwodu jak widzimisię, są chronieni Kodeksem Pracy. POnadto nie do przyjęcia jest skala i styl tych czystek, łamanie zasad współżycia sPOłecznego i norm etyczno-moralnych, o sprzeniewierzaniu się głoszonym frazesom o wartościach chrześcijańskich nawet nie wsPOmnę. Niepewność utrzymania się w zatrudnieniu w zależności od zmiany ekipy rządzącej, które może nastęPOwać co 4 lata grozi paraliżem pracy urzędu i odejściem wielu fachowców, którzy wybiorą bardziej cywilizowane miejsca pracy.

    • Zgłoś wpis
  • Kaczor ruski troll 2024-08-06 19:50:12

    Nie wytłumaczysz tego pisdzielcom. Oni tego nie są w stanie pojąć, że są jakieś normy zachowań. Oni się żywo cieszą, bo kołtun pisowski albo jego żona lub kochanka/ mąż lub inny pociotek mają teraz szansę zostać „urzędnikiem”. Rozumiecie, jaka to teraz dla nich szansa? Kwalifikacje i doświadczenie naprawdę nie ma żadnego znaczenia. Ludzka krzywda? Przepraszam, co?

    • Zgłoś wpis
  • EchoShade 2024-08-06 20:05:56

    Ja czekam, aż ci pokrzywdzeni pracownicy w końcu wygrają w tym sądzie pracy. Nikt nie złożył odwołania? Jak to? Tak silnie wykwalifikowana kadra nie walczy o swoje prawa? No nierealne, na pewno ktoś walczy. Jako pierwsi na pewno zaczęli ci bez matury, należała się im posada jak rybie kółko.

    • Zgłoś wpis
  • primavera 2024-08-06 21:37:29

    Edytka , ale Ty wiesz , że odwołanie wpłynie do Powiatu z sądu i że to chwilę potrwa ? Robert nie mówił?

    • Zgłoś wpis
  • EchoShade 2024-08-06 21:54:37

    Primavera dlaczego tak ciężko jest tobie przejść do porządku dziennego po tej przegranej? Wszędzie tylko Edyty i Edyty szukasz … jakiś zafiksowany jesteś, już tyle osób ci to pisało, w złym kierunku to idzie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dobra Rzecz 2024-08-06 20:04:25

    Trzeci bliźniaku nie wiem, czy wiesz, ale pisząc wyróżnienie POwinieneś POsiadać POjęcie, że w realiach POlitycznych ma negatywne znaczenie dla partii o tej samej nazwie. Zacznij więc używać je POprawnie. POkażesz wtedy, że POjmujesz POlitykę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trzeci bliźniak 2024-08-06 20:12:14

    PiSzę też z wyróżnieniem nazwy tej najbardziej szkodliwej w najnowszych dziejach POlski PiSlamskiej mafii POlitycznej, a moje przekonania światoPOglądowo-POlityczne są gdzie indziej, czyli POza owymi głównymi graczami. Cel: przyciągać uwagę prowokującymi - oryginalnymi wPiSami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Makumba 2024-08-06 21:22:18

    Psychiczni ludzie tu sie wypowiadają! Co wam to ku*wa da PAJACE? Że postukacie sobie w klawiature BARANY? A widzicie co sie w mieście dzieje? Coraz więcej brudasów, zadowoleni, uśmiechnięci, to oni zajmą nasze miejsce w mieście. Weźcie sie za to żeby ich wy**bać stąd bo nam oni tu nie są potrzebni. Na co czekacie? Aż napadną jakąś dziewczynę albo jak w Anglii zadźgają kilkoro dzieci?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • trzeci bliźniak 2024-08-06 21:34:53

    Prymitywny PiSdzielcu, łżesz jak PieS, lepiej uważaj, żeby te dziewczyny nie wpadły POd sutannę, bo to jest bardziej realne zagrożenie...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-07 12:59:03

    Piękna i bardzo potrzebna to była dyskusja, nie zapomnę jej nigdy. Mamy cały przekrój zambrowskiego społeczeństwa jak na dłoni. Serdecznie pozdrawiam wszystkich pracujących emerytów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • urodzony_zambrowiak 2024-08-07 13:35:26

    TRzeci bliźniak od razu widać, ż nawiedzony debil z problemami pod sufitem.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trzeci bliźniak 2024-08-07 19:53:31

    Właśnie PiSdzielec wystawił sobie szkaradną laurkę, brak argumentów na głoszone łgarstwa (nożownik z Anglii nie był nielegalnym imigrantem, którymi ten jełop straszy, rodzina od lat zasiedziała jak wiele setek tysięcy, jeśli nie miliony innych sPOza Wyspy) i od razu inwektywy zgodnie z Toruńską - katosekciarską wersją Dekalogu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Makumba 2024-08-07 20:19:19

    Siema biba52, tamte konto Ci zbanowali? Rozdwojenie jaźni? A może siostrze konto założyłaś i podzieliliście się chromosomami?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Władzam 2024-08-08 07:35:44

    Powiem tak, jestem w wielkim szoku po tym co czytam i słyszę co sie na mieście dzieje. Ci nasi wybrańcy co innego obiecywali w kampanii wyborczej, a co innego robią. To są jednak mściwe, destrukcyjne osoby przy korycie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • biba52 2024-08-08 13:34:49

    Nie dziwota. Aż blisko 20 procent magistrów w Polsce jest analfabetami funkcjonalnymi. Co to oznacza? Ano ni mniej, ni więcej totalne braki w rozumieniu świata. Taki magister analfabeta nie rozumie prostego przekazu pisanego i werbalnego. Za wszystko ma to w głowie, co mu ksiomdz w kazaniu powie. I tacy oto magistrzy są starostami, członkami rad nadzorczych spółek skarbu państwa itd. itp.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaraji7357 2024-08-08 16:13:31

    Wszyscy będą wdzięczni jak wielcy przegrani znikną na dłuższą chwilę z życia publicznego. Mamy was serdecznie dość czego najlepszym przykładem mogą być wyniki wyborów. Biba, gerald, primavera serdecznie współczuję że lata budowania układzików, zatrudniania po znajomościach, wspólne balety i imprezki z przedsiębiorcami, pozowanie do zdjęć i inne zabiegi poszły na marne. Myślę ze to dobry moment zakończyć dyskusję. Do biby i tak musi należeć ostatnie słowo więc ulżyj sobie babciu i zostaw jeszcze jeden wpis

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zalotny 2024-08-08 21:55:30

    Po co nabór na stanowisko, jak już znamy nazwiska? https://samorzad.gov.pl/web/powiat-zambrowski/praca-w-starostwie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    foliko6014 2024-08-09 05:47:37

    No i po co piszesz takie idiotyzmy głąbie? Jak możesz znać nazwiska skoro nie wiesz kto przystapi do rekrutacji? Jak znasz nazwiska to podaj. Jezu co za osły w tym zambrowie żyją

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trzeci bliźniak 2024-08-09 12:05:48

    Właśnie problem na tym POlega, że wiadomo kto zostanie zatrudniony na oczyszczone w tak skandaliczny sPOsób stanowiska, np. pewien gość, który stracił POsadę w PKS ma objąć fuchę PO N. ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-09 20:19:06

    Urzędnicy : ploteczki, kawka, ciasteczka, załatwianie spraw na mieście, 13stki, uznaniówki, premie, wczasy pod gruszą. Życzę wam wszystkim, żeby kiedyś udało się wam doświadczyć czegoś takiego jak deadline, próg sprzedażowy, norma, akord, nadgodziny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • primavera 2024-08-09 21:37:24

    Ale wiesz , że twoja ulubienica teraz też korzysta z tych trzynastek itp ? Za 20 kafli miesięcznie , to naprawdę ciężka praca tak latać z tymi kwiatami , zniczami i tabliczkami .

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trzeci bliźniak 2024-08-09 20:57:59

    wczasy wcale nie PO gruszą, jeżdżą za zagramanicę za półdarmo z dotacją z funduszu socjalnego...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-09 22:23:44

    Jeszcze się nie dorobiła kilku mieszkań i najwyższego modelu merca tak jak Twój pryncypał. Oceniać będę na koniec kadencji, nie na samym początku. Płaczusiu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    trzeci bliźniak 2024-08-11 08:36:45

    Nie stanowi żadnego problemu fakt, że ktoś się dorobił POnad przeciętność pełniąc dobrze płatne funkcje o ile nie wykorzystywał stanowiska do osiągania nielegalnych korzyści. Wytykanie komuś uczciwie osiągniętej majętności to zwykła, prymitywna zawiść jest...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xenon 2024-08-11 09:18:12

    W życiu mnie nie podpuścisz żebym napisał coś, o czym wszyscy doskonale w tym mieście wiedzą. Taki sprytny to ty nie jesteś. Poza tym pragnę Ci uświadomić że to ekipa platformy dała 30 % podwyżki w administracji publicznej. Miałem na myśli to, że pan poprzednik się już dorobił i już mu starczy, a Pan wice poprzednik bez pana poprzednika nie funkcjonuje, więc nie został wybrany. Jasne? Jasne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dobra Rzecz 2024-08-11 09:59:24

    Xenon, podwyżki w administracji publicznej były przewidziane w budżecie państwa na ten rok. Którakolwiek ekipa rządząca, po wyborach, powinna więc zrealizować to zadanie. Obecna ekipa manipuluje przy budżecie, skutkiem czego jest powszechny brak funduszy na cokolwiek lub drastycznie małe i za małe dofinansowanie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Gerald 2024-08-16 09:55:32

    Wszyscy widzieli konferencję nowej starościny z Sasinem pod urzędem. Jak się dowiadujemy od radnych, zatrudniła brata Kamila Kowaleczko, który drukował poprzez państwowe spółki materiały wyborcze na kampanię Sasina. Zapewne więc jego brat zatrudniony w naszym starostwie, nie znalazł się tu przypadkowo. Pytanie - co na to podatnicy powiatu Zambrowskiego? https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/onet-ujawnia-nie-tylko-jacek-sasin-jak-spolka-berm-za-publiczne-pieniadze-wspomogla/jeynely

    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Zambrow.org




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do