:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



  3°C rozproszone chmury

Ostatnia konwencja PiS przed wyborami samorządowymi [foto+video]

To już ostatnie godziny przed ciszą wyborczą i ostatnie chwile, kiedy kandydaci na burmistrza Zambrowa mogą przekonywać do siebie wyborców. Na ostatniej prostej spotkanie podsumowujące kampanię wyborczą zorganizowały lokalne struktury Prawa i Sprawiedliwości. Stawili się na niej: kandydat na burmistrza Zambrowa, posłowie na sejm RP oraz kandydaci na radnych z ramienia PiS.

Konwencja podsumowująca kampanię wyborczą Prawa i Sprawiedliwości w wyborach samorządowych odbyła się wczoraj wieczorem w sali bankietowej Zambrowskiego Parku Przemysłowego. Gośćmi specjalnymi byli posłowie: Bernadeta Krynicka, Kazimierz Gwiazdowski, Jacek Bogucki i Lech Antoni Kołakowski. Obecni na spotkaniu byli też: radny sejmiku Województwa Podlaskiego Marek Adam Komorowski, kandydaci na radnych z listy PiS w poszczególnych gminach oraz mieszkańcy miasta.

 

Kandydat na Burmistrza Miasta Zambrów Andrzej Mioduszewski rozpoczął spotkanie od podziękowań wszystkim mieszkańcom naszego miasta za wyrazy poparcia i cenne sugestie zgłaszane podczas spotkań przedwyborczych oraz od zaproszenia do udziału w wyborach – najważniejszym święcie lokalnej demokracji, rzutującym na pięcioletnią przyszłość naszego miasta i regionu, i jak podkreślono – przyszłość lepszą, dzięki kandydatowi wystawionemu przez PiS.

 

- „Rząd Prawa i Sprawiedliwości przygotował wiele dobrych i cennych inicjatyw, z których możemy korzystać w Zambrowie, przy udziale naszych mieszkańców. Przy dobrym wyniku w głosowaniu na pewno te programy rządowe będzie można w Zambrowie realizować. Najbardziej mam tu na myśli program Mieszkanie+, bo o to na każdym spotkaniu było najwięcej pytań. Wszyscy widzą, jaki jest problem mieszkaniowy w Zambrowie. Ja rozmawiałem z wiceministrem Soboniem. On też zachęcał, żeby tu w Zambrowie szukać miejsca na to, żeby inwestować w Mieszkanie+. Mamy przychylność rządu, mamy przychylność ministerstwa, wybierzmy dobrze w Zambrowie i myślę, że ten program ruszy. Rozwój Zambrowa leży nam wszystkim na sercu." - mówił kandydat PiS na burmistrza Zambrowa Andrzej Mioduszewski.

 

Podczas spotkania głos zabrał m.in. poseł  Kazimierz Gwiazdowski, który jest jednocześnie koordynatorem okręgowym rządowego programu „Czyste Powietrze”. Mówił o korzyściach, płynących z tego programu dla właścicieli domów jednorodzinnych, zaznaczając jednocześnie, że może on również przynieść wymierną korzyść w Zambrowie. Pozytywnie wypowiadał się ponadto o kandydacie na burmistrza naszego miasta Andrzeju Mioduszewskim. Mówił, że jest to sprawdzony i doświadczony człowiek.

 

Wsparcie dla kandydatury Andrzeja Mioduszewskiego wykazali ponadto posłowie Bernadeta Krynicka, Jacek Bogucki i Lech Antoni Kołakowski, a także radny sejmiku Województwa Podlaskiego Marek Adam Komorowski oraz Wicestarosta Zambrowski Stanisław Rykaczewski.

 

Zachęcamy do obejrzenia materiału video z wczorajszego spotkania.


Ostatnia konwencja PiS przed wyborami samorządowymi [foto+video] komentarze opinie

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 09:54:42

    Mioduszewski ma mój głos.

  • gość 2018-10-19 09:56:03

    walczą Pisiaki do końca, na szczęście nie uda im się zniszczyć miasta!! chyba, że zamieszają w wyborach, bo tych ludzi na to stać!! szkoda tego Mioduszewskiego, że tak się dał "omamić" tym typom z Pislamu.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 10:09:16

    Nowa siła dla Zambrowa. Brawo Panie Andrzeju!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 10:15:29

    Już nie dobrze robi się człowiekowi z PiS-em słuchać się go nie da

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 10:17:59

    Już by głupot nie mówili

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 10:21:19

    Aby władze utrzymać coś obiecali widocznie Nie dla pisu

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 10:27:07

    Drodzy Zambrowianie Idźcie na wybory! Te wybory to najważniejsze wybory po 1985 roku. To wybory między kłamstwem, manipulacją i obłudą reprezentowaną przez obecną partię rządzącą, a wiarą w ideały, szanowaną Polską i zwykłą ludzką przyzwoitością. To nie jest tak że pan Mioduszewski nie jest przedstawicielem partii i że głosujemy na człowieka, a nie na partię. Samorząd to szkoła, policja, podatki, a to wszystko jest sterowane przez rząd. Gdyby tak nie było, to na różnych samorządowych uroczystościach: a to w straży pożarnej, a to w szkole, a to w policji nie byłoby przedstawicieli rządu tj. przedstawicieli PiS. ( na marginesie dodam że takie upolitycznienie szkół jakie ma miejsce teraz w Zambrowie - ciąganie młodzieży przymusowo na apele z udziałem różnej maści Ministrów, zamiast poświęcenie im czasu ucząc ich - to takiego czegoś jeszcze historii Zambrowa to do tej pory nie było) Tak, że pan Mioduszewski to nie jest samotny byt w czasoprzestrzeni, tylko to jest przedstawiciel rządzącej partii w Zambrowie, któremu zostało postawione zadanie zwyciężania w wyborach samorządowych. Nie mieli w swoich strukturach lepszego kandydata. W zamian za to co jakiś czas partia umożliwi mu kandydowanie z dobrego miejsca na liście do parlamentu albo da mu jakiś ciepły stołeczek w ministerstwie albo w banku albo w jeszcze lepszej spółce Skarbu Państwa. Skoro Pan Mioduszewski tak kocha Zambrów i ma tyle pomysłów na jego rozwój, to ja mam podstawowe pytanie co Pan Mioduszewski do tej pory zrobił jako radny powiatowy konkretnie dla Zambrowa? Pan Mioduszewski liczy na to że kupi sobie głosy wyborców pączkami miodem i ciepłą herbatą. Taki ma sposób na mieszkańców Zambrowa i to im oferuje. Idę dalej, zadam pytanie co ta "nowa oddolna" siła PIS, te nowe twarze PiSu zrobiły do tej pory dla Zambrowa, jaką działalnością społeczną mogą się te osoby pochwalić? Czy te osoby były czegoś inicjatorem, zauważały jakieś problemy w swojej okolicy, rozwiązywały jakieś problemy społeczności, angażowały się? Wykazały się niczym, zwyczajnie niczym. Niektóre z tych osób to niemowy. Ale za to mają dobry wzrok. Po prostu widzą i obserwują co się dookoła dzieje, że wystarczy być w PIS żeby dostać dobrą pracę, stołek, awans, karierę i po to tam tylko są. Głos oddany na Pana Kossakowskiego uważam za głos stracony. Były ksiądz jeszcze rano składał kwiaty pod pomnikiem, a już po południu był chory, bo bał się debaty. Każdy kto nie chce sponsorować drugiej tury wyborów powinien to przemyśleć. Wykorzystajmy to, że mamy niepartyjnych kandydatów, którzy wykazali się już pracą na rzecz samorządu mają doświadczenie i dorobek w pracy dla społeczności, gwarantują Zambrowowi zrównoważony rozwój, spokój, brak kłótni i awantur. Gwarantuję Wam, że po dojściu Pana Mioduszewskiego do władzy, pierwsze lata jego rządów to będzie rozliczanie poprzedników, szukanie haków ciągłe kłótnie i awantury. Póki co nie ma lepszego kandydata niż Pan Dąbrowski. Jeśli chodzi o radnych to też proponuję wybrać osoby znane, które w dotychczasowym swoim życiu i działalności społecznej wykazały się troską o dobro ogółu. Nie zaś osoby, które zrobiiły sobie ładny plakat poprawiając swoje lico na zdjęciu.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 10:31:39

    Drodzy Zambrowianie Idźcie na wybory! Te wybory to najważniejsze wybory po 1989 roku. To wybory między kłamstwem, manipulacją i obłudą reprezentowaną przez obecną partię rządzącą, a wiarą w ideały, szanowaną Polską i zwykłą ludzką przyzwoitością. To nie jest tak że pan Mioduszewski nie jest przedstawicielem partii i że głosujemy na człowieka, a nie na partię. Samorząd to szkoła, policja, podatki, a to wszystko jest sterowane przez rząd. Obrazowo: gdyby tak nie było, to na różnych samorządowych uroczystościach: a to w straży pożarnej, a to w szkole, a to w policji nie byłoby przedstawicieli rządu tj. przedstawicieli PiS. ( na marginesie dodam że takie upolitycznienie szkół jakie ma miejsce teraz w Zambrowie - ciąganie młodzieży przymusowo na apele z udziałem różnej maści Ministrów, zamiast poświęcenie im czasu na ich nauczanie, to takiego czegoś jeszcze historii Zambrowa to do tej pory nie było) Tak, że pan Mioduszewski to nie jest samotny byt w czasoprzestrzeni, tylko to jest przedstawiciel rządzącej partii w Zambrowie, któremu zostało postawione zadanie zwyciężenia w wyborach samorządowych. Nie mieli w swoich strukturach lepszego kandydata. W zamian za to za jakiś czas partia umożliwi mu kandydowanie z dobrego miejsca na liście do parlamentu albo da mu jakiś ciepły stołeczek w ministerstwie albo w banku albo w jeszcze lepszej spółce Skarbu Państwa. Skoro Pan Mioduszewski tak kocha Zambrów i ma tyle pomysłów na jego rozwój, to ja mam podstawowe pytanie co Pan Mioduszewski do tej pory zrobił jako radny powiatowy konkretnie dla Zambrowa? Dalej- co Pan Mioduszewski zrobił jako "zwykły mieszkaniec Zambrowa dla swojego Miasta? Pan Mioduszewski liczy na to że kupi sobie głosy wyborców pączkami, miodem i ciepłą herbatą. Że urzadzi im koszarowe muzeum. Taki ma sposób na mieszkańców Zambrowa i to im oferuje. Idę dalej, zadam pytanie co ta "nowa oddolna" siła PIS, te nowe twarze PiSu zrobiły do tej pory dla Zambrowa, jaką działalnością społeczną mogą się te osoby pochwalić? Czy te osoby były czegoś inicjatorem, zauważały jakieś problemy w swojej okolicy, rozwiązywały jakieś problemy społeczności, angażowały się? Wykazały się niczym, zwyczajnie niczym. Niektóre z tych osób to niemowy. Ale za to mają dobry wzrok. Po prostu widzą i obserwują co się dookoła dzieje, że wystarczy być w PIS żeby dostać dobrą pracę, stołek, awans, karierę i po to tam tylko są. Głos oddany na Pana Kossakowskiego uważam za głos stracony. Były ksiądz jeszcze rano składał kwiaty pod pomnikiem, a już po południu był chory, bo bał się debaty. Każdy kto nie chce sponsorować drugiej tury wyborów powinien to przemyśleć. Wykorzystajmy to, że mamy niepartyjnych kandydatów, którzy wykazali się już pracą na rzecz samorządu mają doświadczenie i dorobek w pracy dla społeczności, gwarantują Zambrowowi zrównoważony rozwój, spokój, brak kłótni i awantur. Gwarantuję Wam, że po dojściu Pana Mioduszewskiego do władzy, pierwsze lata jego rządów to będzie rozliczanie poprzedników, szukanie haków ciągłe kłótnie i awantury. Póki co nie ma lepszego kandydata niż Pan Dąbrowski. Jeśli chodzi o radnych to też proponuję wybrać osoby znane, które w dotychczasowym swoim życiu i działalności społecznej wykazały się troską o dobro ogółu. Nie zaś osoby, które zrobiiły sobie ładny plakat poprawiając swoje lico na zdjęciu.

  • gość 2018-10-19 10:52:18

    I tak Ciebie nie słucham pisarzu- bajkopisarzu. Napisałeś z polotem, ale bajeczkę, którą głupi lud kupi bądź tylko idioci przełkną...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 10:58:34

    Przepiękny wywód. Jak to możliwe, że po dwudziestu latach władze Zambrowa czyste jak kryształ. Banialuki i tyle. Możesz Pan pisać jeszcze dłuższe rozprawki ludzie mają dość. Nawet jak Dąbrowski wygra niech obecna władza czuje swój schyłek. Kwestia czasu.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 11:02:47

    Bardzo trafna wypowiedź i da się bez Pisowskiego jadu. Nie mogę tylko zrozumieć po co są Ci wszyscy posłowie na tych spotkaniach. Jak kandydat nie umie sam poradzić sobie w swoim środowisku to jak jest przyszłość i przy tym samodzielność...

  • gość 2018-10-19 11:13:57

    Jest przyjęty powszechnie polityczny obyczaj, że swoich kandydatów wspierają znani politycy danej partii. Dziwię się, że się dziwisz.

  • gość 2018-10-19 11:46:20

    jak przez dwadzieścia lat swojaki załatwiali fuszki dzieciom swojaków to było dobrze ale jak posły popierają kandydata to pe. lewacka hipokryzja lewacką logiką. tego się trzymajcie towarzysze.

  • gość 2018-10-19 11:47:45

    Dziwi mnie, że ktoś oddaje swój głos bo mus ie podobała kampania wyborcza hehe. Kampania wyborcza z rozmachem to po prostu kasa i nic więcej. Liczy się program wyborczy i to jaki ktoś jest w zyciu i prywatnym i służbowym. Mamy trzech Kandydatów....Jeden już powinien odpoczywać, drugi jest bogaty i przez to jedni lubią a drudzy nie a trzeci jest od lat dla ludzi. Moim zdaniem Pan Mioduszewski i Pan Kossakowski.....ale bardziej przemawia za mną jednak Pan Karol.

  • gość 2018-10-19 11:54:33

    proszę Pana przecież większość parlamentarzystów Platformy to bardzo majętni ludzi. dopasowuje Pan komentarz do sytuacji kiedy fakty przeczą.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 12:31:48

    Żadnych fajnych lasek nie zaprosili? Nie ma na co popatrzeć? Nie popieram. Aha. Przynajmniej widzę kto rządzi w zambrowskim PIS. Pan Orłowski chyba niewiele ma do powiedzenia. Wydmuszka.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 13:34:01

    Brawo!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 13:43:01

    Tak jak zostało wspomniane.. bardzo dobry manager, zarządca dobrze prosperujacych firm i w gospodarstwem rolno-handlowym. Sprawdził się na takich stanowiskach także ma doświadczenie człowiek. Ma facet głowę na karku i żyłkę biznesową.takze dajmy P. Mioduszewskiemu szanse.Szanse dla Zambrowa.Pozwólmy mu zadzialac ! A ponadto człowiek rzetelny, lojalny i patriota! Czego chcieć więcej?!

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 14:06:44

    Przecież wniosek o mieszkanie + ładnie został odrzucony przez ministerstwo. Ten program to jedna wielka ściema i typowa kiełbasa wyborcza. To jest projekt ogólnopolski !!! Co niby Pan Mioduszewski chce zrobić dla Zambrowa - SAM??!! Nic bo jest on pionkiem i nie liczcie dresy wyborcy ze cos sie zmieni, a wręcz przeciwnie ( tak jak piszą poprzednicy) bedzie wywlekanie brudów poprzednich osób rzacacych. Taka strategia Pisu afera za afera i rozdamy troche kasy. Przez politykę PiS ucieka coraz więcej osób, nie tylko z małych miast ale tez z kraju. Nikt o tym nic nie mówi.... powoli juz nie ma komu pracować na te zasiłki, chcą teraz dodatkowo opodatkować ludzi pracujących za granica... pomysły sie kończą ... kończąc Pan Mioduszewski nie ma pojęcia o polityce ( nie zrobil nic dla Zambrowa),o prawie ( nie wie jakie są zadania starosty, rady gminy- na co dał dowód w debacie), o ekonomi. Siedzieć w radzie spółki mając układy każdy może- brzmi to pięknie, ale rolnika odciagnietego od pługa można w radzie nadzorczej posadzić (nie ubliżając rolnikom, bo mam do nich ogromny szacunek i nie jeden wykazuje sie większa kultura i aparycja niż wyżej przedstawiony jegomość ).

  • gość 2018-10-19 14:09:42

    O jakości władzy w Zambrowie świadczy sex afera- nikomu włos z głowy za to nie poleciał. Nie chcę, aby po moje dzieci wyciągali ręce. Trzeba ta władzę obecną zmienić. 70 plus na emeryturę zapraszam. Tylko Andrzej gwarantuje rozwój miasta

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 14:23:28

    Tak jak zostało wspomniane.. bardzo dobry manager, zarządca dobrze prosperujacych firm i w gospodarstwem rolno-handlowym. Sprawdził się na takich stanowiskach także ma doświadczenie człowiek. Ma facet głowę na karku i żyłkę biznesową.takze dajmy P. Mioduszewskiemu szanse.Szanse dla Zambrowa.Pozwólmy mu zadzialac ! A ponadto człowiek rzetelny, lojalny i patriota! Czego chcieć więcej?! Zapisz się do PIS to i Ciebie na prezesa wsadzą. Będziesz menadżerem wysokich lotów. I będziesz mógł potem zostać wykwalifikowanym burmistrzem.

  • gość 2018-10-19 14:49:08

    gość 2018-10-19 14:09:42 O jakości władzy w Zambrowie świadczy sex afera- nikomu włos z głowy za to nie poleciał. Nie chcę, aby po moje dzieci wyciągali ręce. Trzeba ta władzę obecną zmienić. 70 plus na emeryturę zapraszam. Tylko Andrzej gwarantuje rozwój miasta Co ma władza samorządowa do praworządności w tym kraju ? Ahhahahha pretensje miej do rządów PISu Doucz się kretynko/kretynie za co odpowiada samorząd miasta - właśnie takich wyborców ma PiS nieuków i nierobów

  • gość 2018-10-19 15:03:29

    na mieście gadali, że biznesmeny od seksafery siedzą w kieszeni u władz i dla tego na podstawie prości ludzie wnioskują, że są to powiązania o charakterze mafijnym. ot co

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 15:59:14

    Skoro tak jest to dlaczego od trzech lat panująca władza nie posadziła kogo trzeba. Już tam prześwietlili od stóp do głów. Gdyby było jako rzeczesz to by te haki były wyciagniete w kampanii. Pie....lić to sobie możesz. Pisanie że wyciągną ręce po twoje dziecko jest obrzydliwe. Jak tak się o dziecko martwisz to przestań je prowadzać do klechów. Wtedy o nie zadbasz.

  • manio 2018-10-19 16:36:48

    co za emocję, dobrze że tylko w sieci bo oj

  • gość 2018-10-19 17:10:29

    Głosuję na Pana Andrzeja jako jedyny od 20 lat LUDZI i SŁUCHA i SZANUJE. Wystarczyło przyjść na spotkania.. """Kazik porozumiewał się z z MIESZKAŃCAMI ZAMBROWA poprzez tablice ogłoszeń"" . TYLKO ANDRZEJ

  • gość 2018-10-19 17:13:35

    Wybieram Pana Andrzeja. Panu Kazimierzowi trzeba dać SZANSĘ odpocząć na EMERYTURZE.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 17:22:09

    O jakości władzy w Zambrowie świadczy sex afera- nikomu włos z głowy za to nie poleciał. Nie chcę, aby po moje dzieci wyciągali ręce. Trzeba ta władzę obecną zmienić. 70 plus na emeryturę zapraszam. Tylko Andrzej gwarantuje rozwój miasta A czymże on to gwarantuje? Tym, że bez konkursu został prezesem spółki skarbu państwa? Takich speców to macie na pęczki w PIS. A tym, że rządzącym miastem przypisujesz sex-aferę to osobiście na miejscu Pana Burmistrza wytoczyłabym Ci powództwo o zniesławienie. To co napisałaś/ napisałeś jest obrzydliwe i typowe dla wyborcow i zwolennikow PIS - wszyscy to złodzieje, zdrajcy, perekińczycy, a tylko MY MY MY MY MY jesteśmy prawdziwymi Polakami, tylko MY uczciwi i tylko MY najlepsi. Poseł Zieliński też dał dyspozycję wojewódzkiemu komendantowi Sraży Pożarnej w Białymstoku, żeby do pionu doprowadzić pewnego strażaka z Sejn, żeby ten broń Boże nic negatywnego na obecną władze nie pisał na swoim portalu. Wstyd i prostactwo. Mam nadzieję że zdrowy rozsądek, świadomość i ocena całości tego co się w kraju dzieje zadecyduje o Waszym wyborze.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 17:43:39

    Sprawdź sobie dane NIKu na temat spółki Elevarr z ostatnich 10 lat i dopiero się wypowiadaj...

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 19:16:26

    Wolę zobaczyć analizę finansową tej spółki, a zwłaszcza wpływy z dotacji państwowych. Jak się dostaje kasę na działalność to można się mądrzyć.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 19:51:19

    Trzeba iść na wybory i dac szanse emerytom pobyć na emeryturze. Głosuje na PANA ANDRZEJA. Dziś jest potrzebne mądre i dynamiczne zarzafzanie

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 19:52:49

    Głosuje na Andrzeja Mioduszewskiego dotrzymuje słowa przysięgi małżeńskiej co nie można powiedzieć o konkurencji.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 21:53:51

    Plotki zaśmiecają nam osiedla. Andrzeju - wygrasz te wybory dla nas, młodych i starych, któży jeszcze mieszkamy w tym mieście.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 22:09:57

    Daruj sobie tej kampanii i tak Dąbrowski wygra. Myśli ze przekupi ludzi pączkami i bulkami. Raptem pojawił się na procesji i obraz nosił a gdzie był wcześniej czemu nie nosił przed wyborami. Porażka.

  • Gość - niezalogowany 2018-10-19 22:14:58

    Jak tak mądry facet dal sie wciagnac w to gowno ? Jestes uzalezniony od decyzji partyjnych.Sam nie będziesz rządził, przykład mamy ma górze.Mioduszku -jak wygrasz -chylę czoła dla twoich wyborcowi dobremu marketingowi z miodem..Jak przegrasz-musisz uciekać z Zambrowa bo zawsze będziesz synonimem partyjniactwa, układu.Jak żyć premierze ,jak żyć,???A rodzina-pslcsmi będzie wytykana.Pamietam jak kiedyś Modzelewski przegrał z Kazikiem. Dzisiaj już nie mieszka w Zambrowie.Ze wstydu wyprowadził się.. Powodzenia.

  • gość 2018-10-19 22:43:46

    Zambrów w 2012 mógł mieć obwodnice wartą dzisiaj 15o milionów złotych. Dzięki PARTYJNIACTWU i UKŁADOM dalej trujemy siebie i dzieci spalinami, dalej rośnie ilość alergii, chorych i zgonów na serce i płuca -spaliny z silników. Pan ANDRZEJ gwarantuje powstanie obwodnicy i czystsze powietrze w Zambrowie. dlatego go popieram. ..."Wszyscy wiemy jak obecni włodarze obwodnice budowali, i komu przeszkadzała południowa nitka obwodnicy"" dlatego wybieram ANDRZEJA na burmistrza

  • Gość - niezalogowany 2018-10-20 07:51:06

    A Wisniewsjiego nie zaprosili?? :D

  • gość 2018-10-20 10:12:20

    Ja na niego nie oddam głosu słucham go aż coś się chce autobusy do kościołów żenada

  • gość 2018-10-20 10:14:36

    NIE ZAGŁOSUJE autobusy do kościołów a co dewotki nie mogą piechotą a po wyjściu z kościoła to nie bolą nogi i obgadują ludzi pół godziny. Wstyd w biały dzień . Chcę aby oddzielono kościół od państwa by nie płacono kościołowi sam niech se zbiera

Dodajesz jako: Zaloguj się