:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



  20°C słabe opady deszczu

OK Chicken - Sugestia


Dodano: 2017-08-02 12:27:36

odpowiedz cytuj
Digi dodano: 2017-08-02 12:27:37
Witam, mam propozycję do właścicieli lokalu OK. Chicken.

Może by tak usunąć z oferty opcje dowozu? Nie można sie do Was dodzwonic w ogóle lub prawie w ogóle niezależnie od pory dnia. Olewka totalna.

Jakość nie wynagrodzi olewatorskiego podejscia do klienta, nawet jesli jest ruch (domniemam skoro nie odbieracie) to odebranie telefonu i poinformowanie ze na dostawe trzeba bedzie czekac nawet 2h to jest kilka sekund, a nikt sie nie bedzie denerwować.

Albo po prostu taką opcję usunąć i tyle.
odpowiedz cytuj
stepelek dodano: 2017-08-02 13:33:24
Powiem Ci, że kiedyś zamawiałem często u nich jedzenie, teraz nie zamawiam wcale od ponad roku. Powód ? Właśnie to co napisałeś.. mają w tyłku klienta to i ja ich mam ;)



Właściciel nie zbiednieje od braku mojej forsy, ale jeśli wielu poszło by moim śladem ? Może dało by im to do myślenia...

odpowiedz cytuj
Majku dodano: 2017-08-02 15:19:17
Również zamawiałem, od jakiegoś czasu nie zamawiam wcale. Widać, nie potrzebują takiego klienta jak ja, co to dzwoni i prosi, by mu przywieźć ;)
Chociaż jedzenie mają naprawdę spoko, z takim know-how mogliby śmiało zwiększyć moce przerobowe - zmienić lokal na większy, zatrudnić więcej ludzi, wydłużyć godziny otwarcia, cokolwiek. No i w rezultacie więcej zarobić. Ale skoro nie chcą - nic mi do tego :)
odpowiedz cytuj
Xmen dodano: 2017-08-02 18:29:20
Dokladnie. Kilku moich znajomych jak i ja sam rezygnuje czesto z ich uslug poniewaz dodzwonic sie jest trudno. Widocznie tak im wygodniej nie odbierac. Wtedy memory five dhaka kebab i wszystko jasne ;-)
odpowiedz cytuj
gargul dodano: 2017-08-02 22:31:23
[cite user="Digi" date="02.08.2017 12:27"]Witam, mam propozycję do właścicieli lokalu OK. Chicken.

Może by tak usunąć z oferty opcje dowozu? Nie można sie do Was dodzwonic w ogóle lub prawie w ogóle niezależnie od pory dnia. Olewka totalna.

Jakość nie wynagrodzi olewatorskiego podejscia do klienta, nawet jesli jest ruch (domniemam skoro nie odbieracie) to odebranie telefonu i poinformowanie ze na dostawe trzeba bedzie czekac nawet 2h to jest kilka sekund, a nikt sie nie bedzie denerwować.

Albo po prostu taką opcję usunąć i tyle. [/cite]
Zgadzam się. Jedyny zjadliwy kebab w Zambrowie, ale co z tego, skoro nie odbierają telefonów, a jak sie pójdzie specjalnie do lokalu w godzinach otwarcia, to mówią, iż nie ma mięsa.
odpowiedz cytuj
nescafe dodano: 2017-08-03 06:06:41
Lokal chyba będzie przeniesiony na większy
odpowiedz cytuj
kosiaczekwiesniaczek dodano: 2017-08-03 10:23:36
[cytat]Dokladnie. Kilku moich znajomych jak i ja sam rezygnuje czesto z ich uslug poniewaz dodzwonic sie jest trudno. Widocznie tak im wygodniej nie odbierac. Wtedy memory five dhaka kebab i wszystko jasne ;-)[/cytat] To sobie paniczu zadzwoń po taxi i niech przywiezie przecież nie jesteś taki skąpy. A nie sorry ty lubisz memory five sraka kebab.
odpowiedz cytuj
stepelek dodano: 2017-08-03 11:28:39
Do kolegi wyżej, co mu da zamówienie taksówki ? Nie złoży nawet zamówienia przez telefon.. złotówa podjedzie i będzie na miejscu kebsa zamawiał ? hehe

Skoro lokal ma w swojej ofercie dowóz i podaje nr telefonu do zamówień to wypadało by zrobić tak żeby to działało :)

Jeżeli z jakiejś przyczyny nie są w stanie sprostać ilości klientów najlepsze rozwiązanie to ustawić pocztę głosową z informacją i zastanowić się nad rozwiązaniem. Większość ludzi zrozumie, a firma nie straci na wizerunku, który potem trzeba miesiącami odbudowywać.
odpowiedz cytuj
Bartek dodano: 2017-08-03 14:00:53
Płaczki... Mam wrażenie, że w Zambrowie najważniejszą sprawą pozostaje to, który kebab wybrać na obiad. Nie odbierają, bo najwyraźniej mają zbyt wiele pracy, a z tego co zauważyłem to telefon dzwoni tam non stop. W przyszłości zmieniają lokal na większy, więc po co płaczecie. Nie da się tego zrobić z dnia na dzień, ale po co wysilać swoje szare komórki, aby to zrozumieć.
odpowiedz cytuj
stepelek dodano: 2017-08-03 15:08:51
Sam już nie jadam takich potraw, ale od momentu jak przestałem nie wiele się przez grubo ponad rok zmieniło z tymi telefonami.

Widzisz drogi " Bartku " problem nie polega na tym, że ktoś nie zje w OK Chicken, zamówi w innym miejscu.. Prawdziwy problem to to, że nie informują o swoich działaniach klientów. To niestety powoduje sytuację, że ludzie się od nich odwracają. Chcą zmienić lokal, zwiększyć zatrudnienie co za tym idzie sprostać oczekiwaniom klientów.. super! Zapominają tylko o jednej bardzo ważnej sprawie..... WIZERUNEK! raz utracony ciężko odbudować.

Żyjemy w czasach w których firmy usługowe na każdym kroku informują co się u nich dzieje. Może strona na FB by pomogła w kontakcie na linii Firma -> Klient.

Jedzenie mają dobre, jeśli poprawią parę rzeczy dookoła "marki" Będzie rewelacja :)





odpowiedz cytuj