:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?

teraz 0°C
powietrze B. dobre

księgowość

Dodano: 2013-02-01 16:15:48

• kiko26 2013-02-01 16:15:48

odpowiedz cytuj
  • kiko26 2013-02-01 16:21:23

Witam,
    poszukuję dobrego biura rachunkowego rozliczającego firmę około 10- osobową. (lista płac, nadgodziny, premie, urlopy itp.) oraz oczywiście zus, vat nie znam się na tym i potrzebuję fachowców :) Możecie mi kogoś polecić??

odpowiedz cytuj
  • bokser 2013-02-01 16:57:05

Najlepiej zatrudnij księgową

odpowiedz cytuj
  • kiko26 2013-02-01 17:05:02

[cytat]Najlepiej zatrudnij księgową[/cytat]
    Taki właśnie mam zamiar, żadnej nie znam a wiem, że pewnie jak w każdej dziedzinie są dobrzy i mniej dobrzy fachowcy :) dlatego czekam na jakieś rady i opinie :)

odpowiedz cytuj
  • czekolada1792 2013-02-01 18:30:25

polecam panią Ołdakowską przy urzędzie skarbowym, tylko tą pierwszą od strony ulicy 71; jest rewelacyjna

odpowiedz cytuj
  • bokser 2013-02-01 18:34:50

w czym ta rewelacja sie przejawia?

odpowiedz cytuj
  • wojcie 2013-02-01 18:48:49

Teraz pani Murawska/Ołdakowska/ również polecam. Prowadzi moją ksoęgowość 8 lat bez zastrzeżeń. Jantarowa.Pierwszy lokal po lewej

odpowiedz cytuj
  • det 2013-02-01 19:15:30

Czy opłaca zatrudnić pracownika/ księgową do 10 osób???????? myślę , że trzeba mocno zastanowić się. Jakie myślisz zapłacic pobory i jaki wymiar czasu??????
    Z biura rachunkowego otrzymujesz fakturę i wpuszczasz w koszty.
    Polecam także P. Ołdakowską

odpowiedz cytuj
  • bokser 2013-02-01 19:22:04

a poborów księgowej w koszty nie wpuszczasz? byznesmem od siedmiu boleści.....

odpowiedz cytuj
  • det 2013-02-01 19:47:27

"bokser" - jakie ciążą na pracodawcy obowiązki zatrudniając pracownika, jakie sa koszty jego utrzymania. Za ILE chciałabyś pracowac wykonując te czynności????????