:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



  8°C umiarkowane opady deszczu

Andrzej Mioduszewski kandydatem na burmistrza Zambrowa [foto+video]

Minister Jurgiel przedstawił podczas dzisiejszej konferencji prasowej kandydata na burmistrza Zambrowa z listy Prawa i Sprawiedliwości.

 

Konferencja prasowa, podczas której poznaliśmy nazwisko pretendenta z listy PiS na burmistrza naszego miasta, odbyła się dzisiaj, 6 września w zambrowskim Biurze Poselskim Lecha Antoniego Kołakowskiego.

 

- „Dzisiaj przedstawiamy w Zambrowie Pana Andrzeja Mioduszewskiego. Jest to radny Powiatu Zambrowskiego, przedsiębiorca, samorządowiec. Prowadzi też gospodarstwo rolne, a więc ma doświadczenie w zakresie zarządzania, wiedzę teoretyczną i wierzę, że będzie godnie reprezentował Prawo i Sprawiedliwość w tych wyborach, a następnie będzie prowadził politykę rozwoju Zambrowa, wykorzystując swoją wiedzę.” – tymi słowami minister Krzysztof Jurgiel przedstawił kandydata na burmistrza Zambrowa z listy Prawa i Sprawiedliwości – Andrzeja Mioduszewskiego.

 

Jak powiedział sam pretendent – Andrzej Mioduszewski, decyzja kandydowania na stanowisko burmistrza Zambrowa wymagała głębokiego namysłu. Zdaje on sobie sprawę, że jest to bardzo odpowiedzialna funkcja, a zarządzanie miastem wymaga wiele umiejętności, w tym również umiejętności współpracy ze środowiskami zarówno samorządowymi, jak i politycznymi.

 

- „Zambrów zasługuje na więcej i przy dobrych wyborach mamy szansę, aby nasze miasto rozwijało się szybciej, żeby młodzież mogła tu mieszkać, mieć tu swoją przyszłość, żeby ludzie starsi też mogli tutaj funkcjonować, żebyśmy mogli tu po prostu wieść dobre życie. (…) Ja ze swojej strony zapewniam, że podejmę się tej funkcji dla dobra mieszkańców Zambrowa.” – powiedział podczas swojego wystąpienia Andrzej Mioduszewski.

 

Szczegółowy program kandydata na burmistrza Zambrowa - Andrzeja Mioduszewskiego poznamy w drugiej połowie września podczas konwencji wyborczej.

 

Warto wspomnieć, że w dzisiejszym wydarzeniu, oprócz wspomnianych już ministra Jurgiela i Andrzeja Mioduszewskiego, udział wzięli czołowi przedstawiciele PiS w naszym regionie: minister Jacek Bogucki, posłowie na Sejm RP Bernadeta Krynicka oraz Lech Antoni Kołakowski, radny sejmiku wojewódzkiego Marek Adam Komorowski, przewodniczący Prawa i Sprawiedliwości w Zambrowie Sebastian Orłowski oraz wicestarosta Stanisław Rykaczewski. Wszyscy bardzo ciepło wyrażali się o przedstawionym dziś kandydacie na burmistrza Zambrowa.

 

Zachęcamy do obejrzenia materiału video z dzisiejszej konferencji prasowej.


Andrzej Mioduszewski kandydatem na burmistrza Zambrowa [foto+video] komentarze opinie

  • mankowski - niezalogowany 2018-09-06 20:48:00

    zarówno Jurgiel, jak i Bogucki nie są już ministrami

  • gość 2018-09-06 20:49:09

    3 lata człowiek ich nie widział i nagle są wszyscy w jednym miejscu cud czy stołki obicują

  • gość 2018-09-06 21:18:29

    hahahhaha

  • gość 2018-09-06 21:24:00

    Zjazd troglodytów

  • Gość - niezalogowany 2018-09-06 21:27:28

    Pewnie dwupasmowke do porytego zrobi

  • Gość - niezalogowany 2018-09-06 21:39:14

    Można było więcej zrobić... To znaczy Panie Mioduszewski co konkretnie można było więcej zrobić?

  • gość 2018-09-06 21:39:26

    haha rolnik z Rutek na Burmistrza Zambrowa wolne żarty

  • Gość - niezalogowany 2018-09-06 21:42:57

    Świat oszalał...co to za osobistość ludzie? Porażka..

  • Gość - niezalogowany 2018-09-06 21:45:53

    Nio to sluchamy, sponsorowal pan ostatnio kosa w kwocie 10 tys. A gdzie trafilo 30 tys ktore Elewar mial wplacic na zenka?

  • Gość - niezalogowany 2018-09-06 21:49:56

    Tak to jes jak sie ma koneksje, najpierw sie kupuje pegeer od skarbu panstwa za symboluczno zlotowke a po paru latach biznesmena stroga.

  • gość 2018-09-06 21:50:57

    a miało być, że prezesi spółek państwowych nie mogą startować w wyborach. A z oświadczenia majątkowego wynika, że zarabia 21 tysi na miesiąc.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-06 22:07:44

    Pani Brunhilda K, usmiech przez zeby, czyzby jak na ostatniej sesji rady gminyktos jej szpilke w pupe wsadzil a moze radosc na jej twazy wynika z miejsca i towazystwa w jakim sie znalazla.

  • gość 2018-09-06 22:35:20

    Ambitny ten Mioduszewski 300h ziemi obrabia i jeszcze na burmistrza się pcha takim to ciągle mało. To nie było w Pisie zambrowiaka żeby startował?

  • gość 2018-09-06 22:50:31

    Sukces nowych władz PiS w Zambrowie, że Rykaczewski nie jest kandydatem na burmistrza. Nowi ludzie nowa siła.

  • gość 2018-09-06 23:08:42

    "Prowadzi gospodarstwo rolne..." i to jest przygotowanie do zarządzania miastem. Coś bredzi ten pan minister.

  • gość 2018-09-06 23:17:21

    Czyli zna się na prowadzeniu firmy, która dobrze prowadzi. Zna sie na też zarządzaniu,a miastu jest potrzebny dobry menadżer. A ponadto pan minister nie dopowiedział jeszcze, że zna sprawy samorządowe bardzo dobrze, bo jest radnym w powiecie od dwóch kadencji.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 06:21:22

    To niech idzie na wojta skoro to taki zajebisty rolnik myslalem ze sebstian bedzie startowal

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 06:31:34

    Kandydatke na wojta to juz mamy, a pan M to nie menadzer, to nie biznesmen to cwaniak z rady nadzorczej panstwawej spolki ktory dostal posadke dzieki kolesiostwu

  • gość 2018-09-07 06:37:13

    Sebastian jako działacz partyjny duuuuużo narozrabiał. Będzie startował do powiatu i jeśli zbierze dużą liczbę głosów, może zostać wicestarostą....tak niesie wieść. Prawdopodobnie ma to być dla niego szansa by odbić się wyżej - na posła a potem do Europy. Czyżby jego mentor chce mu taką karierę zaproponował? Ale ja nie chcę, aby KIMŚ został taki ktoś, który depcze wszystko i wszystkich. Kogo będzie reprezentował, jedynie siebie!!! Pusta kariera dla kasy.

  • gość 2018-09-07 06:40:09

    Przypomnijcie sobie jakie predyspozycje do rzadzenia miastem mial 20 lat temu obecny kazimierz. Facet jezdzil zdezelowanym rowerem w ortalionowym dresie i wyzywal sie na mlodziezy w czerwoniaku. Potem jachu zrobil z niego wlodarza tego miasta i z wigry 3 przesiadl sie do samochodu. Po paru latach rzadow dorobil sie nawet daczy w Miodusach:-) Obecnie panujacy uklad w miescie powinien zostac w tych wyborach rozwiazany. No ale czego mozna spodziewac sie po zambrowskich wyborcach, ktorym nie pwsuje rolnik z Porytego i bede woleli dalej popierac klike kazimierzową.:-)

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 07:13:52

    Precz od koryta Taich nie trzeba myślą jak się tylko obłowic Starzy wyjadacze i kolesiostwo

  • gość 2018-09-07 07:50:30

    agroliga się rozrasta, chcemy orać nawet miasta!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 07:52:11

    W czerwoniaku to wszyscy chodzili przed kaziem na bacznosc, a starsi pamietaja ze jak zostal burmistrzem to ogarnol syf po feszleze. Kolesiostwo i uklady byly sa i beda, ale drugiego takiego wlodaza w nasze okolicy nie ma i puki co nie bedzie. Wladza w samozadzie musi byc sprawowana silna reka, popatrzcie na zenade w gminie i powiecie.

  • gość 2018-09-07 08:13:16

    Tak, głosujcie na Pana Mioduszewskiego z PiSu, tylko czekać aż wyrosną w Zambrowie pomniki Prezydenta Kaczyńskiego, a Aleję Wojska Polskiego przemianują na jego nazwisko, bo się Wojsko Polskie nagle za bardzo z Wojskiem Ludowym będzie kojarzyć.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 08:16:47

    Po pierwsze. Dlaczego Miodek startuje - zarabia kilkadziesiąt tysięcy w spółce skarbu państwa? I n8e zrzekł się posady. Po drugie. Nie będziemy głosować na sprzedawczyka co za dobra posadę zrobi co mu się karze. Po trzecie. PIS wszystko rozwala. Obsadzają na stanowiskach głąbów. Tak samo Miodek będzie miał przykazane zwolnić wieloletnich pracowników Magistratu znających się na pracy. W ich miejsce zatrudnią żony strażaków od ministra Zielińskiego.

  • gość 2018-09-07 08:33:22

    A spięty jakiś ten Andrzej. Kazali mu kandydować czy co ?

  • gość 2018-09-07 09:12:42

    Chwała Orłowskiemu, że zablokował start Rykaczewskiego na burmistrza. Lepszy ten niż Stasio.

  • gość 2018-09-07 09:56:43

    Mieszkam w Zambrowie od urodzenia, człowieka nie znam, nie będę na niego głosował, a jest kilka osób z grona PIS-owców którzy byliby dobrymi gospodarzami mojego miasta,, wolę, żeby Kazimierz pozostał, bo PIS może wprowadzi obligatoryjne niedzielne spowiadanie.

  • ZZK - niezalogowany 2018-09-07 10:08:38

    Mieszkam w Zambrowie i nigdy takiego cudu nie widział wstyd na całego rolnik na burmistrza a ten co wie o zambrowie wstyd wstyd wstyd nie zagłosuję na pis

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 10:31:32

    Brawo orlossssss Wiwat ONR Na bolszewika!!!!!!!

  • gość 2018-09-07 10:41:15

    A ja zagłosuję na nowego kandydata. Wolę świeżą głowę, z nowymi pomysłami a nie starszego człowieka, któremu już sił nie będzie starczało na aktywną pracę. Emerytom mówię nie!! Im starszy wiek, tym więcej sił potrzeba, aby sprostać podstawowym obowiązkom, a co mówić o zarządzaniu miastem, wprowadzaniu nowych rozwiązań,. Burmistrz już bazuje na starej rutynie, a to prowadzi jedynie do utrzymania tego co jest a nie do rozwoju. Miasto już od dawna traci swoje funkcje społeczne, młodzi uciekają, minimalny rynek pracy ... Aby to zmienić potrzeba dobrego menadżera, a pan Mioduszewski wydaje się, że da rade. Zna zasady biznesu, sprawnie prowadzi własną firmę, problematyka samorządowa nie jest mu obca, zna lokalne problemy (czytaj: lokalne konflikty), a sam nie jest konfliktowy. Dla mnie to właściwy człowiek na właściwym miejscu.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 10:48:14

    Nio i zas, dzieki adminowi i bezstronnemu oraz bezinteresownemu zamieszczaniu materialow propagandowych jedynej slusznej partji, siegnelismy merytorycznego dna.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 10:53:48

    Mioduszeski, Rykaczeski, Kos Lokalna intelektualna ..olota!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 10:55:00

    Żebyś wiedział dno i wodorosty.

  • gość 2018-09-07 10:55:01

    A gdzie wideło, nie mozna oglądnąć, wyłączyli? Gagatki!!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 11:08:19

    I mamy dobrego kandydata na burmistrza.A Kaziu rozwodnik nie potrafił dotrzymać przysięgi żonie miał by pełnić funkcje pubiczna. Wolne żarty. Czy katolik może głosować na rozwodnik zgodnie z sumieniem katolickim ?. Niech Kazimierz wyprostuje swoje życie rodzinne .Proboszczowie wskaźnik kandydata. Wszak tu chodzi o zbawienie duszy i dusz.!!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 11:15:51

    No coz, Miodek od ponad miesiaca zameldowany w NASZYM MIESCIE. Stara Poczta na pewno wie gdzie jest, ale gdzie mlodziez gromadzi sie na tzw. opatry na pewno nie. Gdzie jest kanalek na rzece Jablonce, gdzie sie kiedys kompalem tez nie wie itd. itd. itd. To nie ta liga, to raczej AGRO-LIGA. Nerwowe przewracanie oczyma, skurczone ramiona, pochylona postawa ciala nad stolem, wyuczone wypowiedzi przywracane z pamieci, krotkie zdania przerywane nie wypowiadanymi koncowkami. CZAS BYLO SIE NAUCZYC ALBO DOSZKOLIC - a tu lipa Panie - lipa.

  • gość 2018-09-07 11:24:34

    Piu nie popierać proszę bo nic nie zrobią , będą kraść tak jak rząd, i nic nie zrobią a miasto bedzie w dupie u murzyna on nic nie zaoferował ten pan kręci się wokół wypowiedzi Kołakowskiego. A pani Krynicka pokazała w sejmie swą butę wobec niepełnosprawnych i jej nie nawidzę w 100000000000000% ona nie posłanka zwykła baba. I teraz się pokazali bo co wybory a tak kasę biorą za demolowanie kraju

  • zzk2 - niezalogowany 2018-09-07 11:27:58

    Kochani nigdy nie poprę tego kandydata. Choćby PIS dawał miliony będę starał się by nie wygrał wyborów ale przegrał je w 100% bo nic ciekawego nie zaoferował pieprzył od rzeczy i kręcił w 10000%

  • gość 2018-09-07 11:43:22

    A skąd ten PiS bierze miliony? Ludziom zabiera! Podnosi podatki, opłaty, wprowadza nowe "daniny", zaciąga kredyty w zagranicznych bankach. Walka z karuzelami vatowskimi to ściema grubymi nićmi szyta. Wystarczy poczytać albo posłuchać w innych mediach, niż TVP i TV Trwam. Mam nadzieję, że Zambrowiacy wykażą się instynktem samozachowawczym i nie ściągną PiSu do miasta.

  • rob73 2018-09-07 11:47:04

    burmistrz Dabrowski ma nastepna kadencje w kieszeni przy takich kontrkandydatach.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 12:02:20

    Lipa to będzie jak się układ zambrowska posypie. Burmistrz jest zawodnikiem tego układu.To burmistrz jest przedstawicielem i największy m pracodawcą.szkoły ,przedszkola, zakłady wodociągów.,ciepłownia, gospodarka komunalna,zarząd nieruchomościami, Doszła jeszcze spółdzielnia mieszkaniowa ZSM. Ile to głosów-szabli ?. Wystarczy tylko zgłosić dużą ilość kandydatów na burmistrza i Kazimierz zostaje.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 12:05:49

    PIS GO POPIERA ALE BIAŁOSTOCKI .ZAMBROWSKI NIE MA Z TYM NIC WSPÓLNEGO. RYKACZEWSKI TO SŁUGUS SUWALSKIEGO ZIELIŃSKIEGO.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 12:06:44

    JAK TO DOBRZE ŻE TO NIE STASIU!

  • gość 2018-09-07 12:32:40

    Niech sie układ zambrowski posypie!!!! Klika burmistrza robi co chce. A my patrzymy i tylko gadamy, że wstydu nie maja i o swoich dbają. Ostatni przykład remontu nowego przedszkola. Roboty rozpoczeły sie kilka miesięcy wcześniej a powinny kiedy dzieci miało nie być, elewacja na ścianach to tragedia, podobno zaniedbań jest tyle że innemu by się nie upiekło. A o innych to już wiele tu pisaliśmy przykładach. Więc Nowy burmistrz tez musi działać i robić dla miasta bo w nowej kadencji nie wybierzemy.

  • gość 2018-09-07 12:37:29

    Ale że biskupa nie było..

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 12:48:58

    Dobrze że nie Stanisław. PIS nie ma kogo wystawić. To partia wiernych ludzi. Panie Kaziu. Może Pan i Stary, może i przewodnik, ale nie wyobrażam sobie żeby nie był Pan naszym Burmistrzem. Póki co to nie widzę godnego kontrkandydata. A wiek to akurat atut. Człowiek stateczny nie pędzi za kasą. Orłowski by patrzył tylko żeby się nachapać i kolesiów na stołkach pousadzać.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 12:50:05

    Partia MIERNYCH ludzi. Tak jak kiedyś PZPR.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 13:54:44

    Nie lubię pisu, ale zagłosuje na Mioduszewskiego. Facet jest porządny, jest manadżerem wbrew temu co ktoś napisał że nie jest, bo zarządzać firmą i ludźmi trzeba umieć. On umie. Na pewno nie jest człowiekiem który chce się nachapać, bo kasy ma jak lodu. Skoro rezygnuje z wiceprezesa elewaru na rzecz bycia burmistrzem za dużo niższą kasę, świadczy o tym, że zależy mu żeby coś robić dla innych, dla miasta. Tak, są tacy ludzie.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 14:16:29

    Niech się nie spodziewa wiele i tak nie wygra..

  • Kasia - niezalogowany 2018-09-07 15:10:01

    Pan Mioduszewski nie rezygnuje z posady w Elewarze, tylko został z firmy zwolniony

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 15:39:10

    Znam człowieka i popieram !

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 16:13:32

    Na pewno nie zwolniony z Elewaru. Sam Jurgiel go tam wsadził. Mioduszewskiego i Marka Adama Komorowskiego. Z pensją kilkadziesiąt zł miesięcznie. Niezłe kokosy jak na "speców " z Zambrowa i okolic.

  • gość 2018-09-07 17:03:17

    Chcieliście to macie , a teraz żałujecie że na PiS głosowaliście na wyborach do Sejmu. Teraz jak zaraz wybory samorządowe to narzekacie.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 17:25:16

    Pozytywne uwagi to dzieło obecnego wójta gminy zambrów jak i gminy KOŁAKI gdzie rządzi szwagier Mioduszewskiego. Całym powiatem chcą rządzić. Kos się ich trzyma bo myśli że coś mu skapnie. Panowie są warci siebie. Żenada. Ludzie otwórzcie oczy...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 17:25:40

    Pozytywne uwagi to dzieło obecnego wójta gminy zambrów jak i gminy KOŁAKI gdzie rządzi szwagier Mioduszewskiego. Całym powiatem chcą rządzić. Kos się ich trzyma bo myśli że coś mu skapnie. Panowie są warci siebie. Żenada. Ludzie otwórzcie oczy...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 18:04:21

    Pewnie, że żenada. To dopiero banda kolesi co chcą się puszyć w blasku władzy. To dopiero układ. Kazio z Naczelnikiem poetą to pikuś przy tych wójtach i kandydacie na burmistrza. Nie proponuję głosować na nikogo kto jest z PIS czy ZJEDNOCZONEJ PRAWICY.

  • gość 2018-09-07 18:39:00

    Patrze, że sami znaFcy się wypowiadają :D

  • Zambrowianka - niezalogowany 2018-09-07 18:43:54

    I bravo Panie Mioduszewski! Takich ludzi nam potrzeba.ktos nowy A nie ciągle te same osoby, którzy tylko się stołków trzymają. To wkoncu za czasów PISu coś się zaczyna dziać na plus w tym kraju. Ja głosuje!! Powodzenia!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 18:48:43

    Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu! JESTEM Za

  • To ja - niezalogowany 2018-09-07 21:53:19

    Witam. Znam Andrzeja bardzo długo. Facet bardzo konkretny w działaniu. Bardzo dobry zarządca. Prowadzi bardzo dobrze prosperujące gospodarstwo i firmę. Jest poważany wśród klientów. Napewno nie startuje dla kasy bo ją po prostu ma. Katolik, społecznik, bardzo dobry menager. Moim zdaniem idealny kandydat.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 22:06:21

    A co to znaczy ze dobrze zarządza, każdy zarządza swoim zeby jakoś to sie kupy trzymało. Tutaj koleś ewidentnie nie ma ani wiedzy, ani predyspozycji do tego aby być burmistrzem miasta. Do tego człowiek nie jest z Zambrowa, niech spada na swoją wieś. Nam tu takich niepotrzeba - kolejny słup PiSu, który rozwala ten kraj na każdym kroku. Koleś nachapał sie naszych pieniędzy w państwowej spółce i teraz jescze będziecie na niego głosować ? ... - żenada.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 22:30:56

    Jeden w Kołakach a drugi w Zambrowie cała paczka sie szykuje a cały dyrygent partyjny obsadza stołki w bankach Niedługo będą rządzic całym powiatem wtedy przejrzyście na oczy co to za elektorat Trzeba poznac tą ekipę wielu ludzi zna ten temat i może dużo powiedzieć w tej sprawie tRzeba zagłosować na nowych ludzi Dość kolesiostwa

  • Gość - niezalogowany 2018-09-07 23:26:52

    Mysle,ze dla zambrow zmiany w ukladzue sa potrzebne. Klany czas usunac. Wszystko na pokaz przed wyborami

  • gość 2018-09-08 00:42:14

    A co to znaczy ze dobrze zarządza, każdy zarządza swoim żeby jakoś to się kupy trzymało. Tutaj koleś ewidentnie nie ma ani wiedzy, ani predyspozycji do tego aby być burmistrzem miasta. Do tego człowiek nie jest z Zambrowa, [...] Wszystko to kłamstwo i nieprawda. Pan Andrzej jest od lat zameldowanym mieszkańcem Zambrowa. Prowadzi z powodzeniem!! swój biznes, wiec tymi umiejętnościami może wzbogacić Zambrów. Miastu może się przydać dobry zarządca, a nie decydent od układania płyt chodnikowych i rozkopanych ulic, złych inwestycji, pochłaniających grube tysiące przez ciągle poprawki, doróbki itp, itd.. Tak się właśnie "przewala" pieniądze...

  • Gość - niezalogowany 2018-09-08 08:00:05

    Ja jak bym dostal biznes po tatusiu czy po jakims ukladzie lub bogato sie ozenil tez bym byl dobrym zarzadca tylko niemialem takiego szczescia

  • Gość - niezalogowany 2018-09-08 08:14:23

    Dopóki P. Kazimierz startuje zmiany na stanowisku burmistrza Zambrowa nie będzie. Za duzy układ, za mało przeciwników. Więc snucie domysłów kto zostanie nowym burmistrzem nie ma sensu. Będzie nowy, stary burmistrz. Zambrów to już w większości ludzie 60+ którzy od życia oczekują tylko spokoju, nic wiecej i tak w mieście jest. Postawienie pomnika, ławki pod blokiem, wyłożenie kostka alejki, posadzenie trawy i kwiatków to dla mieszkańców rozwój Zambrowa. Ja osobiście zagłosuje na kogoś nowego, młodszego, nie na emeryturze. *Przydałby się ktoś pokroju prezydenta Łomży lub prezesa zambrowskiego szpitala, ale to i tak jak P. Kazimierz wystartuje to i tak nie przejdzie

  • gość 2018-09-08 08:16:37

    Ależ głupoty wypisujesz. Popatrz jak działa firma pana Andrzeja, jaka jest osobą. Pracowity, ma wiedze i doświadczenie, szanowany przez swoich pracowników. Liczy się autorytet naturalny a nie zdobyty przekupstwem, strachem czy innym postępowaniem. Szacunek do innych to podstawa a obecna władza w mieście dawno odrzuciła szacunek do ludzi. Liczy się tylko kolesiostwo, prymitywny handel wymienny - my tobie coś tam damy ,uszczkniemy małą ciuteńkę dla ciebie, ale ty musisz być nam uległy, podległy, posłuszny. Niestety poddańczy stosunek to postawa wielu z was nieumiejących samodzielnie i odważnie, z godnością żyć.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-08 10:39:14

    Zagłosowałabym na Pana Andrzeja ale nie zagłosuję, bo startuję z listy PiS. I jestem pewna, że będzie sterowany przez swoich kolegów partyjnych. Więc żadnych fachowców nie będzie tylko będą ludzie PiS żądni stanowisk.

  • gość 2018-09-08 11:50:31

    Do Gość - niezalogowany 2018-09-08 10:39:14: To po co startujesz z listy PiS? Źle czynisz dla siebie. Powinnaś przejść na drugą stronę i tam zobaczyć ich czyste intencje. Polityka bywa brutalna, trzeba mieć odporną głowę i mocną skórę na różnorodne naciski i ataki a swoją wypowiedzią pokazujesz, że się nie nadajesz .

  • gość 2018-09-08 13:50:17

    Koleżanka startuje z listy PiS, bo coś jej obiecali. Wszystkim obiecują, każdy idzie tam dla jakiegoś konkretnego, materialnego zysku. Partia oportunistów i karierowiczów.

  • gość 2018-09-08 14:18:29

    Mioduszewski to człowiek Rykaczewskiego jak widać na ostatnim święcie gdzie razem składali kwiatki. Jak chcecie, żeby po wyborach Rykaczewski był zastępcą burmistrza głosujcie na Mioduszewskiego. Ogromny cios dla dla miasta będzie.

  • gość 2018-09-08 14:20:33

    Mioduszewski wytłumacz się skąd masz 300 hektarów ziemi jak piszesz w ośiadczeniu majatkowym po PGR i ile Cię ta ziemia kosztowała. Była to okazyjna cena? Byli inni chętni na zakup?

  • Gość - niezalogowany 2018-09-08 14:24:44

    Z całym szacunkiem Panie Kaziku ale czas iść na spokojną emeryturę.

  • gość 2018-09-08 14:52:49

    powinien kandydować orłowski ;d nasz Zambrów (właśnie- ich Zambrów)- sułtan Kazimierz pis- Mioduszewski po- Kossakowski psl- niewiadoma i być może ktoś od braci

  • Gość - niezalogowany 2018-09-08 15:55:54

    Mioduszewski to fatalny kandydat. Fałszywy i obłudy człowiek. No i w dodatku głupi. Chociaż ma wielkie mniemanie o sobie. PiS wstydź się takiego kandydata

  • Gość - niezalogowany 2018-09-08 16:15:07

    Zambrowiacy, zaoraliscie tego kmiotka Mioduszewskiego który chciałby rządzić w mieście. Brawo. Tak trzymać. Urodzony w Zambrowie, mieszkający w innym.mieście ale interesujący się miastem które jest coraz fajniejsze dzięki obecnemu burmistrzowi. .zdz

  • gość 2018-09-08 16:30:38

    Uważam, że osoba prowadząca biznes i gosp. rolne, to chyba bardzo nie ma pojęcia o pracy w administracji jako burmistrz. A burmistrz Dąbrowski to wystarczy tylko spojrzeć na miasto jak wyglądało kilka lat temu a teraz. Zmiany widać i to bardzo. Brawo Burmistrzu Dąbrowski.

  • gość 2018-09-08 20:42:40

    No cóż wybory coraz bliżej. Ale jak wystartuje obecny burmistrz w wyborach to każdy inny jest bez szansy.

  • gość 2018-09-08 21:18:44

    brawo Miodek.mam nadzieje ze zrobisz porzadek w tym bur.elu

  • gość 2018-09-08 21:32:55

    Jak was czytam to az zal za d.pe sciska. piszecie bzdety o osobie której nie znacie. Sami zazdrosnicy, startujcie!!!!. Pan Andrzej M . mieszka w Zambrowie od kilkunastu lat, ma firme jak wielu z nas, tylko na wsi , związaną z rolnictwem. Znam takich co mieszkaja w Zambrowie ,a prowadza usługi koszenia kukurydzy , zboża- kombajnami i belowania siana. To też nazywa sie biznes. Sprawy miasta nie są dla niego obce. Jest juz radnym drugiej kadencji. To nie jest pierwszy lepszy"rolnik" jak go nazywacie. Jest tez Zambrowiakiem. Na dodatek tak jak mowicie pracuje lub pracował w Elewarze. Tam pierwszych lepszych nie biorą. Czyli cos soba reprezentuje. Uwazam, ze nie kandyduje dla pieniedzy , bo mu raczej nie brakuje. Startujcie zazdrosnicy !!! to i was bedziemy szkalowac w internecie bo tu najprosciej bo jestesmy niewidzialni. pozdrawiam (Ps. P. Kazimierz powinien przejsc juz na emeryturę i sobie tym startowaniem glowy nie zawracać. Zrobic imprezę dla samorzadowców zeby go dobrze wspominali jako"niezwyciężony" pozegnac sie z mieszkancami w chwale. ) trzeba wiedziec kiedy zdjac płaszcz z wieszaka zeby ,nie bylo za pozno.

  • gość 2018-09-08 22:05:12

    Czy wybory cos zmienia.Nie.Kliki pozostana,bo wybrany bedzie uzalezniony od swojej parti,ktora go wystawila i najwazniejsze stanowiska znow beda obsadzane przez kolesiow i inne koneksje.Pan Mioduszewski niech zostanie menadzerem w swoim gospodarstwie,a nie menadzerem Zambrowa.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-08 22:09:49

    Nie wyobrażam sobie aby Zambrowem rządził Pis !!!!!!!!!! Dość już tej parodii i arogancji!!!!! I taka miernota na burmistrza!!!!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-08 22:28:55

    Z tej samej puli rządzą już w Kołakach Wystarczy kolesiostwa

  • gość 2018-09-09 08:37:10

    Jakie kolesiostwo? Na razie to, o czym piszesz istnieje w Zambrowie od lat.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-09 09:42:13

    Jest rolnikiem to niech startuje na sołtysa a nie burmistrza. Jakie doświadczenie i jaką wiedzę posiada Pan Mioduszewski aby kierować miastem? Śmieszna kandydatura według mnie. Myślicie że jak wygra to znikną układy? Układ Mioduszewski, Rykaczewski i Kos już dawno funkcjonuje.

  • gość 2018-09-09 09:51:44

    Dokładnie. Kos wygrał, bo poprzedni wójt rządził długi (równie nieudolnie jak potem Kos). Chciano zmian, rozbicia układu i co?... Jest nowy układ. Pan Mioduszewski już na starcie jest uwikłany w układ. W tej partii jest skok na stołki i na kasę. Czy nam potrzebny jest ten bałagan? Jeśli Pan Mioduszewski ma być lepszym włodarzem to oprócz mówienia ogólników że jest dobrze a będzie lepiej niech powie konkretnie co zamierza zmienić. Skąd pozyska środki.Dlaczego obecnemu burmistrzowi się to do tej pory nie udało a jemu się uda. Sam przyznaję, że miasto przez Dąbrowskiego było dobrze zarządzane. To skoro tak to po co nam potrzebna zmiana żeby swoich na stołki powsadzać? Już PiS pokazał jakich ma fachowców. Nam tu w mieście takich nie potrzeba.

  • gość 2018-09-09 11:07:35

    Popieram Pana Mioduszewskiego, wszyscy powinni na Niego zagłosować. Bardzo dobry kandydat na Burmistrza Zambrowa. Pan Dąbrowski na zasłużoną emeryturę powinien odejść. Dla miasta potrzeba nowych sił i pomysłów.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-09 12:47:58

    Mioduszewski z Rykaczewskim poparcie z PISu załatwili .KASA I układy.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-09 12:54:39

    Dla kosa oczywiście .STASIU szuka posadki dla siebie.jako zastępca wójta albo burmistrza . Boże uchroń.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-09 20:35:39

    To nie PIS żądzi .Żądzi pieniądz a pieniądz jest u dawnych komuchów.Mioduszewski gdy brał PGR Poryte był w PSL bo tak Mu było na ręke.Wtedy w koalicji był loczywiście PSL.To nie przypadek.TO CWANIACTWO.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-10 08:43:55

    Niesamowite jak ludzie potrafią oceniać kogoś kogo nie znają... dno i 3 metry mułu. Zero merytorycznych wypowiedzi czemu nie, za p. Mioduszewskim kilka było normalnie argumentowane. Wspolczuje tym co naoglądają sie tvnu i mysla, ze sa mądrzy... zmiana jest w Zambrowie potrzebna- to pewne! Liczę, ze Zambrowiacy to mądrzy ludzie i pójdą głosować. Ja na pewno. APEL do administratora: wprowadźcie opcje lajkowania wypowiedzi

  • Gość - niezalogowany 2018-09-10 08:53:34

    Ktoś tu trafnie zauważył, że kandydat jak chorągiewka. Partia która rządzi jest jego partią.

  • gość 2018-09-10 10:11:48

    Jeżeli nie będzie zmiany na stołku burmistrza, to nic w tym mieście się nie zmieni! Dalej będzie beton, stagnacja, brak perspektyw i zapaść społeczno- gospodarcza, marnotrawienie publicznych środków, złe zarządzanie, wąskie horyzonty, brak pomysłów, jawne i bezczelne wspieranie wyhodowanej przez obecną władzę oligarchii, kumoterstwo, omijanie prawa, brak współpracy z innymi samorządami, pogardliwy stosunek nomenklatury do mieszkańców miasta, wyprzedaż publicznego majątku, bałagan. Każdy kto choć trochę myśli i i nie jest związany z obecnie panującym układem biznesowo- politycznym wie, że zmiana w tym mieście jest potrzebna i konieczna.

  • gość 2018-09-10 10:16:43

    Te komentarze które oczerniają kandydata PiS to pewnie piszą ludzie czerpiący olbrzymie korzyści z sitwy która rządzi miastem, wspierający chore układy biznesowo-polityczne.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-10 17:52:47

    JESTEM ZA PISem. ale nie takim . daje nam kandydatów Białystok.Dąbrowski już powinien zostawić burmistrzowanie. Tylko dajcie mądrego młodego kandydata nie mającego nic wdpólnego z komuną i psl.Mioduszewscy Andrzeja mieli DUŻO wspólnego z komuną.

  • Man - niezalogowany 2018-09-10 23:09:06

    Od nowego burmistrza oczekuję, żeby było więcej rabatek i kwietniczków. Ławeczek też.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-11 08:36:22

    "Te komentarze które oczerniają kandydata PiS to pewnie piszą ludzie czerpiący olbrzymie korzyści z sitwy która rządzi miastem, wspierający chore układy biznesowo-polityczne." Akurat się mylisz. Chore to dopiero będą te układy jak dojdzie do władzy PIS. Rykaczewski Mioduszewski Orłowski i spółka całe rodziny ustawą. Orłowskiego i Rykaczewskiego żony będą na bank dyrektorami szkół, bo to nauczycielki.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-11 15:14:19

    Do PIS dołączają ludzie chorzy na stołki.

  • gość 2018-09-11 17:42:13

    Jak życie pokazuje, każdy mierzy swoją miarą, czyli jeśli sam chce mieć posadę czyli stołek, te chęć przypisuje innym, przenosząc swoje pragnienia.Obecna siła rządząca zarzuca swojej opozycji to, co już sama sobą teraz reprezentuje.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-11 18:41:41

    Teraz reprezentuje? PIS rzucił się na stołki od razu po przejęciu władzy. Czekam czasów kiedy będzie wstyd za to że należało się do tej partii. Myślę, że kto ma choć trochę oleum w głowie już się wstydzi.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-11 18:44:35

    Pana Andrzeja szanuję, ale za to że należy do PIS to mojego głosu nie dostanie. Kandydat z PO-szok i niedowierzanie. Też.jie mają tu fachowców. Nie ma wyjscia. Trzeba głosować na Kazika. Tylko Kaziu- odpraw już te emerytki na emerytury.

  • gość 2018-09-11 22:17:43

    ludzie ktorzy oczerniaja burmistrza Dabrowskiego niewiem czy w ogole sobie zdaja sprawe ze to najlepszy burmistrz jaki jest w zambrowie pan kazio kiedy uczyl w szkole owszem byl wymagajacy ale nikogo nie skrzywdzil byl wspanialym czlowiekiem i wychowawca a pisze to z cala odpowiedzialnoscia bo sie tam uczylam miasto mamy piekne a dzieki komu

  • Gość - niezalogowany 2018-09-12 08:43:05

    Ten gość z PO to żart?

  • gość 2018-09-14 11:21:41

    Mioduszewski jest na pewno dogadany z Rykaczewskim. Jak burmistrzem zostanie Mioduszewski to wiceburmistrzem będzie Rykaczewski, czego nikomu nie życzę.

  • gość 2018-09-14 12:42:32

    do goscia z 2018-09-14 11:21:41. Piszesz nieprawdę i nie siej zamętu. Rykaczewski startuje do powiatu i tego sie trzyma, bo tutaj jest zorientowany. I tutaj ma jeszcze szanse. Natomiast w mieście nie dałby rady. I dobrze o tym wie.

  • RP - niezalogowany 2018-09-15 07:44:50

    Mioduszewski jest jedynym konkretnym kandydatem. Zmiany muszą być. Tyle lat jest stary burmistrz.... Widać nic mu się już nie chce robić dla miasta i jego rozwoju. Budowa przedszkola jest tego przykładem. Nie dopilnował terminu i cieszył się z wielkiego otwarcia czegoś co nie istniało.

  • gość 2018-09-15 10:10:04

    I co konkretnego zrobi? Pomnik kaczora i marsze onr-u!!!

  • gość 2018-09-15 12:59:29

    Pomyliłeś chyba kandydata. Taki tu nie startuje. Pan Mioduszewski to konkretny biznesmen. Nie robi niczego co jest zbędne. Zna czas pracy, docenia wysiłek, zaangażowanie. Może wnieść dużo pozytywnej energii, chęci do działania, a nie trzymanie się grupy kolesiów, którzy mają w szachu co ważniejszych w mieście.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-15 20:24:32

    Pytanie jeszcze czy będzie miał czas żeby zająć się 300stu hektarowym gospodarstwem, swoją firmą i pilnowaniem spraw miasta. Nie za dużo na raz?

  • Gość - niezalogowany 2018-09-16 08:58:28

    Właśnie to, że umie, wie i potrafi zarządzać - podzielić, rozdzielić, przekazać podział obowiązków w swojej firmie, świadczy o tym, że da radę na stanowisku samorządowym. Osobiste ręczne sterowanie spowalnia i ogranicza działania, jak to dzieje się teraz w mieście. Natomiast pan Andrzej idzie z duchem czasu, ma energię, doświadczenie, a poza tym słucha i szanuje ludzi!

  • Gość - niezalogowany 2018-09-16 19:34:17

    Tak piszesz o tym '' wspaniałym'' Panu Mioduszewskim, że aż mnie dziwi że nie startuje na prezydenta Warszawy. Zmarnuje swoje ogromne talenty w naszym małym mieście.

  • Gość, który popiera kandydata - niezalogowany 2018-09-16 20:25:16

    Czytam te wypowiedzi i utwierdzam się, że kandydat na burmistrza z PiS jest dobrym wyborem. A temu, który z lekka próbuje zdyskredytować jego osobę przypominam, że zawsze zaczyna się od najbliżej okolicy a potem rozszerza się działalność. Życzę mu powodzenia i aby został nowym burmistrzem.

  • Gość - niezalogowany 2018-09-17 18:50:11

    Jaki by ten Mioduszewski nie był to u mnie jest skreślony za to, że jest z PIS. Ta partia demoluje Państwo twierdząc, że je naprawia. Partia ludzi butnych i próżnych.

  • gość 2018-09-18 01:31:49

    Taki program wyborczy to ja słyszałam z ust, ale innego młodego człowieka, którego zna cały Zambrów.... młodzież i Starsi mieszkańcy, ponieważ charytatywnie to potrafi pomagać bez zarabiania dużych pieniędzy, wiec niczym Pan Mioduszewski tu nie zabłysnął. Ewidentnie poszło perfidne …" ucho"..." kopiuj"..." wklej" :))). Mam nadzieje, że dostanie się do sejmiku, bo wtedy to chłopak dopiero będzie mógł pomagać ludziom... Trzymamy kciuki Piotrze.

  • gość 2018-09-18 01:38:04

    uważa, że wszystkich kandydatów to najpierw powinno sprawdzać się na wariografie

  • gość 2018-09-18 01:42:48

    czy mi się wydaje czy Padło stwierdzenie, że ta decyzja " wymaga" ….głębokiego namysłu a nie " wymagała" :)))) jeśli ktoś się waha....to nie jest kimś komu zależy na losach innych ludzi.

Dodajesz jako: Zaloguj się